|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[quote]Op 6 juli 2005 19:15 schreef Kramy het volgende: Ik had het eigen beter met plastische chirurgie kunnen vergelijken, het is namelijk veel permanenter dan kleren/make up. Jij gaat me echt niet wijsmaken dat voor al die 1000en breezahchicks een serieuze betekenis aan de tribal op hun onderrug bestaat. ----------------------------------- Ik vind een tattoo zonder betekenis juist het mooist, Kan je er ook geen spijt van krijgen toch? "Sehnsucht" |
|
quote: bedoel jij niet 'abstract' ipv zonder betekenis? Alles kan een betekenis hebben namelijk. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Behalve als dat je het plaatje later niet meer mooi vindt, of als dat je het plaatje nog wel mooi vindt maar niet bij je oude verimpelde lijf past. Maar als oma ga je toch geen korte truitjes en lage broeken aantrekken zodat iedereen je verrimpelde huid inclusief onderrug tribal kan zien, dus ergens heb je wel een punt Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Ach ja er zijn mensen zat die zo maar wat op hun lichaam neer kletsen, maar dat zijn ook vaak de figuren die nooit ergens enig benul van hebben .... |
|
quote: Mou ja ok, ik heb mn tattoo om een bepaalde reden laten zetten, Maar ik heb hem zo getekent dat het mn bedoeling is dat het niks voorsteld, Het slaat gewoon nergens op, Snappie? "Sehnsucht" |
|
quote: Als 'ie nu abstract geworden is snap ik het, anders niet. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ok jij je zin, Het is abstract nu "Sehnsucht" |
|
hehehe, iek snap! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Heb nu 5 tattoos en ze ze hebben allen een diepere betekenis voor mij....alle 5 samen hebben ook nog eens een gezamelijke betekenis en heb veel tijd besteed aan de combinatie ervan. Voor mij persoonlijk betekend het dus erg veel. Snap dan ook niet dat mensen zomaar iets op hun lijf laten zetten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
I hear ya .. Hebbie pics? |
|
1 foto staat op de site van mijn tattoeerder: http://www.kingofkingstattoo.nl/index2.php Ga naar 'fotoos' en dan naar 'fantasy' en dan bladzijde 3 de foto meest rechts onderaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat mannenhoofd of die dierenkop? Moet zelf ook maar weer eens aan de naald ... |
|
Het is een schilderij uit 1984 van de Engelse schilder Alan Lee. Het is Odin die samen met zijn 2 raven in de boom Yggdrasil kijkt nadat hij van één van de dikke takken een staf had gemaakt waarvan hij zijn wijsheid had gekregen door zichzelf aan deze tak op te hangen voor 9 dagen. In deze afbeelding kijkt hij in het binnenste van de boom en ziet het heilige vuur branden van Ygdrassil. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ziet er supergaaf uit Hub!!! carcasstrid |
|
quote: Tip: laat een '0' op je voorhoofd tatooeren. Voor jou betekenisloos, voor een ander overduidelijk. |
|
LOL Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Is die niet ook gebruikt voor een albumcover van Einherjer? mvg wk10 |
|
quote:Thanks Is trouwens mijn minst mooie om eerlijk te zijn. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Einherjer heeft een gedeelte gebruikt voor hun "Odin owns ye all" album ja. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: je vraagt er nu dus om dat ik een foto van die andere tattoos wil zien uiteraard!! carcasstrid |
|
Tattoo's heerschen, of ze nu iets betekenen of niet, als je er maar blij mee bent Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Hehehe, dat kun je wel vragen maar daar heb ik geen fotoos van helaas. Misschien bij een concert ergens een keer (word bijna elk concert wel aangesproken en gefotografeerd vanwege mijn tattoos hahaha) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: das grappig.. ik word ook regelmatig aangesproken vanwege mijn rugtattoo dat ze hem zo mooi vinden!! En nee.. ik ga er geen foto van posten (copyright.. hehe) carcasstrid |
|
quote:Dan mag je 'em eens in real life laten zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |