![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maareh.... Is dat paard ook af te halen ![]() ![]() my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
huisdieren zijn sowieso *&^%$#@$%^*() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:En waar laat je die dan? In de gang? ![]() ![]() |
|
Niet zo extreem maar wel wazig. Wit en zwart waren broer en zus. Rood en zwart zijn niet echt beste vrienden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
quote: ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Mijn monstertjes ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Jonge katjes kunnen vaak perfect bij een wat oudere kat, eventjes mot en daarna gaat het bijna altijd wel goed. ![]() |
|
Hihi ff off-topic maar ook weer niet. Zit hier net naar vin te kijken die "nightmares made flesh" probeert uit te beelden. ![]() my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
Ik ging net de was doen en liep naar beneden, zat daar een poesje in de regen dus ik riep iets van he poesje en hij/zij kwam naar me toelopen en begon gelijk te knorren ![]() Ik kwam terug van de was doen zat hij/zij er nog en liep met mij mee 2 verdiepingen boven mij naar een vriend en liep ook gewoon vrolijk me de gang op en izjn kamer binnen! Ging daar gewoon doodleuk zichzelf wassen en op de bank springen en liggen! Na een half uurtje moest de was eruit en poesje liep gewoon mee terug ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Spinnen dan.... Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Hahaha, meesterlijk detail. ![]() |
|
Laat ik de liefste katjes ter wereld even met jullie delen: ![]() Mama Furia (l) en zoon Drakus (r). ![]() Dochter Raafje (r) en logeerkitten Puss (l). ![]() |
|
quote: Zozo logeerkitten, en samen op de bank liggen? Kennen die elkaar? of heb je hele vriendelijke katjes? my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
Furia is het liefste beestje ever. De kleine was continu aan het piepen, omdat het eng was natuurlijk. En Furia ontfermde zich over het beestje alsof het der eigen kindje was. Drakus was op dat moment 20 x zo groot, dus die liep er een beetje aan te snuffelen en het was wel oké. Alleen Raafje was een probleem. Moet je ook maar eens goed kijken hoe erg ze op haar hoede is. Blazen, grommen en in mijn oksel kruipen voor wat dekking haha. 'Gelukkig' werd Raaf al snel krols, dus kon ze het met iedereen weer vinden ![]() ![]() |
|
quote: Ja dat helpt wel enorm. Zijn die broer en zus uit het zelfde nest? broer ziet er veel groter uit my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
Zijn broer en zus uit hetzelfde nest. Drakus (6kg) was de oudste en sterkste, Raafje (net 3 kg) de jongste en zwakste. ![]() |
|
![]() my new amplifiers now go to infinity ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: aaaaaahhhh ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Aaawh, dat beestje hierboven ![]() Op de camping in Luxemburg vonden we een kitten. Elke dag werd er eten gebracht door wat kinderen, maar die gingen weg (en eigenlijk was het kleintje super bang van ze). Dus toen die kindertjes weg waren, hebben wij er maar voor gezorgd. Gelukkig kwamen we er achter dat ze wel een baasje had, maar die zorgde gewoon niet zo goed voor haar. Anyway, hier is 'Teigetje' (en meteen nog een foto - met verbrande kop - van mij voor alle zeurpieten). ![]() Ik snap niet hoe je zo'n schatje zó kunt verwaarlozen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Angela op 22-08-2007 13:29] ![]() |
|
Misschien had het beestje wel door dat je bij de toeristen extra vreten kunt krijgen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Kan best, maar het was nogal uitgehongerd en je zou toch zeggen dat een kat op zo'n moment terug gaat naar het baasje. ![]() |
|
Zo hadden Skitzoid en ik 5 jaar geleden ook onze huiskat op vakantie in Turkije. Beest kwam elke dag wel even langs. Was vooral erg handig op de laatste avond toen we nog een half blok feta overhadden. De volgende morgen had hij alles lekker opgesmikkeld ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |