![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wow Frank ![]() ![]() En voor de onwetenden onder ons ![]() ![]() ![]() |
|
Nog steeds geen idee wat ik wil laten zetten.. eigenlijk wil ik samen met m'n broer een tattoo laten zetten.. we wilden een tijdje geleden een band om onze pols laten zetten, maar konden het niet eens worden over een design. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Mier : Haha wist je wel maar toen kende je me nog niet ![]() ![]() Pem : Ja khad toen een maat die dezelfde had laten zetten, alleen was de tattoeerder het onderste pootje vergeten ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2005 21:42] ![]() |
|
quote: Wa???? Jeroen die ken ik ook!!! Hahaha!! Klein wereldje toch ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Ja ik weet dat Rinto weg is. Burgum weet ik te liggen, woon ik 6 km vandaan ![]() Rinto os zeker goed. Heb je een foto van je tattoo? [edit] sorry, ik heb al antwoord ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-06-2005 21:48] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Haha ah dacht ik al ja ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Wim?? Ik dacht dat die er mee opgehouden was... Ik hoorde in ieder geval dat hij niet zo gemotiveerd meer overkwam en dat dat te zien is aan de plaatjes die hij prikt. Nah ja, maar niet naar geruchten luisteren, eerst maar es kijken of het echt zo is. Rinto is behoorlijk goed inderdaad, ik heb ook een van hem. En hij heeft zo'n beetje de helft van mijn vrienden beklad. Nog een tip (waarschijnlijk al eens genoemd) Paul Booth, werkelijk briljant. ![]() |
|
quote: Paar dagen terug zat hij er nog. Mijn vriendin heeft er laatst 1 weer weggehaald, is erg mooi geworden. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Oh ja, nu begint me weer iets te dagen,ik word oud ![]() ![]() hihihi, Jeroen ook een Tri-ryche tattoo ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Waar woon jij dan??? [ik kom zelf oorspronkelijk ook uit Bergum vandaar wel ff leuk om te weten ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Ik woon in Kootstertille. Helaas. Ik kom eigenlijk uit Groningen, maar Heb ook al even in Drenthe gewoont, en nu even weer een tijd bij mijn ouders, uit nood. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Die vind ik ook mooi ![]() quote: Ook al mee eens ![]() Voor mij zijn tattoos niet alleen leuke versiersels, maar staan ze [voor mij persoonlijk] symbool voor iets. Ik zou ze niet met zekerheid durven nemen als het niet meer betekenis had dan alleen asthetische waarde. Dan ben je ouwe oma en zit je met een leuk plaatje... voor een twintiger ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: Oooh ok ![]() ![]() Da's balen dat je ff 'moet' thuiswonen.... Wil je wel weer terug naar Grunn? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote:Nee hij heeft dezelfde als Pem ![]() ![]() VR shirt kan maar zo ja haha.. dat weet ik dan niet meer (ik word ook ietsie ouder of zuip teveel lol) ![]() |
|
quote: Ja balen hier ja. Reis alleen al 4.5 uur voor mijn werk per dag. Ja ik wil op zich weer naar Groningen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: hihi nee, is het Majesty symbool [en voor de mensen die dat verhaal niet kennen heet het gewoon een Dream Theater logo ![]() Ik geloof dat er gedoeld werd op Queensryche met een missend pootje ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
quote: ik wil ook naar groningen!!!! ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik eerst ![]() Leuk man. groningen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: leuke mannen daar. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
http://www.kingofkingstattoo.nl/index2.php De tattoo rechtsonder is er één van de 5 van mij. Hmmm, link werkt niet helemaal perfect. Anyway, bij photos naar de sectie 'fantasy' en dan de laatste pagina (3) de foto rechtsonder. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-06-2005 22:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Is dat zo? ![]() Wie weet loopt er wel een leuke kale voor je bij ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: tsja alle langharige mannen zijn nu opnderhand vergeven he... oh nee!!!! schaapjeeeeeeeee!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() hihihihhi ![]() @hamer: ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Precies, klopt als een bus ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |