|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo binnenkort ga ik op deze twee plekken een tattoo zetten http://www.bmezine.com/tattoo/A30910/high/sp.circles11.jpg cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Voor een Tug-o-War? |
|
wel een mooiere tattoo hoop ik |
|
quote:Welke dan? |
|
Twee japanse tekens. In 't donkerrood. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
een voor 'rechts' en een voor 'links' ? |
|
quote: |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: goede keus!! Ik wil er twee bovenaan mijn onderarm, en een in mijn nek. Maar eerst maar eens geld hebben. |
|
Ik wil een tatoo die vanaf mn nek loodrecht naar beneden loopt naar mijn onderrug. In mn nek beginnend met een klein sterretje die steeds groter wordt naarmate verder naar beneden gaat. Snap? hehe ben nogal slecht in dingen uitleggen, er stond ooit een foto op Bmezine.com maja die hebben ze eraf gehaald... LAI LAI HEI |
|
ik snap em niet .. steeds grotere sterren (tot aan de grootste ster ) |
|
Mij leek een gezichtje aan de onderkant van mijn grote teen of op mn duim wel leuk. Even serieus, geen tattoo's voor mij. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
bovenaan je onderarm? hm, lelijke plek imo. |
|
Ben nog bezig met het ontwerpen van een tribal voor op me bovenrug en moet doorlopen naar de schouder.duurt ff maar komt wel op tattooz.net stan ook nog wel leuke ontwerpen op. En site van een collega van me www.nham-tattooz.com [Dit bericht is gewijzigd door streetfighter op 13-05-2004 0:31] life sucks....sometimes |
|
quote: veel borsthaar voor een vrouw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: blijft dat trouwens goed staan op eelt wel gaaf zo'n familie op je klauwen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
weet er iemand misschien een site met vette tattoo ontwerpen..? |
|
zelfs op deze pagina worden er al twee genoemd. wel grappig dat iedereen grote tattoo's wil wanneer ze er nog geen hebben. Wat dat betreft is Saphire realistischer. Tattoeren kan vrij veel pijn doen en als je perse een grote wilt maar het niet trekt dan loop je met een halve tattoo op je lijf. En ja dat komt regelmatig voor. |
|
Ik heb et nog nooit gezien, zoveel pijn deed het niet hoor, irriteert meer |
|
quote: Ja dat zijn simpelweg watjes die toch niet zoveel voor een tattoo overhebben Als jum echt graag wilt heb je de pijn er echt wel voor over "Sehnsucht" |
|
quote: Waar heb jum staan? "Sehnsucht" |
|
Over jaartje of 2 eigen ontworpen tattoo... Als ik werk heb enzo. |
|
een tattoo laten zetten doet ook helemaal geen pijn....een verhaal wat de wereld in is geholpen door watjes |
|
quote: Ahum bovenarm doet niet zoveel pijn nee Maar um kheb ook rondom net onder mn okselhaargrens Tja...Dat voelde ik wel Trekt gvd door tot je tenen Maar was wel leuk "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |