![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: t zou wel heel ernstig zijn als ik mijn liefdesleven aan mijn katten moest aanpassen.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ach kwestie van goed proppen dan past het wel! ![]() |
|
Laat je vriend actief wat meer met de katten bezig zijn, misschien dat het vanzelf beter wordt als ze hem beter leren kennen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Sorry ![]() ![]() |
|
quote: zoals ik al zei, hij is GEEN kattenmens. ik zie het nog niet gebeuren dat ie tijd aan ze gaat besteden. ben al lang blij dat ie ze gewoon met rust laat... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ik vergeef t je wel hoor ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Naja, ik neem aan dat je toch een keer wilt gaan samenwonen, dus vroeger of later zal hij er toch aan moeten? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ik denk eerder dat ie ze dan gewoon voorbij loopt. de keren dat ie ze aanhaalt zijn echt ontzettend zelden, zeker sinds dat geplas begonnen is. laat staan dat ie met ze gaat spelen... ik zie het nog niet gebeuren. kun je iemand ook niet opdringen trouwens. ik ben al blij dat ie ze tot nu toe gewoon accepteert. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 30-10-2008 23:57] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
oh, even voor de duidelijkheid: ze zijn NIET ziek. de oudste had laatst blaasontsteking maar dat is helemaal genezen. ik denk trouwens ook niet dat hij de boosdoener is, hoewel ik ze nog niet heb kunnen betrappen. de jongste is ook onderzocht, beide geen blaasgruis of andere kwaaltjes. dus het is echt een gedragsprobleem. ik heb al ander grit geprobeerd, vaker schoonmaken, bak verplaatsen, van dat bacterie- en geurafbrekend poeder in de bak, ander schoonmaakmiddel voor de bak, plantenspuit op de bank zetten, alufolie op de bank leggen, plastic zakken op de bank, spullie wat katten vinden stinken van de dierenwinkel, azijn, citronelolie.... niets helpt.... ![]() edit: collega vindt dat ik ze maar in de gang moet opsluiten als ik naar mn vriend ben of hij hier is, maar ik geloof niet dat dat werkt. ik denk dat ze dan gewoon daar in een hoekje gaan zitten zeiken. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 31-10-2008 0:06] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Meet Fatso! super lief beest.. niet van schoot af te krijgen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 31-10-2008 0:25] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() @ wabla: het gehele niersysteem inclusief blaas enzo laten verwijderen, en om de paar dagen gewoon eventjes laten dialyseren. makkelijk want die katten zijn zo net even wat lichter, en alle pis komt in een bakje. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-10-2008 0:31] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Wij hebben ook een bankplas kat (die dat vroeger nooit deed, maar nu wel af en toe) en die doen we snachts in de schuur, in plaats van de woonkamer. Het schijnt dat ze dit soort dingen veel doen als ze gestrest zijn. Kan je hem niet in een kamertje zetten waar geen bank staat? Een beetje saai voor hem misschien, maarja als je hem anders weg moet doen.. Die shit van de dierenwinkel die zou moeten helpen, is geldverspilling uit mijn ervaring. ![]() |
|
quote: Nou heb hem dus sinds afgelopen vrijdag in huis. Gaat supergoed. Hij heeft nog wel streken en is soms erg wild, maar dat is juist wel grappig. Alleen sinds gisteren loopt ie een beetje gek op zijn achterpoten, net of hij ze niet helemaal strekt. Nu dacht ik al, dat het misschien gewoon spierpijn is omdat hij nu natuurlijk tig keer meer ruimte heeft op lekker te spelen en te rennen. Maar misschien is het wat anders? ![]() ![]() |
|
Ik had ook een plaskat, wat van kwaad tot erger ging. Was ook een gedragsprobleem, heb het in een jaar tijd niet kunnen verminderen en heb de kat uit huis moeten plaatsen helaas. Nu gaat het wel goed met haar in een andere omgeving. In mijn geval waren het de twee andere katten die voor problemen zorgden voor die derde kat. ![]() |
|
quote: mooi beestje! ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik vind dit toch wel een hele gave foto: ![]() Het beest ken ik niet, de dame op de achtergrond dan weer wel ![]() ![]() |
|
jammer van die mislukte fok oortjes. gaaf van het konijn wat bijna groter is als de fiets. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-11-2008 1:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
hehe, een kat op zn geniaalst ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: Gave kat! ![]() |
|
quote: Mijn dame is ook altijd een prima tester geweest wat dat betreft. De kater van Mevrouw Argus moest vroeger ook bijna niemand en sprong bij mij vanzelf op schoot ![]() Overigens heb ik na het samenvoegen van het gespuis wel een tijdje een natuurlijke geurverspreider in het stopcontact gebruikt. Dat geeft iets af wat gelijk is aan de geur bij kopjes oid. Als mens ruik je er niets van maar katten worden er relaxt van. Werkt wonderen bij stress maar bij jaloezie..... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ah, feromoon is dat als ik het goed heb. Een vriend van me had dat ook omdat er 1 kat was die nogal voor mot zorgde. T hielp idd goed. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |