|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je een foto hebt waar bij de takken wat beter te zien zijn, en waarbij de verhouding tussen de dikte van stam en takken wat beter is, zou je die kunnen posten? Zoiets zoek ik ... |
|
quote: Dat zou idd raar zijn, zo net uit het midden, daarom wou ik er ook niet aan denken om zo'n volledig symmetrisch geval op mijn rug te laten zetten (begin dit jaar bijgewerkt, niet nieuw zoals het lijkt) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
er moet alleen nog een vlaggetje met 'moeder' onder. |
|
quote: he dikke neger, wat was je emailadres ook alweer? msn heeft hem kwijt gemaakt hehe MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Goed, dan stuur ik voortaan mijn kat [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-06-2004 0:58] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: het kan best wel symmetrishc als het maar goed gezet word... het blijft uiteraard wel tricky... je kunt inderdaad beter kiezen voor iets wat niet symetrisch is... als het dan net scheef gezet word valt het niet op... zelf ben ik nog bezig met ontwerpen en uitvoeren van tattoo... ooit... zal... die... af... zijn... grijnzzz, hoezo perfectionistisch nou ja het begin is er al... dat scheelt dan weer... When you use brute force and it doesn't work, your not using enough |
|
here kitty kitty kitty hahaha nee hoor kicke tatoo ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote: Wat een lekkere (.)(.) There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Tuh dah. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
die linker mist een paar kleine streepjes We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Ahahahaha wat ben je grappig! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
haphaphaphap We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ben benieuwd hoe het er zonder plasticjes uitziet !!! lekker met dit weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Valt nog wel mee, het is vooral een kwestie van 3 keer per dag douchen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ha je hebt je links rechts tats laten zetten .. nice! |
|
Dit heeft T.N.D voor mij ontworpen een jaartje geleden, er word nog wel een beetje aan veranderd, zoals in het midden. Met het laten zetten moet ik nog een tijdje wachten. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 02-08-2004 18:58] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: cool!! |
|
quote: Auw? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
och maar kleintjes, zo gedaan joh |
|
ze hebben wel flink gebloed zo te zien. |
|
Heb jij wel eens een tattoo gezien die niet bloed bij het zetten? |
|
wel een tattoo die veel minder bloed. |
|
Tamelijk logisch dat een plek waar de bloedvaatjes vlak onder de huid liggen, meer bloeden .... Bij Blitzz plakt Martin altijd en stuk keukepapier aan de onderkant, om bloed op te vangen ... |
|
meen je dat nou |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |