|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Siempie in zijn resedentie. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
vlammetje in de boom bij mijn ouders ik mis mijn katten [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 21-06-2008 13:03] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wat is er gebeurd dan? *Dat moet ik gemist hebben* @Blonde Rockgod: Haha! Ook echt een huisje hea. Wat lief! Ik heb gisteren kennis gemaakt met "Troep", de kat van een vriend van me. Echt een raar beest. De vriendin van die vriend had wel een super tof speeltje voor die poezel; Was een uit touw gerold muisje met een belletje aan 'haar' buik en veren aan haar kont. Deze muis was dan weer vastgemaakt met een touwtje aan een soort stokje. Een hengeltje dus! Echt heel leuk. In roze/donker blauw. Ik was verliefd. Haha! Disko Disko Partizani |
|
ze is geemigreerd naar noorwegen Je moeder. |
|
Och hee? Jeetje. Sorry... Disko Disko Partizani |
|
Katten zijn gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Niks van waar Ik las net in het eerste kattentopic dat ze toen een half jaar waren, dan zullen ze nu zes zijn. |
|
hier in het noorden heb ik ook al weer een kat..nou ja, niet die van mij, die woont hier gewoon in het wild, maar wil haast niet meer van mijn zijde vandaan. Prachtbeestje! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mooie beest! geen echte noorse boskat, maar heeft er wel wat van weg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, ik weet niet wat het precies is. Ze heeft ook zo'n mooie pluimstaart en haar tussen de kussentjes van haar pootjes, maar ze is niet erg groot. Kruising ofzo. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
En in een afgelegen Noors dorpje 20 kilometer verderop huilt een klein meisje zich elke avond in slaap om haar weggelopen kat. Jezebel! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:'t zou maar kunnen. 't arme kind. Deze kat is echt zooo aanhankelijk en lief. Ik lag gister op het strand en toen kwam ze helemaal tegen me aanliggen en knorren. Ik heb haar zand genoemd omdat je haar haast niet kan zien op het moment dat ze op het zand ligt. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooie kat Cadaveria weeeehhh ...1 van mijn 2 katten (de poes) is weggelopen terwijl ik op vakantie was Ik had mijn 2 katten bij m'n vader ondergebracht die net als ik, ook een tuin heeft en in een rustige buurt woont, ze schijnt nu al sinds afgelopen zaterdag weg te zijn maar ik hoorde 't afgelopen woensdag pas toen ik terugkwam van de VS Ik heb al gezocht en 't asiel gebeld maar helaas, morgen ga ik flyers/postertjes ophangen, hopelijk komt ze nog terug maar de kans wordt steeds kleiner lijkt me en van haar had ik 't juist niet verwacht omdat 't een schijtlaars is, ik had 't eerder van de kater verwacht maar die is er nog, gaat ook wel naar buiten maar blijft in de buurt... Ze is in Heerlen weggelopen en ik hoop niet dat ze de weg terug probeert te vinden naar Maasbracht, is ongeveer 40 km maar ik heb wel eens van die verhalen gehoord van katten die 't klaarspeelden !!! Dit is ze : Ik mis haar |
|
Ik snap verdomd goed dat je haar mist, Mirandarijntje, hoop dat ze gevonden wordt. Heel veel sterkte in ieder geval !!!! |
|
quote: Thanks ! |
|
quote: Daar hebben we er 3 van rondlopen hiero!! Geweldige beesten zijn t, super karakter.. |
|
quote: wtf!! Is ze gechipt? Sterkte met zoeken Mier! |
|
succes met zoeken miranda.. Ik hoop dat je haar snel vindt! Ik mis mijn katten ook heel erg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee, ze is niet gechipt, ga ik nu wel doen maar had 't niet gedaan omdat ik van allebei niet verwachtte dat ze ooit een keer zouden weglopen...iig bedankt Lies en Connie ! |
|
sterkte Minnie signature |
|
succes mier de appie hein verkoopt tegenwoordig "kat in de zak" "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Thanks Hypnos en WaBla, btw leuke foto van je kat |
|
Ik heb sinds kort ook zo'n kleine lieverd in huis : mooie kattenbeesten hier |
|
quote:Dichtknopen, steen eraan en hop kanaal in |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |