|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, wat is daar mis mee? Uitleg graag. |
|
Doen ze geen witte kleur? Bazzio Attacks!!! |
|
Er bestaat wel wit hoor. IS wel de kleur die weer het snelst verdwenen is. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Aha.. En er is idd niets mis met een club tattoo. (deze natuurlijk wel ) Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ah ok, ben het zelf nog nooit tegengekomen eigenlijk. |
|
quote: Ik zat eerst te denken om iets met een wit spinneweb te doen (je speelt met ideeen) aangezien een spinneweb niet zwart is. Ik heb wel wit bij mensen gezien. Zou denk ik standaard aanwezig moeten zijn. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: lineaal was een overbodige luxe? |
|
Hij lijkt wat krom op de foto. Maar dat is niet zo. |
|
Ik heb een viking op m`n borstkast met piercingen door beidetepels..schild is rond de tepel getattooed.Op m`n arm en vikingzwaard met 2 bijlen er gekruisd doorheen. op m`n rechterarm een draak met een bordje Harley Davidson..gezet toen ik 16 was..bit a mistake.. van de herfst een maliekolder eroverheen laten zetten..in me nek een runeteken uit het Viking alfabet Futhark.. voor de rest zien we nog wel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Fo0to0! |
|
quote: pffffffft, no offence intented maar dat vind ik erg dom, het logo van een voetbalploeg op je laten tattoëren. Ikzelf sta er een ietwat twijfelachtig tegenover, het is zo definitief. Ik zou, mocht ik ooit ene echt willen, een prachtig Keltisch teken laten zetten dat ik zelf ontwerp. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Beetje een domme zin dan Ik heb het al vaker gepost hier, maar een Club is voor het leven! Ik zie mezelf over een paar jaar ook nog wel naar het stadion gaan hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2005 14:20] |
|
Hoe add ik een foto dan????? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: [ img ] link naar foto [ / img ] Zonder spatie tussen de [ en img. |
|
Nu dan??? vergeef me mijn anti goddelijk lichaam [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 23-08-2005 14:36] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
.. |
|
quote: www.picserver.tk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
|
|
@ Beli Mawr: Wat vind je eigenlijk van band tattoos dan? |
|
Nu dan?? Vergeef me mij anti goddelijk lichaam to much Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
LOL gaaf gedaan |
|
quote: whaha humor heb je in ieder geval |
|
dat wel .. smaak echter ... |
|
quote: Over smaak valt te twisten...Grolsch vind ik het lekkerst Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |