|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
geweldig! :D Je moeder. |
|
quote:geweldig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dieren stinken sowieso Go! Go! Go! |
|
Je moet er ook niet aan ruiken. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wat een vet lief hoofdje Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ruik eens aan mijn vinger, Wim. |
|
quote: je zal je eige muts wel ruiken...was het dan ook eens een keer.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Je moeder. |
|
quote: vind jij mongooltjes ook zo lief [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-02-2008 1:18] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jaaaa ik hou van die kat! Met zn mooie nageltjes! Oh en ik hou ook echt superveel van mijn eigen kat(poes) Elmo: |
|
quote: Je gaat m`n kat toch niet beledigen he? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
oh je denk dat het normaal is dat zo'n hoofdje zo gaat staan, en dat het alleen bij de vorm van het gezichtje blijft. ik vind het meer egoistisch om dieren in een mislukte vorm te kweken. nu heb ik zelf 3 misvormde ratten die echt een behoorlijk stuk intelligentie missen(en vast nog wel meer omdat het een behoorlijke afwijking in de ontwikkeling van het embryo is) omdat iemand het zo leuk eruit vind zien met die flapoortjes en een dom hoofd. Ik heb ze omdat een vriendin die haar gekocht heeft haar bij mij heeft geplant en later werd ze toevallig ook nog gedekt en loop ik met 2 andere mongooltjes. tja ziet er opzich wel leuk uit, maar koop zulke afwijkingen nooit bij een fokker. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 01-03-2008 3:08] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik mis snowy Je moeder. |
|
ga nou maar naar het asiel dan heb je zo een nieuwe, inclusief kringspieren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: We hebben haar uit het asiel gehaald.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Mensen met down syndroom hebben vaak ook veel medische problemen. Zo te zien is er bij die kat van Vikingblood niks mis, het is een pers en die horen er zo uit te zien. Deze heeft tenminste een normale neus. Als een pers te ver is doorgefokt hebben ze een platte neus (ja dat was toen hip helaas) en daardoor het vaak benauwd. Ook is door het te ver doorfokken van dat ras, de kans op nierproblemen groter en hebben deze katten vaak geen traanbuisjes waardoor de ogen vaak wat viezig zijn en sneller kunnen gaan ontsteken. Ja sneu ja. quote: Snowy wordt deze week weer bij mij geplaatst, helaas voor haar. Ik ben druk op zoek naar een ander huisje voor dr, eentje waar ze mag blijven wonen.. want dat gesleep met haar ben ik niet zo blij mee. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-03-2008 10:45] |
|
quote: jah dan kan je nog wel mooi voor zo'n beestje zorgen alleen echt ziek dat mensen zo doorfokken met dieren omdat het er schattig uit ziet, terwijl de beesten vol met problemen zitten. Net zoals chiuaua's die heel vaak epilepsie hebben, astma en andere ademhalingsproblemen en noem maar op. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Deze kat mankeert niets, op het feit na dat ze snurkt, niet helemaal spoort en ontzettend lui is. Zover deze ras gaat is het niet bekend dat deze katten gefokt worden op een platte smoel. Het is exact wat mmayo verteld. Voor ons was de stap makkelijk om deze kat uit het asiel te nemen.. tenminste geen standaard beesie Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
mijn poes is ook lui. geloof dat dat kat-eigen is |
|
Die van Brg heeft anders AdHd.. Op de kast, van de kast, weer op de kast..etc etc Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Elite de katten-kenner spreekt! Wat een slap gelul, de kat van mijn zus heeft ook een 'grappig' koppie opmdat ze zwanger is geraakt toen ze ongeveer 14 maanden was, en dus nooit volledig heeft kunnen groeien. Is het nu ook een gehandicapte? Rot toch op |
|
quote:Mwah, Siempie valt nog best mee op zich |
|
quote:hihi, nou dat deedie niet toen ik daar was! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |