|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, volgens mij schiet je al aardig op. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
DIT is de laatste! Maar ontopic: Ik heb nog geen tattoo dus ik hoor dr nog niet bij! ASAP neem ik er 1. |
|
Al nagedacht over wat voor een je wilt gaan nemen? |
|
Ik wilde graag een Odal (das een rune) Betekend o.a. De geesten van onze voorvaderen. Die wil ik graag boven aan mn rug (net onder de tshirt rand) En dan nog graag die 'W' van Windir. (zie avatar) Edit: die w wil ik dan natuurlijk boven aan mn arm. [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 27-05-2005 13:15] |
|
Leuk, laat maar foto's zien als je ze hebt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zeker! |
|
Ik wil op de drie middelste vingers van mijn linkerhand OMG tatoeren en op de drie middelste vingens van mijn rechterhand WTF. |
|
Zit nog steeds te dokterren op wat mijn derde moet gaan worden ... wil er een stukje van de fleur de lys van Crowbar in gaan verwerken ... Maar dan in een oude ende roestige stijl ... |
|
@ Boor.eh..Oda..eh HAMER : Ah die "W" is cool ja!! Ken die hele band niet, maar hoop voor je dat je het gaaf blijft vinden dan [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-05-2005 13:18] |
|
@scheap: kan je beter ringen nemen met die letters erop... in spiegelbeeld natuurlijk en dan als je iemand mept is ie scared for life [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 27-05-2005 13:18] |
|
quote: welke heb je nog meer en pix? |
|
quote: Deze en op andere bovenarm een Awen. |
|
gaaf Edit: zelf ontworpen? Zo nee hoe gaat dat dan? je beslist zomaar ik wil iets op mn arm... meneer de tattoo-king laat maar plaatjes zien? [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 27-05-2005 13:25] |
|
Mooie tattoo Jenje! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heb em bij Blitzz in Groningen laten zetten, kerel is geweldig. Gezellig, goed en is zelf erg trots op zijn werk. Ik ben er heen gegaan met een omschrijving van wat ik wilde en wat plaatjes die ik wel mooi vond. Hij is toen zelf wat op mijn arm gaan tekenen (met pen) en na mijn goedkeuring heeft hij het erop gejast. Kerel is erg goed in die manier iets maken, hij heeft rap door wat jij bedoelt. Weet 100% zeker dat ik volgende daar ook weer laat zetten. Vragen of ie duur is is onzin, daar moet je absoluut niet naar kijken .. kwaliteit is belangrijkste |
|
snap ik ja. Nou thenx for the tip |
|
'k Heb d'r ook één, jaartje of 8/9 geleden laten zetten. Dat ding is in de loop der tijd wel wat lichter van kleur geworden (nu lichtzwart ) maar laat em binnenkort uitbreiden. Iemand ervaring mee, ofwel krijg je dan een opvallend kleurverschil als je alles zwart laat zetten? Of moet er weer opnieuw overheen gegaan worden? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-05-2005 14:00] |
|
Foto? en hoe wil je em uitbreiden? |
|
Ik zou de delen die niet overlapt worden door de uitbreiding (waar dus je huidige tattoo zichtbaar blijft) wel opnieuw laten doen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 27-05-2005 14:13] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ah ok Foto heb ik hier niet op't werk. Zoek thuis wel ff straks.. Uitbreiden.. iets abstracts wel. Wat bij de vorm van de tattoo en de vorm van mn bovenarm past zeg maar. Soort diepte creëren lijkt me wel cool. Ik houd bv. ook wel van het Giger-stijltje (maar dan niet dat je denkt van 'hey, da's Giger') zeg maar. Een maat van me ontwerpt tattoo's (oa.) en had er al eens iets achter en omheen getekend waardoor het leek dat mn huidige naar voren kwam zetten. Wel gaaf, maar da's voor zn verhuizing een poos geleden. Nu is ie em kwijt en ik de originele tekening ook haha. Binnenkort weer ff om tafel gaan zitten dus. |
|
mijne nog ff spammen .., ben aan het denken om em uit te laten breiden naar boven en dan naar mijn rug...als ik ooit weer geld heb wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ook gaaf! Donders lange staart dr aan maken ofzo? Die van Jenje trouwens ook cool, dat het zo over de schouder 'grijpt' zeg maar.[edit]Dat je zelf de boom niet knuffelt, maar dat ie jou knuffelt [/edit] Mijne is trouwens gewoon een queensryche-logo maar dan een beetje aangepast op mijn smaak.. beetje alsof ie uit metaal geslepen is zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-05-2005 14:52] |
|
quote:fotoooooooo hehe k weet nog niet precies waarmee ik het wil uitbreiden...misschien nog wat draakjes er achter of met vuur of andere ornamentjes... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:haha allemaal van die jonkies die er achteraan vliegen ofzo foto moet ik thuis ff opzoeken. kump wa. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |