|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ééntje aanschaffen dan? |
|
quote: oh ja hehe *graaft in geheugen* |
|
quote:Er is nog een foto dat jij hem aan het voeren bent volgens mij |
|
Echt waar?? Oh dan ga ik eens even m'n fotoboek van zolder plukken |
|
Gevonden! Ff ingescand: Wat een poezelig scheetje |
|
Aaaaaaaah *puppyoogjes* Het is de lichtinval ;') |
|
ahw.. valorian is al bijna om om zondag een katje mee naar huis te nemen! Ik heb het azrael ook gevraagd en hij zei Mauw.. Dus dan weten we het wel! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmm, Mauw betekent hier over het algemeen "Flikker die laptop weg en kriebel mijn buikje. Nu.", of "Leeg bakje. Whiskas. You do the Math.".. Maar leuk joh, meer beessies!! Hier zijn ze ook al flink aan elkaar gewend, volgende week mag Duvel naar buiten Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ahhhhhhhhh schattig. En een half uur daarna heeft het beestje alle feta weer uitgekotst? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lucky lekker speulen met dinneke Lucky erg moe na een uurtje ADHD [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 25-08-2007 14:14] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
en nu nog 1 Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Aaaawh, wat een schatje! Drakus de waakkat, die de buurt even in de gaten houdt voor me. Dit vind ik altijd zo lief.. en Furia blijft dan ook 3 dagen naar Framboosjes ruiken M'n schele Raafje met smetvrees Nog één van Drakus. I love my kitties! |
|
ooooh katties! geen katje meer hier. Mijn katje was naar buiten geglipt en wilde net oversteken en kopte een auto. heeft ze niet gewonnen . voorlopig geen katjes meer. wel een boekje met katjes: Bad cat, de meest belachelijke plaatjes van katties, echt ge-wel-dig! alleemaal opzoeken. hij was/is te koop bij de Chill out |
|
quote: Wat een vreselijk schattig beessie! |
|
hey leuite.. Kan iemand ons helpen met het bedenken van een (enigsinds blaphemische) naam voor onze aanstaande nieuwe (rode) kat???? Tot nu toe had ik dit bedacht: Ymir= ijsreus.. Ropt= over wie kwaad wordt gesproken. de brenger van leiden en ongeluk. Gere= hebzucht en Freke= vraadzucht. Deze 2 zijn honden die je tegen komt bij de poorten van Walhalla. en Lodur= element vuur: wil & begeerte. Het is een rood katje dus nog wat namen: bål = kampvuur Ild= vuur, ildrød= vuurrood flamme= vlam rødpus= rodepoes drage= draak. Ik vond Ulver wel lekker bekken, maar valorian is het er niet mee eens. Hij wil Loki, maar ik vind dat weer afgezaagd. Scarlett heette mijn vis al, dus dat valt af. HEEEELLLUPPP! Edit: kut verkeerde inlog naam [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-08-2007 15:53] |
|
sinds gisteren hebben we 2 grasmaaiers te leen.. Azrael denkt het zijne ervan. Het konijn probeerd zich nog verdekt op te stellen: Maar helaasch!! De verbijstering op de kop van dat konijn is al goud waard. Azrael ziet er hier stoerder uit dan hij is want als de konijn ook maar iets te dichtbij komen, gaat hij op de loop of verstopt zich achter mijn been AAARGhhh {edit} dit is dus nog steeds Cadaveria [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-08-2007 16:06] |
|
quote: Die foto is echt TE schattig Die van Azrael met jullie grasmaaier is ook mooi Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Pfff, ik ken te veel katten die Azrael heten, niet leuk meer! Maar wel een lieve foto, vooral die tweede Een rode kater? Geen Azrael dus, en ook zeker geen Loki. Ik zal nog eens even verder denken voor je |
|
quote: for spartaaaaaaaaaaa!1 :D katten heersen Je moeder. |
|
quote: Je moeder. |
|
Haha, ja Spartaaaa Drakus. Waarom wil je geen nieuw katje meer Jolijn? |
|
quote: Beide vind ik leuk maar zou gaan voor de naam Flamme. Maar Gere en Freke vind ik niet kunnen hoor, een poezel naar 2 honden vernoemen.. foei! |
|
quote: Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ooh wat een schatjes, zou er wel 1 willen maar het komt net niet uit, kan er pas 1 in december nemen aangezien ik dan klaar met stage ben. Maar wat een poepies Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |