|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja maar het is wel mooi klote als mensen zo over je denken wanneer je bijvoorbeeld solliciteert. Ik weiger tot nu toe te veel concessies te doen omtrent mijn uiterlijk en werk, maar straks zijn het allemaal intolerante eikels en zit ik daar met een uitkerinkje ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Heb er geen-moet immers verduiveld goed oppassen met mijn vel Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wat is er dan mee?¿ |
|
Ik heb mijn nieuwe-bij-de-andere-passende-tattoo getekend!! Jippie, die is zo mooi... nu nog een tijdje mee rondlopen om er zeker van te zijn dat ik m niet kan verbeteren, en dan nog ergens centjes vandaan halen... |
|
Ik heb 2 tattoos, op me linker en rechterbovenarm. het zijn beide een skull met een tribal. 1 is vrij klein ongeveer 15 bij 10 en de andere is een stuk groter ongeveer 25 bij 20 Het laten zetten deed niet zo pijn wat ik wel kreeg te horen voordat ik me eerste liet zetten. In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice... |
|
If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik heb er eentje op mijn linkerbovenarm van 6x6 cm. Het is een keltische driehoek met de punt omlaag, en er zijn 3 zessen in verwerkt. Beetje moeilijk uit te leggen the only pleasure is pain |
|
klinkt cool, maar bedoel eigenlijk te zeggen FOTO!!!! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: In het Keltisch misschien? bla...bla...bla... |
|
Foto van mijn tattoo.. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 07-10-2001 21:39] the only pleasure is pain |
|
betekent ie nog wa vampire_girl? |
|
Geil wijf die Vampire_girl Heads I win, tails you lose |
|
Ik heb er 2 1 is japans en is het family simbool van een bende die in de jongere jaren van deze aardkloot nogal voor wat dood en verderf zaaide. de andere is een tribal 7 met een gevleugeld wijf. foto's heb ik nu effe niet online. mzzl |
|
quote: Het oneindige leven van de mens, tenminste dat dacht ik. the only pleasure is pain |
|
quote: Maar een tatoo neem je toch juist zodat andere mensen em kunnen zien ?, dus dan is et toch eigenlijk raar dat je em op een plaats zet waar je em als het ware verstopt ?? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Maar goed ik snap et wel, als je op een gegeven moment een baan gaat zoeken (ik had et al met stage ), ik was helemaal de "hardrocker" ,lang haar, altijd spijkerbroek met scheuren, liep met een leren moterjack met spikes op de schouders ga zo maar,door, maar ja, op een gegeven moment merk je gewoon dat je nergens aan de bak komt, dus nu loop ik er gewoon heel burgerlijk uit, alleen een oorbel blijfik dragen, gewoon uit protest die gaat er nooit meer uit . zo dat moesik ff kwijt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
dank je wel voor het plaatsen van de foto, gave tattoo trouwens. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kijk daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Een tattoo neem je voor jezelf en niet voor anderen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Hoe weet jij dat nou weer ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-10-2001 15:18] |
|
net zoals jij dat weet van SheRa. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Beetje dimmen kereltje!! the only pleasure is pain |
|
Nha, we weten nu dus wat Hirogen en Vampire Girl gaan doen vanaamd .. |
|
quote: Vroeg slapen Hirogen heeft me aangestoken met dat klote griepje van 'm. the only pleasure is pain |
|
kut voor jullie ... Beterschap ! Lekker saampjes ziek in bed liggen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |