|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Prijzig valt wel een beetje mee. Een vriend van me tatoeerd. Ik heb de andere (uhm eerste) zelfs gratis. Ik zal het weekend ff iemand lief aankijken die het vast wel voor me op foto wil zetten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Nooit de naam van je vrouw op je lijf zetten, huwelijken houden tegenwoordig meestal geen stand meer Aan de andere kant, levert wel een schat aan inkomsten op met al die cover-up pieces die ze mogen laten zetten na de scheiding... My madness, my sadness |
|
tattoo op mn rechterbeen wordt mn 6e! geloof dak een beetje verslaafd ben.. maar al mn tattoo's zijn in biomechanical stijl,dus ja..ik wil borg worden! aldus seven of nine Expired,Erased and Forgotten |
|
binnenkort weer verder; de gast die aan mijn tattoo werkte is inmiddels weer gesignaleerd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: "Mum" of "Moeder" heeft een veel grotere betekenis. En de relatie zoon-moeder houdt beter stand. |
|
quote: haha ja gelukkig had DMTR dat ik het chinees gedaan, maar ik stoorde me er weinig aan trouwens, als iemand vroeg wat het betekend schreeuwde is er gewoon "bami" dorrheen |
|
ik ga maar ff bellen voor een afspraak nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
wat ga je er bij laten zetten... je arm helemaal dicht laten zetten? |
|
quote:op elke arm 1 kleintje? "links" en "rechts" ? |
|
quote: arm gaat helemaal verder ingekleurd worden en rechteronderarm gaat nu ook vol, gelijk ook afspraak voor lip en neuspiercing Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: haha, over datsoort tatoos gesproken, afgelopen zaterdag zag ik dus een kerel lopen met op zn ene arm L , en op zn andere R getatooeerd hattie zelf gezet in een lamme bui |
|
dan baal je .. |
|
quote: uhr neh, alhoewel een tat van jou op mijn rug Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:you wish |
|
quote: Stom! Als ik dat tijdens mijn rijlessen had gedaan, was ik vast veel eerder geslaagd. |
|
quote:damn .. ik hoop dat ik nooit achter je kom te rijden |
|
quote: ik heb wel leuke pics van je nog; iets bewerkt met een neushoornmuts ofzo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:ik weet van niets ....... |
|
quote: haha geniale opmerking |
|
even omhoog schoppen....wie is er nog meer zo stom geweest om tats te nemen ??? |
|
quote:Hij had het in een lamme bui gedaan en er staat nergens dat ze goed stonden. Voor hetzelfde geld was je nu nog niet geslaagd |
|
ik mag volgende week weer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Je houdt van plaatsjes? Heb je de kaart van Nederland op je billen laten zetten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:MOet jij eens raden waar Rotterdam zit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |