|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ga voor de penis, dat is lekker universeel. |
|
we wachten af. ondertussen ga ik even verder met kwijlen over mijn bloedmooie tats. |
|
quote: Hmm, hij moet misschien meer "op je af komen" anders komt de verhouding tussen de breedte van de vleugels en de hoogte van het ontwerp niet mooi uit. Misschien kan ik wat actiefoto's nemen van die thuis, eens kijken of ik in die voliëre zo'n frontale foto kan nemen als hij gaat vliegen (op gewoon een idee te geven hé) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
|
|
Volgende maand gaan we aan een nieuw stuk beginnen. Halve mouw van schouder tot net boven de elleboog in custom japans schaduw-werk in black/grey. Wordt totaal zo'n 15 uur werk. Gelukkig vind ik het wel een lekker gevoel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Volgende maand werd iets later, 8 mei gaan de lijnen erop But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-05-2005 18:56] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe de "W" van het windir logo op mn arm lijkt me wel erg gaaf. en simpel. Zal ook wel niet zo duur zijn denk ik. ongeveer 10 cm hoog enzo. |
|
en dan denkt iedereen dat je jezelf een Watje vind ... hmmm |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dat gaan de n00bs denken idd maar de 'elite' snapt het meteen |
|
Ik heb dus ook een tattoo, het is een tekening van mijn broer. Crappy foto: [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-05-2005 12:07] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
wat zit er allemaal in en wat betekend het en waarom? |
|
Ik vind het een mooie afbeelding en het feit dat mijn broer 'm heeft gemaakt vind ik een leuk detail. Er zitten geen geheimzinnige anti-religieuze of andere duistere zaken in verwerkt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Als ik zo kijk zie ik: een aliën dood slangetje japans prikstokje (weet ik veel hoe zo'n ding heet) en that's it. Ik snap dat niet zou je niet liever iets willen hebben wat daadwerkelijk iets voor jou betekend? Je zit er immers nog een tijdje aan vast. Waar heb je em eigenlijk? (als het te intiem is dan hoef ik et niet te weten) |
|
Hij zit op mijn rug. En de tattoo betekend wel wat voor mij, maar dat is een lang en voor anderen oninteressant verhaal. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
volgens mij verzin je dat maar maar goed jij loopt dr mee en ik niet |
|
quote: Dat verzin ik niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hoe groot is ie? en wat koste et? |
|
Hij is ongeveer 15 cm. hoog en kostte 90 pleuro. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
deed het ook pijn? |
|
Beetje. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je bent er wel fel op he? Volgens mij vind je hem juist cool en wil je hem stiekem gewoon zelf ook En ja ik vind een tattoo wel au doen< maar goed ik heb hem wel ergens anders, dus kan ook verschil maken. En ik ben natuurlijk ook een "W" On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou, om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn probeer ik 'goed te spammen' zodat ik mn 50 posts heb en weer 'normaal' kan functioneren hier op zm |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |