|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:heb eens een pic gezien en intervieuw gelezen met een kerel die elke keer ie een nieuw lief had et liet tatoeren en de vorige schrappen, hij was bijna klaar, dan ging ie aan zen andere arm beginnen |
|
ex-collega van me had het hoofd van zijn vriendin op zijjn arm getattoƫerd, best mooi koppie, prachtig gedaan, perfect enzo en toen ging ze dood aan een auto ongeluk hehe hij heb die kop laten veranderen in een zombie hoofd, echt geweldig, hij mocht haar toch al niet en wilde haar overspelige kont de deur uitschoppen, maar dat werd al voor hem gedaan beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
En maar blijven beweren dat GOD niet bestaat, eh ??? |
|
quote: Rotterdam is de kern van Nederland dus vanzelfsprekend ligt het op haar ster. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Deze is ook mooi the only pleasure is pain |
|
wow erg mooi idd. |
|
zij of die tattoo ? |
|
Mooi uitzicht (en mooie tatoeage) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Is inderdaad mooi, maar over een paar jaar gaan er rimpels komen en dan krijg je die vleugels op je kont. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Je zou jezelf maar zo toetakelen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Waarschijnlijk heeft ze ook een erg lelijke voorkant en wil ze hiermee de aandacht afleiden.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Als ik nog een keer geld te veel heb, komt er een flink evil groot exemplaar op mijn rug. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Mother in law? |
|
iig wordt het een eigen ontwerp/idee. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: vet!! |
|
wel mooi, maar denk niet dat iemand daar lang plezier van heeft |
|
quote: Voor diep gelovigen is dat hemels neuken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
totdat ze een keer een kort topje aan heeft. zal er wel niet uit zien omdat je dan niet het geheel ziet... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Op z'n hondjes inderdaad een leuk effect... |
|
Lijkt me zowiezo niet mooi hoor zo'n enorme tattoo op een vrouwerug .. past niet in mijn opinie |
|
quote: Sja, wat moeten vrouwen dan van mij zeggen?: er staat namelijk een schaars gekleed wijf op mijn rug afgebeeld. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ze zouden kunnen zeggen: that's the closest you'll ever come to a naked woman |
|
quote: Ja juist ik denk wel na; ik heb het oorspronkelijk ontwerp nogal strikt laten volgen toen ze erop kwam te staan, die kerel had eerst zo wat van: "we doen gelijk helemaal naakt"...niet dus ...nuja die foto's heb ik hier vaak genoeg gepost. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
hehehehe ik moete cht binnenkort weer eens wat laten zetten, stel het steeds uit (ook vanwege cash ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |