|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Je moet eerst eff wennen aan het gevoel, maar die eerste prik vergeet je never nooit niet meer,en in mijn geval werkte het wel verslavend jah....Ik wil meer, en meer ! En ga wel naar een goede tattoo artist he. |
|
quote:...het schijnt zoiets te zijn als nagels in je vel? Klopt ongeveer? Kan me verder weinig boeien, gewoon erg benieuwd quote:zie boven [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 07-08-2004 23:19] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote:Dude ... ik kan het me bij jou wel voorstellen Elke verandering is een verbetering |
|
quote:LOL, fucker Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Het is bij mij zo erg dat ik af en toe gewoon zelf met een naald in me arm prik, gewoon om weer even dat gevoel te krijgen...Maar als het goed is zijn de centen over 3 weken binnen en kan ik weer toegeven aan de verslaving. |
|
En even een vraagje hoe denken jullie over tattoes in het gezicht? |
|
quote: Never nooit niet, me kop is al lelijk genoeg van zichzelf, dus verder verkloten ga ik echt niet doen, hoezo, denk je daarover dan ? |
|
Is een optie voor Pink Floyd |
|
Is het zo erg bij Pink dan ? |
|
Is er niet een soort code, niet op de handen en niet in het gezicht? Oud Vuil. |
|
Volgens mij zijn er tatoerders die dat idd niet doen .. Maar ja dankzij die randmongolen van amerikanen is het 'in'. |
|
quote:Had Ozzy z'n naam nou niet op z'n vingers getattooƫerd, of vergis ik me dan? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Niks geen code.Je hebt toch ook die mafkees die z'n hele lijf onder heeft met blauw witte puzzelstukjes ?? Zelfs z'n dick... |
|
,,, auw .... |
|
quote: En Max Cavalera heb de namen van ze zoontjes op die plekke... moet behoorlijk pijn doen. |
|
gata snel .... |
|
gata snel ?? wasdat nou weer dude.. |
|
Nou, ik heb 'n naalden-fobie, geen tattoo's voor mij "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Branding dan wat? |
|
quote:Ik wil wel een keertje met je meegaan hoor, houd ik je handje vast. En piercings dan ?? Hoef je maar 1 keer geprikt te worden. |
|
Nou ja, volgens mij was er iig in de jaren 8o die kode. Het is not-done geweest in die tijd. Ik zeg maar niks verder, ik heb hooguit een moedervlek ipv een tattoo. Oud Vuil. |
|
quote:'n Piercing gaat nou nog. Een navelpiercing wil ik best wel, wanneer ben je vrij? "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Hier in veenendaal is er een shop, daar doen ze het met hamers en spijker-achtihe dingen. Old-skool. Misschien iets voor joe? Oud Vuil. |
|
tattoos zijn niet voor iedereen he... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |