|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.jaggle.nl/index.php/media/item/zo_maakt_je_kat_je_wakker/ Ik had 'em ooit al een keer gezien, maar kwam 'em net weer tegen. Zoooo herkenbaar. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hoe erg, ik moest hier gewoon hardop van lachen, vooral als ie met zijn poten gaat spinnen ..Die knuppel vond ik minder |
|
quote: Uhm heb je ze gecastreerd?..tenminste als het katers zijn. Dat heeft hier geholpen en ik zie er niemand wat over zeggen. Wel vreemd, normaal beginnen ze al met sproeien als ze een maand of 6 zijn. Die wit/grijze wat ik heb doet het nu in de plantenbak, eerst rook het nergens naar, maar nu komt de amoniak lucht toch sterk naar boven als hij het doet. De andere kat die dood is hadden we eerst ook op die flat en kwam dus niet buiten 2jr lang, nou die zeikte overal op een gegeven moment, nadat hij gecastreerd was heeft ie het nooit meer gedaan. |
|
Ik weet niet of deze al eens gepost is hier, maar ik heb geen zin om het hele topic door te ploegen. Bareuh... |
|
haha ja wel es gezien ons poekie (houdt er niet zo van om gefotografeerd te worden hehe) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 26-01-2009 12:47] |
|
lijkt veel op die van mij. Alleen die van mij heb blauwe ogen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
cool ook zo'n lompe? |
|
Juniper, die wat verlegen is: En Loki, die zoals het zijn kleurt betaamd behoorlijk brutaal is: |
|
quote: Heb ze allemaal gevonden, zijn er maar 3, maar die 2de is ook leuk |
|
quote: wat een schatjes zeg! Ik wil later ook 2 katjes een rode en zo´n schildpad(tenzij ik een ander leuk zwerfbeest tegenkom), zo leuk |
|
ff vraagje: zijn er hier mensen die een kat hebben met voedselallergie?? die van mij krijgt om de vier maanden pilletje maar ze houden op met werken en dan krabt ze zich een soort baard aan korsten. ik heb al van alles geprobeerd qwa eten ook speciaal spul van de arts maar dat is duurder en het heplt geen fukc IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mijn ouders wel ja. Daar helpt het speciaal voer, wat inderdaad een heel stuk duurder is, wel. Misschien kan een arts onderzoeken wat de allergische reactie uitlokt. |
|
ik ga maar naar een andere arts denk ik. het ko,mt steeds weer terug IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mijn kat van 14 heeft een behoorlijke schildklier afwijking.. Woog 5 kilo is in een half jaar naar 2 kilo gegaan... Heeft nu medicijnen en word zwaar bijgevoerd. 95% kans volgens de dierenarts dat hij weer voor een flink deel de oude gaat worden. Ik hoop het ook, is gelukkig een taaie rakker... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Siempie tijd! (met dank aan m00n! ) Boeiender |
|
Heb je geen ramen met glas erin? |
|
Te warm in de zomer. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hahahaha, geweldig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: zo vet |
|
en nu heb ik er 2 foto's volgen! May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
Ik heb 7 katten What's you're point? |
|
Toen ik even snel voorbij scrolde, dacht ik een ogenblik dat iemand mijn poezeliewoepsie gejat had; het was Juniper. Mooi beestje! Mijn kleine koters Bagheera & Shere Khan: |
|
Angela, ze-zijn-zoo-lief! ik wil ook kittens |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |