![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
quote: wat een poepie ^^ ![]() maareh, ligt t aan mij of lijkt t net alsof ie op t punt staat in huilen uit te barsten? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: hahaha...ja zo lijkt 't wel maar 't is niet zo, hij heeft gewoon van die "droopy" oogjes, knalblauwe oogjes met donker eromheen, alice cooper ![]() ![]() |
|
Gisteravond op bezoek bij maatje, kruipt zijn vreemde getraumatiseerde poezeldier ineens zomaar bij me op schoot. Vervolgen zit je samen op de bank tv te kijken met een poezel ertussen die heeft uitgevonden dat ze ook van twee mensen tegelijk aandacht kan krijgen. Maar het was wel heel gaaf, want ze schijnt nooit naar anderen dan hem toe te komen en bij mij zat ze na twee minuten op schoot te snorren. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Dat was ook mijn eerste reactie haha Een emo poesje ![]() ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
![]() Suck my piss ![]() |
|
WieW volgende week DD eindelijk weer een kat! En niet die wat eigenlijk van andere mensen zouden krijgen, zit je eerst wat 6 weken op een fucking kat te wachten, willen ze hem nu niet meer weggeven ofzo ![]() Nu alleen nog een naam ![]() ![]() |
|
quote:Slayer? ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mn hond heet al slayer, die doen we overigens weg, iemand interesse in een superlieve speelse zwarte labrador genaamd Slayer? ![]() |
|
hoezo weg dan? :O Je moeder. ![]() |
|
Vele redenen, we zijn er al zowat een jr over aan het denken en nu eidelijk tot de beslissing gekomen om een ander plekje voor hem te zoeken. Redenen zijn voornamelijk gebrek aan ruimte we hebben nogal veel spullen en hij rent constant alles om, te lang buiten zitten wilt hij niet tis echt een binnenhond en hij ruizelt als de pest, kan wel tig keer per dag stofzuigen..blijven komen die haren, mn vriend liet hem normaal uit, maar ivm met zn rug gaat dat helemaal niet soepel qua trekken e.d. en ik ben absoluut geen type wat 3x per dag met een hond gaat lopen ![]() Hij moet in elk geval een plekje krijgen waar veel ruimte is, minstens 1 ding waar ik zeker van wil zijn. ![]() |
|
ah oke, jammer joh ![]() Je moeder. ![]() |
|
Mah Bebe's Salex & Loki ![]() Ze kunnen niet meer zonder elkaar, ook al zijn ze geen familie ![]() ![]() Slaapjes doen ![]() Salex ![]() Freaky Loki ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 11-09-2008 12:53] ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Holy hell... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
met dank aan valorian: Mijn kat vlam ![]() ![]() ![]() ![]() zucht ze worden toch zo snel groot ![]() kan hem in december eindelijk weer knuffelen [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 07-10-2008 1:19] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Die van mij gaan, sinds ik (hopelijk niet al te lang meer) bij mijn ouders zit, naar buiten. Zal vanavond eens wat foto's posten daarvan. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mijn kittie Lucifer (en in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden is het een meisje) ![]() En natuurlijk is er voor Lucifer niets leuker dan samen met Hugo gitaar spelen (dat beestje heeft een gitaarobsessie ![]() ![]() De andere poes, Pluisje ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Li1986 op 13-10-2008 8:52] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |