|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Beestje ligt helaas nu al meer dan een week bij de huisarts. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
@ Jebes: aawh, wat heeft 't beestje @ Cadaveria: wat een poepie!! En Vlammetje past erg goed bij 't beestje ja, want de vonken springen over hier!! |
|
quote: *jeuk* Tering wat een opmerking.. lekker cliche *brrr* Maarre Lies, leuk ding heb je daar |
|
quote:ja schattig he!! ik ga hem nu maar weer ff wakker maken, anders is hij vanacht lekker actief ehhehe.. ben benieuwd hoe het zaterdag gaat als we dan de hele dag weg zijn. ach ik maakt me daar ook eigenlijk geen zorgen over. In de keuken kan hij weinig slopen, heeft eten en drinken en een plekje om te poepen en te slapen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gooi er een paar speeltjes bij in en je hebt een happy cat |
|
superschattig beestje cadaveria Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: thanx!! @mayo. hhahaha ja idd. doen we niet moeilijk over. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: 't Beestje moest zonodig weer eens met een andere kat vechten. Allemaal prima en wel maar een aantal wonden zijn gaan ontsteken. Hij heeft een wond aan een pootje en een abces in z'n mond. Gelukkig gaat het nu beter en mag hij waarschijnlijk morgen naar huis. @Cadaveria: wat een lief beestje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
wat naar Jebes Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Damn..mss moeten we hier weer 'n katje in huis nemen...we hebben er vroeger tenslotte 2 konijnen, 2 honden en een kat gehad... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: hey mau. ze zijn er nog. Nog 1 rode en 2 schildpadjes. [edit] volgens mij zou ol het ook niet zo erg vinden [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 28-08-2007 23:06] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aww Lies, wat een schattig katje! Te lief gewoon! Verrassend triviaal |
|
quote: Schildpadjes bedank ik voor hehe die zouden hoogstens in de pan verdwijnen of ten prooi vallen aan Super Mario; dat kunnen we ze niet aandoen .....katje eens met Ol overleggen... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-08-2007 23:16] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Erg he.. je moet hem snel eens komen bekijken.. oh ja psst.. 22 sept.. uitnodiging komt nog!! @mau.. schildpadjes in de zin van de print haahah. het zijn katten.. zie 1 of 2 pagina's terug. die zwarten met rode vlekjes. Dat zijn de dames en die rode is een mannetje. Kijk maar of je er 1 wil. Bij de boer sterven ze waarschijnlijk toch een wisse dood. Ze zijn erg tam en lopen daar te veel onder de voet en dus onder de tracktor. Ook zal de boer ze veel schoppen omdat ze melk jatten.. genoeg overtuiging? hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 28-08-2007 23:26] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik mis iets? |
|
quote: Wat een mooi beestje zeg! |
|
Ares: The God of War: |
|
Venom Ozzy En saampjes Het zijn btw homo's [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 29-08-2007 11:18] |
|
quote: Ik zeg doen. Kan best daar. Ol wil dat ook wel. En die schildpadprintkatjes zijn cute. @Lies, die andere 2 foto's zijn ook super. Ohhh ik wil langskomen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: anyway, bij thuiskomst van occultfest stond dit beestje weer klaar om het huis te bewaken Je moeder. |
|
quote: |
|
kunnen jullie nog wat schattigs aan?? Ze zijn wat blauwig maar ik heb ze met valorian's camera gemaakt die nog op een stand stond wat ik er niet af kreeg.. en ook van photoshop heb ik de ballen verstand hahahaha Zo dat was de vlam spam, Nu nog 2 van Azrael: [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 03-09-2007 18:01] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Lekker koppie heeft die rooie zo hehe, onwijs lief! |
|
ruilen? die van jou ziet er veel liever uit dan die van mij Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |