|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: sint 'berg ligt vlak bij linne dus zo ver is dat niet fietsen voor ons en daarnaast heb ik een gemotoriseerd fietsje dus dat scheelt helemaal "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hoe upload je foto's hier? Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
quote: Niet hier. bijv via www.photobucket.com Dan hiernaartoe linken. Plaatje posten doe je zo: [img ] link plaatje [ /img] Alle spaties ertussenuit. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
thanx Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
quote: Zeikerd! Maar je hebt wel een beetje gelijk. Toch is ie erg mooi! |
|
quote: Als dat typisch is voor blitzz, laat dan maar. Slordig gezet, ik ben het helemaal met zenial eens. Dit ziet er niet uit man. En als je dan toch iets mechanisch onder je huid wilt insinueren (ja, moeilijk woord), laat het dan ook even gelijk oplopen met de buitenkant. |
|
ik heb zoiets... Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Betekend dat ding nog iets? of is het gewoon maar iets wat je 'lollig' vond? |
|
ik heb het op mijn arm en voor zover ik weet betekent het niet iets...ik vond het gewoon mooi Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
|
|
Lelijk .. staat d'r voor geen meter |
|
prachtig |
|
Erg mooi idd But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: niet mee eens, ik vind e'm prach tig...en het staat haar geweldig. |
|
Meningen zijn altijd verschillend. Ik vind em te uitbundig, ik hou zelf meer van ingetogen tattoo's .... Zijn er hier trouwens mensen die goed tattoo's kunnen tekenen? Heb ideetje in mijn hoofd maar ik kan alleen weerkaarten inkleuren |
|
Wat wil je voor iets dan? Altijd nieuwsgierig naar But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik wil iets met de fleur de lys van Crowbar, maar dan in zo;n oude, verbarsten, doomy stijl dat je twee keer moet kijken om te zien wat het is weet je ... |
|
ah, niks gezegd dan zo.crowbar is wel ok...voor af en toe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 31-08-2005 18:15] Fuck the world and fuck you |
|
Voor mij is het de band waar ik metal echt mee heb leren kennen, en die ook aan de grondslag ligt van mijn voorliefde voor trage donkere muziek. Maar wil het niet te herkenbaar hebben, dat is gay |
|
Anouk had ff verder moeten zoeken, ik weet niet waar ze hem heeft latten zetten maar er zijn betere tattoo artiesten. wat betreft de schaduw van die biom tattoo, hij komt inderdaad wat plat over maar idee is cool misschien wat minder dikke lijnen. Maar ik heb ze slechter gezien |
|
oja respect voor de gene die hem in z'n zij heeft laten zetten dat doet een beetje pijn daar |
|
Anouk is toch zo dik met Henk Schiffmacher en zijn vrouw? Dan zal die tattoo vast door hem gezet zijn. |
|
en waarschijnlijk gratis ook. schiffmacher ( of zoiets ) is artiesten geil. net als die tattoo bob Fuck the world and fuck you |
|
quote:*kick?* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |