|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kat van een vriendin wel, die was dan ook zo verdwenen en is tot op heden niet meer terug gekomen (nu jaartje geleden). Ligt dus wel aan de kat zelf hoe ze daar mee omgaan. Zo heb ik er hier een, als ik die loslaat gaat ze op onderzoek uit en denk ook niet dat ze dan weer terug komt. Die vind namelijk alles even boeiend en leuk. |
|
had haar toenet op de arm mee naar buiten genomen en even op de grond gezet, nou ze wist niet hoe snel ze weer naar binnen moest haha. ik dacht dat ze ergens anders heen wou, dus probeerde haar tegen te houden, gevolg dat me handen nu helemaal open liggen... Denk dat ze voorlopig niet zeurt om naar buiten te mogen, dat scheelt Heb zeg maar een balkon die verbonden is met een buurman, maar daar zet ik gewoon stevig gaas tussen. Hebben jullie het hele balkon incl. de bovenkant dicht gemaakt met het gaas, of alleen iets boven de randen zeg maar? Dat zie ik ze hier om mij heen allemaal hebben, gewoon een randje kippengaas erbovenuit.. De kat is vrij dik, dus denk niet dat ze hoger dan een meter kan springen. Oh en ps, mijn kat vind alles eng, en gaat niet op onderzoek uit, dus denk dat dat ook wel scheelt. Ze duikt al de hele avond weg als er nieuwe mensen binnen komen [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 03-05-2008 13:09] |
|
quote: iedere dierenarts zegt weer wat anders blijkbaar. Tuigje zou ik voor gaan! |
|
quote: Kat in angst maakt ook rare sprongen, zo over het randje van het balkon bijvoorbeeld (kon dr nog net grijpen, woonde hier toen pas en nog geen net opgehangen). Stevig gaas gaan ze in klimmen/hangen of je moet de bovenkant deels schuin laten overlappen, anders klimmen katten er zo uit. Ik heb alleen aan de voorkant slap gaasnet hangen, ze klimmen er niet in (hangt nu 2 jaar ongeveer). Hier hing het een stuk hoger dan nu, momenteel is de nethoogte tot ongeveer de toppen van de bomen. Bovenkant is gewoon open. WuppieLuv Mekkerkat |
|
Je moeder. |
|
quote: Lol, wel makkelijk de emo spelen dan met al die krassen op de armen en als je niet uitkijkt ook in je gezicht. Mijn katten laten dit dus echt niet toe hihi. Gelukkig ook niet nodig hier, balkon werkt prima zo voor ze. |
|
volgensmij hangt mijn kat zich nog liever op dan dat ze aan een tuigje moet, dan raakt ze helemaal in paniek. Nouja ik kijk het nog ff paar weekjes aan. Als ik haar nou elke dag ff op de arm mee naar buiten neem en even neerzet, dan laat ik haar wel vanaf 4 weken onder toezicht buiten loslopen met net, en na 6 weken (ligt eraan hoe ze reageerd op het onder toezicht) dan alleen. Nouja bedankt in ieder geval voor de info en tips |
|
Sorrie hoor, maar blijf dit een skattige foto vinden van Luna Typisch katten, mooie doos met uitstekend pootje en stukje staart Zomaar omgevallen Zomaar omgevallen Zomaar omgevallen? |
|
Je moeder. |
|
quote:Hahah Jou katten kunnen de mijne een pootje schudden, zelfde streken en dom kijken als ze wat hebben gemold Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Het is ook altijd dezelfde die sloopt. Vorige keren was het steeds van GODVERDOMME LUNA en nu verstopt ze zich vooraf alvast als ze wat heeft uitgespookt. Dan weet ik dat er ergens weer wat kapot is hehe. Ze lijkt wel wat op mij, mijn ouders wisten ook altijd als ik iets had gedaan wat niet mocht omdat ik dan alvast op de trap ging zitten mokken (werd ik altijd heen gestuurd als ik niet wilde luisteren). [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-05-2008 16:21] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
signature |
|
vriendin van Sarah heeft 6katjes geadopteerd zonder mama superlief signature |
|
poesjes moet je bij hun nekvel pakken [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-05-2008 22:26] signature |
|
oooooooohwwwwwwww Uber schattig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
signature |
|
aaah die droopie oogjes |
|
Amerikaan heeft 300 dode katten in vrieskisten Uitgegeven: 5 mei 2008 23:16 Laatst gewijzigd: 5 mei 2008 23:17 AMSTERDAM - De politie in de Amerikaanse staat Californië heeft een man gearresteerd die in zijn huis drie vrieskisten met daarin de bevroren lijken zo'n driehonderd katten had staan. In het huis van de 47-jarige Michael Vondueren, dat vol lag met kattenpoep, werden ook nog eens dertig levende katten gevonden. Vondueren werd gearresteerd omdat hij verzet bood toen de politie zijn huis wilde betreden en omdat hij een automatisch vuurwapen zou hebben. De 81-jarige moeder van Vondueren woonde ook in het huis. (c) Novum Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
wat 'n knoeperd Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja ze is een beetje dik, maar ze is "geholpen". Daar krijgen ze meestal een buikje van |
|
't is een beetje een theemuts qua model sorry Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
haha mag je best zeggen, we noemen haar ook dikkie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |