|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kerst Snowy, voor ik dr in huis had Hier thuis Heerschbeest! |
|
aaah, lief wolletje! daar kan je toch niet boos op blijven jaapje?! Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Luna Isis |
|
how sweet dat witte vlekje op dr snoet *gaat op jacht naar eigen poezzels om ze te martelen* Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
ah, vond het al zo stil in huis, poezeltje ligt opgerold op de bank Je moeder. |
|
Nog maar wat oudjes |
|
zo, we zijn weer vriendjes, snowy geborsteld en ze had netjes in de bak gepist. braaf Je moeder. |
|
Haha, wat tof! Denk wel dat het goed opgelost is zo, Mayo en Jaap. Ben benieuwd hoe Snowy t gaat doen allemaal. Keep us posted. Disko Disko Partizani |
|
uiteraard Je moeder. |
|
(even uit het godvertopic gekopieerd) ben bang dat ze nu aangeleerd heeft om overal te pissen. de eerste dagen piste ze of 10cm naast de bak of in de bak, vandaag piste ze over een speakerzuil en midden in de keuken laminaat begint rond de kattenbak al krom te trekken onderhand, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze het leert. vanavond iig flink zoeken naar oplossingen en zinderlijkheidscursussen anders gaat ze wel terug naar mayo buhhh Je moeder. |
|
Ik heb net Gummo gekeken. Katten stinken! |
|
quote: Probeer dr zindelijkheid te trainen middels benchtraining ennem anders is ze hier welkom hoor. Ben alleen vrijdag tot en met oud en nieuw niet thuis, maar als ze terug moet.. eff naar Heleen bellen.. die heeft de sleutel. |
|
ze ligt alweer languit voor mn neus (typt wel lastig) em we zijn weer vriendjes, hopen dat ze nu ook lief voor mij is morgen Je moeder. |
|
Schijnt dat je de plekken waar ze gezeken heeft niet té extreem moet schoonmaken! Uiteraard wil je het wel zo schoon mogelijk houden, maar als je het extreem goed met allerlei zut gaat schoonmaken heb je kans dat ze denkt "Ho es, hier had ik gisteren toch gezeken? Mijn territorium.. Hm, niet dus.. Maar eens lekker overnieuw overheen pissen dan!" Plus peper strooien helpt ook vaak, en ze hebben bij de Welkoop ofzo vaak wel van die katten-weghou-spray oid.. Gelukkig geen ervaring mee dus ik weet het ook niet zeker hoor.. Hier heeft meneer een paar keer naast de bak gezeken, maar toen ze eenmaal allebei een eigen bak hadden was dat probleem opgelost! Plus dat hij inmiddels gecastreerd is en dat ze dan wat minder dominant/territoriumgezind zijn... Heb nu 1 beessie tegen me aan liggen en de ander half in mijn nek.. Kan me geen leven meer voorstellen zonder 2 van die aandachtsgeile, egoïstische en stront-eigenwijze pluizebollen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
"Vlam" .. onze nieuwste aanwinst. Zeldzaam zijn de momenten waarop 'ie stil genoeg zit voor een goede foto! |
|
vlammetje soms is hij best lief.. wordt gelukkig al wat rustiger Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mooie foto vinnie! Ja zo zit ie erbij alsof die lui is |
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:devilisch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahahaha, wtf. |
|
Wooooow donders das wel heel evil! |
|
quote: Hij was dan ook boos omdat ik niet meer met de laserpen ging spelen..... Wat een beest www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Whaha vette shit! Ik wil echt wel eens zien hoe die in de ronte vliegt als je met die laser schijnt |
|
snowy! ^^ en ze weet nu al 2 dagen voor alles der bak te vinden, joehoe! *afkloppen* Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |