|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaaaaaaah ik krijg de neiging om over de buikjes te aaien Het is de lichtinval ;') |
|
Mehh, dinsdag gaat mijn onwijs lelijke pers tijdelijk (en als het goed gaat, hopelijk de rest van dr leven) bij Karnivoor wonen. Hier gaat het echt niet meer met haar, alles geprobeert maar niks helpt. Ze plast in huis, waarschijnlijk uit angst voor mijn andere twee katten (medisch mankeert ze niks, is al meerdere keren onderzocht). Daarnaast wordt ze constant aangevlogen door mijn 2 andere katten en loopt hierdoor nu steeds angstig rond. Ze is beter af op een plekje zonder andere katten, maar damn.. die beslissing is echt kut! |
|
quote:muh . zo kiwam ik ook aan mijn katje trouwens. Zul je zien dat ze bij karnivoor helemaal opfleurt en dat is dan wel weer leuk. Deed Tikoes. Totdat ze een rijdende auto wilde koppen. maar dat had niet iets met het huis gemaakt. |
|
quote:heel vaak hebben ze in het asiel katjes die 'het liefste per 2' worden geplaatst, die zijn dan ook samen gevonden (broetjes/zusjes ofzo) of vriendjes geworden ofzo. Kun je eens naar vragen. Zijn ze juist wel blij mee omdat het niet heel makkelijk is om een 2tal te plaatsen, veel mensne beginnen met 1 om te wennen. Tenminste, in het asiel in Zoetermeer was dat de reden. |
|
quote:Tikoes was lief ja |
|
quote:mja. Nouja in het nieuwe huisje mischien wel weer heb ik een stuk meer ruimte. en dan zo'n lekkere ouwe chagrijn. met één oog en een knik in zijn staart. piratenkat |
|
Ik heb eindelijk de kat van mijn dromen gevonden Nu nog hopen dat het allemaal geregeld komt en hopelijk kan ik hem dan over 2 weekjes ophalen. Het is een 1 jarige pers en hij is enorm mooi van lelijkheid. Zijn baasje of het kindje van hen is allergisch dus hij moet weg. Zal zo even een plaatje uploaden. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 07-12-2007 16:51] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Meet Donnie! (nouja don julian, maar dat schaf ik dan wel af, daar doe ik niet aan mee) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
stfu donnie! cool beest. |
|
hehe lief he Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
pluizig |
|
quote: hopen dat ze opfleurt en je mag der altijd bezoeken hoor! kan me voorstellen dat het niet makkelijk is... Je moeder. |
|
quote:nogal ja! Man, daar kun je een trui uit breien.. |
|
quote: Moooiii |
|
Mijn twee kittens, helaas weg moeten doen wegens allergie van mn vriendin [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 08-12-2007 8:31] |
|
quote: ach wat jammer, zijn echt allebei supercute |
|
quote: Dan had ik haar de deur uit gedaan!! |
|
keuzes Ik heb echt een zwak voor katten, en helemaal voor kittens. zoooooo lieeeeeef |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Nu op SBS6: Cats and Dogs Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je moeder. |
|
fluffy poesje Het is de lichtinval ;') |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
katten wasser voor mensen die niet tegen nagels kunnen? Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |