Leuke filmpjes Mayo, echt humor
Maar goed, ik heb goed en ik heb slecht nieuws
Het slechte nieuws is : ik heb hier laatst gepost dat Akasha ( m'n poes ) was weggelopen tijdens m'n vakantie, ze is nog steeds spoorloos en ik mis haar ook nog steeds heel erg

...gelukkig had ik Dweezil nog( m'n kater )en omdat ik 't zo zielig voor hem vond dattie alleen was heb ik er een nieuwe kitten bij sinds vrijdag 18/06, hartstikke tof allemaal, ze is nu 9 weken, heet Ginger,lekker speels,lekker ravotten enzo en nu wilde ik afgelopen maandag de kitten introduceren aan Dweezil en nu treft 't lot...terwijl Dweezil buiten was,issie verongelukt met dodelijke afloop, we weten niet wat er precies gebeurd is, niemand uit de straat heeft wat gezien of gehoord, Marcel was les aan 't geven en ik zat in de woonkamer achter de pc totdat onze ex-buurvrouw op 't raam klopte, de deur opengemaakt en toen zei ze : Is dat jullie kat die daar aan de overkant ligt, hij lijkt wel dood !

wij zijn ons toen kapot geschrokken, liepen naar de overkant, geroepen, geen reactie en toen we dichterbij kwamen werd 't idd bevestigd, hij had z'n pootje gebroken en waarschijnlijk ook z'n nek want er was bloed uit de mond gelopen, 't bloed was nog vers,hij voelde nog warm maar er zat geen leven meer in

terwijl ik hem vantevoren nog 2x uitgebreid geknuffeld had, vlak nadat ik thuis was van werk en daarna vlak voor ik m'n haar ging verven,omstreeks 18.45u en rond een uur of 21u hebben we hem gevonden

...we hebben toen de dierenambulance gebeld voor te laten ophalen maar toen we hoorden dat ze hem dan gewoonweg zouden vebranden, toen had ik van : Laat maar, ik begraaf hem in de tuin en geef hem een waardig afscheid en nu hebben we hem begraven op een mooie plek tussen 2 boompjes in, waar hij ook wel eens zat of lag...zo triest en zo oneerlijk, hij was nog veel te jong, hij zou over een paar weken 6 jaar worden
Ik heb nu wel plezier en heel veel troost van de nieuwe kitten en waarschijnlijk komt er nóg een kitten bij want anders is de huidige kitten Ginger zo alleen en dat vind ik dan ook weer zielig maar desondanks 't blijft zo droevig en kut gewoon
R.I.P sweet Dweezil