|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Plat als in? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zoiets vermoed ik? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Aangereden/overreden. Maar ik ben net wezen kijken en ik geloof dat ze het niet is/was. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Knap kut en gelukkig, hopelijk! Al is elke aangereden kat er één teveel! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: sorry, maar het is nogal plastisch geformuleerd. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
haha, die is grappig deze heb ik ook erg om gelachen: http://www.youtube.com/watch?v=fzzjgBAaWZw (ik hoop dat het geen repost is... ik heb niet de hele topic gelezen >< ) |
|
hehe, leuk |
|
Finally: vlnr Edd en Senna [Dit bericht is gewijzigd door ShieldofThor op 09-05-2009 18:11] May the Shield of Thor keep fiends away! |
|
lief! mooi lapjesbeest |
|
Vandaag een kattentuigje aangeschaft zodat Luna in de tuin kan lopen. Voor het eerst buiten geweest, wat een paniek. Ze rolde door de tuin ipv lopen uiteindelijk vond ze het gras toch wel erg grappig. Ook even aardig geweest, na constant uitgekotste haarballen te vinden, een haarborstel gekocht.. willen ze beiden niet. Eigenwijze drollen! |
|
quote: Awww, schattig. Katten zijn erg lief, en ik aai ze altijd. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
|
|
signature |
|
|
|
|
|
Gisterenavond dode kat van de weg geplukt, dacht dat het mijn eigen kat was (zelfde formaat, zelfde kleur), kom ik thuis met het beestje staat mijn eigen kat daar te mauwen.. vage shit.. |
|
gelukkig dat het je eigen beestje niet was toch! Maar ik kan me wel een beetje indenken dat je eerst heel sip bent omdat je een platte poes in je handen hebt en daarna de opluchting dat het niet je eigen poes is. |
|
quote:Tof dat je eigen poezel nog leeft, maar... Wat heb je met het karkas van de dooie look-a-like gedaan..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Was te groot voor de hapjespan dus die is opgehaald door de dierenambu. |
|
Naar de Chinees gebracht? |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+1 Klaar voor de aanval. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |