|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en op bitsy "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: en jouw gaia lijkt wel wat op mijn lestat "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
@WaBla: die vind ik persoonlijk dan weer niet op elkaar lijken maar ok. Lestat, goeie naam, aw en dat donkere vlekje op zijn neus is geinig Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Poes [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 04-05-2009 20:03] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Onze kat (lees: kat van de buren die hier z'n tweede huis heeft ingenomen ) had net weer zo'n rare actie. Gaat ze drinken uit de vijver vol met goudvissen... Komt er toevallig een goudvis onder haar zwemmen, schrikt ze . Vervolgens keert ze om en valt ze half in het water. En dan mij ook nog aankijken met een gezicht van 'dat heb je niet gezien, toch?!'. Blijkbaar lust ze geen vis I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
@Nix: hehe zie het zo voor me, mijn katten hebben ook wel eens van die onhandige acties. En dan inderdaad zo'n blik van: jij zag het niet, ok? Of dat, als je ze uitlacht, ze beledigd lijken te kijken, hihi. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik neem binnekort een eigen poes, iemand nog suggesties voor namen? Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
|
|
quote: Foef? signature |
|
quote: Hiv. |
|
Een maat van me heeft nu ook een poes genaamd kutje.. noem jij je poes vulva ofzo.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kuuutjeeeee.... Eeeeeeten..... Briljant. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm, nee, toch maar niet Ik had eigenlijk gehoopt op wat serieuze voorstellen zoals historische namen Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
quote: http://www.geocities.com/Heartland/Estates/6913/magicat.htm En ik was al vanaf den beginne serieus Maaruh, waarom google je zelf niet even? [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 22-04-2009 20:03] |
|
quote: Heb ik al een week of twee gedaan, inclusief de sites die je me hebt gegeven Maar misschien zijn er een aantal forummers die hetzelfde probleem hadden en dus een hoop andere leuke namen zijn tegengekomen? Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Hier heten ze Isis, Luna en Gaia. Ook eens een knijn met de naam Nympf gehad. |
|
Hier Phoebe, Speedy en Snoopy. De eerst is van mijn en die andere 2 van mijn kleiner gaan wonende schoonouders. Speedy was ooit van mijn schoonzusje. Anders hadden ze geen rijmende namen gehad, zeg maar. |
|
quote: Dat moet wel een hele aparte zeldzame naam worden dan :O laatste http://www.behindthename.com/ Als je hier niets vind noem je hem maar gewoon kat of poes, ook zo orgineel |
|
quote: kutjuuuuh... brokjeeees signature |
|
|
|
Hahahaha jezus gast |
|
Onze drie kinderen onlangs ook weer eens op de foto gezet. De oude man van het stel, Kasper: De jongedame Sula (dusdanig actief dat ze bijna niet op de foto te zetten is...) En onze keizerlijke hoogheid Batista Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
*knuffelt de B* edit: knuffelen met de B dus [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 06-05-2009 18:11] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |