IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Tattoos Vorige pagina | Volgende pagina
Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 21:32 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 21:10 schreef FRNK het volgende:

@DevPem : Thanx, en : soms moet frnkie zn bek houden idd.. je hebt gelijk ja



Hahaha welnee is nie erg hoor Kan het wel hebben. Heb er toch geen boodschap aan wat iemand anders er van vindt..
Weet zelf waarom ik 'm heb en heb er geen seconde spijt van gehad.

quote:

Maarreh : FOTO!!


Euh.... lekker boeiend... maar okee





"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 21-06-2005 21:34 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

wow Frank ...ik wist niet dat je een tattoo had

En voor de onwetenden onder ons ... 't is toch écht wel Queensryche hoor, is ook altijd 1 van m'n favo bands geweest en heb zelf ook een keer overwogen om die als tattoo te nemen maar dan wel een stuk kleiner, daarna was ik een tijdje geïnteresseerd in t Om-teken ( aziatische mantra ) en nu vind ik al een hele tijd 't "Charmed" teken oftewel Triquatra genaamd erg mooi,ik vind niet alleen 't teken zelf erg mooi maar ook de betekenis ervan,een tattoo moet voor mij niet alleen mooi uitzien maar ook iets betekenen...de plek waar ik hem wil klinkt misschien wel wat afgezaagd : de onderrug... maar voor mij is dat een goeie plek zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik hem wél en wanneer ik hem niet wil laten zien



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-06-2005 21:36 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Nog steeds geen idee wat ik wil laten zetten.. eigenlijk wil ik samen met m'n broer een tattoo laten zetten.. we wilden een tijdje geleden een band om onze pols laten zetten, maar konden het niet eens worden over een design.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-06-2005 21:40 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Mier : Haha wist je wel maar toen kende je me nog niet Weet je nog, Wacken ('01 of '02 ofzo) met Vicious Rumors, stond je vooraan foto's te maken (Nico stond dr ook naast) en toen zei je nog (in het duits haha) dat je het een gave tattoo vond. Staat me nog bij omda'k je gezicht wel eerder had gezien dacht ik toen, maar daar aan twijfelde omdat je duits sprak gheghe.

Pem : Ja khad toen een maat die dezelfde had laten zetten, alleen was de tattoeerder het onderste pootje vergeten Later goedgekomen. Jeroen (Denissen) was dat, Mier kent em wel weer )

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-06-2005 21:42]


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 21:46 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 21:40 schreef FRNK het volgende:
Pem : Ja khad toen een maat die dezelfde had laten zetten, alleen was de tattoeerder het onderste pootje vergeten Later goedgekomen. Jeroen (Denissen) was dat, Mier kent em wel weer )


Wa???? Jeroen die ken ik ook!!! Hahaha!! Klein wereldje toch


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 21:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 21:27 schreef Devilicious Pem het volgende:
Yup, Rinto wou een groter pand en is dus terug gegaan naar Friesland. Naar Bergum [ =Burgum, dat plaatske waar Wâldrock gehouden wordt ]

Thanks voor de tip maar ik zoek dus een adres in A'dam... En als ik weer voor mezelf ga [hopelijk over niet al te lange tijd *verheug*] ga ik hoe dan ook weer naar Rinto


Ja ik weet dat Rinto weg is. Burgum weet ik te liggen, woon ik 6 km vandaan
Rinto os zeker goed.
Heb je een foto van je tattoo?

[edit] sorry, ik heb al antwoord

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-06-2005 21:48]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-06-2005 21:47 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 juni 2005 21:46 schreef Devilicious Pem het volgende:
Wa???? Jeroen die ken ik ook!!! Hahaha!! Klein wereldje toch
Haha ah dacht ik al ja


nommele
Usericon van nommele
Posted 21-06-2005 21:48 by nommele Profiel van nommele

quote:
Op 21 juni 2005 21:09 schreef zillah-morte het volgende:
Rinto?? Zit die in friesland? Hebben we het dan over dezelfde?
Hij zat dan namelijk eerst in Grunn.
In Groningen ken ik wel een goeie. Wim natuurlijk.


Wim?? Ik dacht dat die er mee opgehouden was...
Ik hoorde in ieder geval dat hij niet zo gemotiveerd meer overkwam en dat dat te zien is aan de plaatjes die hij prikt.
Nah ja, maar niet naar geruchten luisteren, eerst maar es kijken of het echt zo is.

Rinto is behoorlijk goed inderdaad, ik heb ook een van hem. En hij heeft zo'n beetje de helft van mijn vrienden beklad.

Nog een tip (waarschijnlijk al eens genoemd) Paul Booth, werkelijk briljant.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 21:49 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 21:48 schreef nommele het volgende:
Wim?? Ik dacht dat die er mee opgehouden was...
Ik hoorde in ieder geval dat hij niet zo gemotiveerd meer overkwam en dat dat te zien is aan de plaatjes die hij prikt.
Nah ja, maar niet naar geruchten luisteren, eerst maar es kijken of het echt zo is.

Rinto is behoorlijk goed inderdaad, ik heb ook een van hem. En hij heeft zo'n beetje de helft van mijn vrienden beklad.

Nog een tip (waarschijnlijk al eens genoemd) Paul Booth, werkelijk briljant.


Paar dagen terug zat hij er nog. Mijn vriendin heeft er laatst 1 weer weggehaald, is erg mooi geworden.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 21-06-2005 21:55 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 21 juni 2005 21:40 schreef FRNK het volgende:
Mier : Haha wist je wel maar toen kende je me nog niet Weet je nog, Wacken ('01 of '02 ofzo) met Vicious Rumors, stond je vooraan foto's te maken (Nico stond dr ook naast) en toen zei je nog (in het duits haha) dat je het een gave tattoo vond. Staat me nog bij omda'k je gezicht wel eerder had gezien dacht ik toen, maar daar aan twijfelde omdat je duits sprak gheghe.

Pem : Ja khad toen een maat die dezelfde had laten zetten, alleen was de tattoeerder het onderste pootje vergeten Later goedgekomen. Jeroen (Denissen) was dat, Mier kent em wel weer )


Oh ja, nu begint me weer iets te dagen,ik word oud ...volgens mij had je toen ook 't t-shirt aan van VR

hihihi, Jeroen ook een Tri-ryche tattoo



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 21:58 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 21:47 schreef zillah-morte het volgende:
Ja ik weet dat Rinto weg is. Burgum weet ik te liggen, woon ik 6 km vandaan
Rinto os zeker goed.
Heb je een foto van je tattoo?

[edit] sorry, ik heb al antwoord


Waar woon jij dan??? [ik kom zelf oorspronkelijk ook uit Bergum vandaar wel ff leuk om te weten ]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 21:58 schreef Devilicious Pem het volgende:
Waar woon jij dan??? [ik kom zelf oorspronkelijk ook uit Bergum vandaar wel ff leuk om te weten ]


Ik woon in Kootstertille. Helaas. Ik kom eigenlijk uit Groningen, maar Heb ook al even in Drenthe gewoont, en nu even weer een tijd bij mijn ouders, uit nood.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:04 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 21:34 schreef Mirandarijntje het volgende:
en nu vind ik al een hele tijd 't "Charmed" teken oftewel Triquatra genaamd erg mooi,


Die vind ik ook mooi

quote:

ik vind niet alleen 't teken zelf erg mooi maar ook de betekenis ervan,een tattoo moet voor mij niet alleen mooi uitzien maar ook iets betekenen...


Ook al mee eens

Voor mij zijn tattoos niet alleen leuke versiersels, maar staan ze [voor mij persoonlijk] symbool voor iets. Ik zou ze niet met zekerheid durven nemen als het niet meer betekenis had dan alleen asthetische waarde. Dan ben je ouwe oma en zit je met een leuk plaatje... voor een twintiger


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:06 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 22:00 schreef zillah-morte het volgende:
Ik woon in Kootstertille. Helaas. Ik kom eigenlijk uit Groningen, maar Heb ook al even in Drenthe gewoont, en nu even weer een tijd bij mijn ouders, uit nood.


Oooh ok Was grappig geweest als we elkaar bleken te kennen maar ik acht die kans heel klein want ik ken verder niemand uit Kootstertille geloof ik

Da's balen dat je ff 'moet' thuiswonen.... Wil je wel weer terug naar Grunn?


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-06-2005 22:06 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 21 juni 2005 21:55 schreef Mirandarijntje het volgende:
Oh ja, nu begint me weer iets te dagen,ik word oud ...volgens mij had je toen ook 't t-shirt aan van VR

hihihi, Jeroen ook een Tri-ryche tattoo
Nee hij heeft dezelfde als Pem (of heet dat een tri-ryche? nee toch..?)

VR shirt kan maar zo ja haha.. dat weet ik dan niet meer (ik word ook ietsie ouder of zuip teveel lol)



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:08 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 22:06 schreef Devilicious Pem het volgende:
Oooh ok Was grappig geweest als we elkaar bleken te kennen maar ik acht die kans heel klein want ik ken verder niemand uit Kootstertille geloof ik

Da's balen dat je ff 'moet' thuiswonen.... Wil je wel weer terug naar Grunn?

Ja balen hier ja. Reis alleen al 4.5 uur voor mijn werk per dag.
Ja ik wil op zich weer naar Groningen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 21-06-2005 22:23 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 21 juni 2005 22:06 schreef FRNK het volgende:
Nee hij heeft dezelfde als Pem (of heet dat een tri-ryche? nee toch..?)


hihi nee, is het Majesty symbool [en voor de mensen die dat verhaal niet kennen heet het gewoon een Dream Theater logo ]

Ik geloof dat er gedoeld werd op Queensryche met een missend pootje Tri, get it? Vond het wel een leuke vondst haha


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:28 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 juni 2005 22:08 schreef zillah-morte het volgende:
Ja balen hier ja. Reis alleen al 4.5 uur voor mijn werk per dag.
Ja ik wil op zich weer naar Groningen



ik wil ook naar groningen!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 22:28 schreef watery black het volgende:
ik wil ook naar groningen!!!!

Ik eerst
Leuk man. groningen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:32 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 juni 2005 22:30 schreef zillah-morte het volgende:
Ik eerst
Leuk man. groningen


leuke mannen daar.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2005 22:35 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

http://www.kingofkingstattoo.nl/index2.php

De tattoo rechtsonder is er één van de 5 van mij.

Hmmm, link werkt niet helemaal perfect. Anyway, bij photos naar de sectie 'fantasy' en dan de laatste pagina (3) de foto rechtsonder.


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-06-2005 22:36]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-06-2005 22:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 juni 2005 22:32 schreef watery black het volgende:
leuke mannen daar.

Is dat zo?
Wie weet loopt er wel een leuke kale voor je bij


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2005 22:36 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 21 juni 2005 22:28 schreef watery black het volgende:
ik wil ook naar groningen!!!!




watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2005 22:38 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 21 juni 2005 22:35 schreef zillah-morte het volgende:
Is dat zo?
Wie weet loopt er wel een leuke kale voor je bij


tsja alle langharige mannen zijn nu opnderhand vergeven he...


oh nee!!!! schaapjeeeeeeeee!!!!!!!!!





hihihihhi


@hamer:


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 22-06-2005 0:38 by Mirandarijntje Profiel van Mirandarijntjehttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 21 juni 2005 22:23 schreef Devilicious Pem het volgende:
hihi nee, is het Majesty symbool [en voor de mensen die dat verhaal niet kennen heet het gewoon een Dream Theater logo ]

Ik geloof dat er gedoeld werd op Queensryche met een missend pootje Tri, get it? Vond het wel een leuke vondst haha


Precies, klopt als een bus



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen