|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Awww, lief beestje! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik neem er misschien nog een. Suck my piss |
|
Nog steeds supervet! Net als Vivian. |
|
Wij hadden ook twee kittens, maar die zijn zondag weggegaan. Hier twee foto's van mijn katten: (en hond ) |
|
Sjnoeziggg |
|
Geniaal dit |
|
Nog +/- 2 weekjes en ik heb weer een poezel Joepieeee! |
|
Opgehangen |
|
1 augustus mag ik samen met vriendje lief voor 2 weken op het huis van zijn zus passen waar ook 2 poezen bij in zitten [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 19-07-2008 0:56] Het is de lichtinval ;') |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Leuke filmpjes Mayo, echt humor Maar goed, ik heb goed en ik heb slecht nieuws Het slechte nieuws is : ik heb hier laatst gepost dat Akasha ( m'n poes ) was weggelopen tijdens m'n vakantie, ze is nog steeds spoorloos en ik mis haar ook nog steeds heel erg ...gelukkig had ik Dweezil nog( m'n kater )en omdat ik 't zo zielig voor hem vond dattie alleen was heb ik er een nieuwe kitten bij sinds vrijdag 18/06, hartstikke tof allemaal, ze is nu 9 weken, heet Ginger,lekker speels,lekker ravotten enzo en nu wilde ik afgelopen maandag de kitten introduceren aan Dweezil en nu treft 't lot...terwijl Dweezil buiten was,issie verongelukt met dodelijke afloop, we weten niet wat er precies gebeurd is, niemand uit de straat heeft wat gezien of gehoord, Marcel was les aan 't geven en ik zat in de woonkamer achter de pc totdat onze ex-buurvrouw op 't raam klopte, de deur opengemaakt en toen zei ze : Is dat jullie kat die daar aan de overkant ligt, hij lijkt wel dood ! wij zijn ons toen kapot geschrokken, liepen naar de overkant, geroepen, geen reactie en toen we dichterbij kwamen werd 't idd bevestigd, hij had z'n pootje gebroken en waarschijnlijk ook z'n nek want er was bloed uit de mond gelopen, 't bloed was nog vers,hij voelde nog warm maar er zat geen leven meer in terwijl ik hem vantevoren nog 2x uitgebreid geknuffeld had, vlak nadat ik thuis was van werk en daarna vlak voor ik m'n haar ging verven,omstreeks 18.45u en rond een uur of 21u hebben we hem gevonden ...we hebben toen de dierenambulance gebeld voor te laten ophalen maar toen we hoorden dat ze hem dan gewoonweg zouden vebranden, toen had ik van : Laat maar, ik begraaf hem in de tuin en geef hem een waardig afscheid en nu hebben we hem begraven op een mooie plek tussen 2 boompjes in, waar hij ook wel eens zat of lag...zo triest en zo oneerlijk, hij was nog veel te jong, hij zou over een paar weken 6 jaar worden Ik heb nu wel plezier en heel veel troost van de nieuwe kitten en waarschijnlijk komt er nóg een kitten bij want anders is de huidige kitten Ginger zo alleen en dat vind ik dan ook weer zielig maar desondanks 't blijft zo droevig en kut gewoon R.I.P sweet Dweezil |
|
Ah Miranda wat klote allemaal zeg! Sterkte! |
|
helemaal niet fijn. -knuf- |
|
Godver! Paar maand geleden verhuisd, poezels 3 weken binnen gehouden en hup, naar buiten. Met de 1 ging het prima (Duvel), bleef rond huis (en nog steeds overigens), en kan het prima vinden met de buurt-katten. Helaas dacht Maus er anders over.. Liep continue terug naar mijn oude adres (enorm drukke weg over (Twente-route)) en liet zich soms dagen niet zien.. Wel elke keer opgehaald, daarna elke keer tijdje binnengehouden. Laatste keer helemaal klaar mee, toen Maus 6 weken binnengehouden, blegh! Beest niet blij, wij niet blij (beestje liet énorm weten dat ie er niet blij mee was), maargoed, stug volhouden. Eergisteren deur van de kelder per ongeluk op een kier laten staan, en ja hoor, Maus weg door het kelderraam (hoe ie daar doorheen is gekomen is me een raadsel, echt een héél klein raam..).. 6 Weken binnenhouden heeft dus echt geen reet geholpen! Nu bijna ten einde raad, weet echt niet meer hoe ik dit voor elkaar ga krijgen! Beestje voor altijd binnenhouden is geen optie, Maus gek, wij gek, en dat vind ik gewoon zielig voor een kat die altijd naar buiten mocht.. Iemand tips? Ik word er echt gek van... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Je kunt zijn voetjes even in een bak met azijn houden. Dat schijnt vaak te helpen. Katten verliezen dan hun 'oude' geur en kunnen dan weer aan iets nieuws wennen... Ik hoop voor je dat het gaat werken want niet elke kat reageerd er op... |
|
quote: Ik leef met je mee |
|
Thanks MMayo, BW en Tienermeisje( sorry maar ik vind je nick veel te moeilijk, tienermeisje is makkelijker ) |
|
Gecondoleerd, Mirandarijntje, en heel veel sterkte !! Wel heel mooi dat jullie het beestje op één van zijn favoriete plekjes begraven hebben !! |
|
quote: Dankje yowannuzz ! |
|
Om m'n eigen weer een beetje op te beuren na 't drama dat zich afgelopen maandag heeft afgespeeld, en ook om weer eens iets leuks en iets positiefs te posten, hier een 2-tal fotootjes van onze Ginger |
|
Kut voor jullie Miran, sterkte... maar desondanks veel plezier en geluk met die nieuwe scheet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Thanks Bazzio |
|
gecondoleerd van ons! Ginger is leuk zo te zien (die blik haha) |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |