|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Same here... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Dank U, maar ik (Hirogen) voel me weer kiplekker. (Vampire_girl was nog ingelogd, dus ik heb onder haar naam gepost) [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 08-10-2001 21:57] the only pleasure is pain |
|
Die post wil ik terug! Heads I win, tails you lose |
|
Ahum... Ging dit topic niet over tattoos?? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dat klopt. Ik wil er nog eentje op mijn been. Dead things grow from deep inside... |
|
Ikke wil er ook één. Een heel oud celtisch teken drie horizontale strepen, iets uit mekaar lopend |
|
quote: Tsja ik heb nooit die heftige neiging gehad om serieus een tattoo te nemen, dus ik dacht dat dit de achterliggende gedachte was, no offense meant. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
None taken Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik wil nog een joekel van een tattoo op mijn rug, ff sparen en leuk en evil ontwerpje maken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dat zou ik ook wel willen, een mooie plaat op mijn rug! Bijvoorbeeld een getatoeerde ruggegraat. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 22-10-2001 15:33] the only pleasure is pain |
|
Wow!!! Prachtig... Ik zou dat zelf nooit doen, maar toch... Dead things grow from deep inside... |
|
ik vind hem een waard http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Ik wil eerst met een kleintje beginnen. Een heel oud en simpel Keltisch teken [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-10-2001 16:09] |
|
quote: Waar wil je hem laten zetten dan? the only pleasure is pain |
|
Ik heb pas een kleine tattoo een ying yang teken met een keltische tribal erop ( Voor de trouwen power metal fans dit teken staat op meerdere Gamma Ray cd hoesjes) En mij volgende wordt het plaatje dat je hiernaast ziet. Maar eerst weer effe sparen hahhaa If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
quote: Ik denk good old bovenarm Of heb je een betere suggestie ? |
|
quote: Nope, bovenarm voldoet. Daar staat die van mij ook. the only pleasure is pain |
|
Bovenarm is inderdaad beste plek al zeg ik het zelf Maar wie ben ik nu hahaha If there is life after death, There is no death. And if death does not exist, We do not live |
|
Hehehe jij ben ook easy going |
|
Ik heb een slayer tattoo op men linker schouder, je weet wel, die met die vogel. Ik heb er infeite spijt vna de plaats, zou hem liever iets lager int midden zetten,kon er dan nog een ganse wolkenhemel met bliksems enzo boven laten zetten. Nu wil ik nog 1 op men rechter schouder, die van show no mercy |
|
Alleen maar slayer tattoos ??? jij bent gek ... |
|
Vind ik ook wat gek...stel dat je er spijt van krijgt...maargoed, die vogel is wel mooi op zich, maar dan zonder het woord "slayer" erbij.. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
mijn tekeningetje... wil ook nog iets op mn rug maar eerst komen er op mn voeten een soort van hermes vleugels... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Ik vind iemand sowieso geschift als ie een tattoo van een bandlogo neemt. Dat zijn dingen die vergankelijk zijn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |