|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Anders vraag ik wel of ik onder narcose mag... Maar het is echt de enige plek waar ik er een zou willen. Tussen de schouderbladen vind ik ook mooi maar dan moet ie groot zijn en dat wil ik dan weer niet. Het is makkelijk te verbergen ook dus dat is ook handig. Zo zie je het niet de hele dag heh. Subtiel kamerolifantje |
|
@zillahHad jij em niet op je onderrug? Dat schijnt namelijk 1 van de pijnlijkste plekken te zijn ... Ik zie wel hoe het voelt, kan me eerlijk gezegd niet zo boeien, dat is maar even ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 11-05-2004 21:01] |
|
quote:Hij moet dan helemaal niet groot zijn ... Als je iets precies mooi tussen de puntjes van de schouderbladen doet, is het erg gaaf. Maar ook dat is een pijnlijke plek (dicht op ruggewervel met veel zenuwen) |
|
Dit heb ik op mijn linkerschouder. Ik ben er natuurlijk 100% tevreden van. Wegens een scanner die het niet doet kan ik jammer genoeg geen foto tonen. edit: Verdomme, plaatje kan weer eens niet laden. Het is dus het teken van de Britse schrijver J.R.R. Tolkien. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 11-05-2004 21:04] "I find your lack of faith disturbing." |
|
ik zou ook best en tattoo willen maar ik groei waarschijnlijk nog een stukkie en ik zou niet echt weten wat voor logo er op moet, want alles heeft zo weer z'n betekenis misschien als ik er 1 onder mijn voet laat tatoeeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: neemt zicht voor iets mannelijker voor te doen op zm gewoon over mn hele schouder. Ik ben niet snel genoeg van begrip om me zeer te doen geloof ik http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: als de tattoo nieuw is irriteert het zeker wel een paar weken? je mag volgens mij ook de zon niet in(niet dat ik dat van plan was maar verbranden is ook niet leuk) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: de schrikreactie komt zeker pas thuis ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja ik heb hem van zij tot zij, ongeveer A4 formaat. @ Stigma. ja er is wel een verdoving mogelijk, alleen dat is een soort creme dat smeren ze erop. Dan gaan ze de tattoo zetten, maar dan komt dat spul in je bloed. De meeste mensen worden daar erg misselijk van. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mwoa, ik had er ruim een dag last van. Hoe groter hoe langer naturlijk. Weekje lang goed schoonhouden, invetten en idd niet in felle zon (huid moet gewoon beteje vochtig blijven en niet uitdrogen) en je hebt nergens last van. En zeker geen korstjes van de tattoo krabben! |
|
quote: De vrouw van mn vader heeft er een net boven haar lies. Daar zou ik m nooit kunnen (en willen) zetten want als ik érgens gevoelig ben... Ze dacht dat het erg pijn zou doen, maar dat valt reuze mee. En volgens mij is alles een pijnlijke plek voor jou of niet? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: nee heb dr wel goed over nagedacht en wou eigelijk al heel lang een tattoo maarja was nog geen 18, geen geld en vond deze heel mooi http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Ben je al 18? zo nee, dan zullen de betere tattoo zaken je ouders om toestemming vragen .. |
|
quote:Hehehe nee hoor, waar veel spierweefsel zit valt het reuze mee |
|
quote: ja idd en dan noemt hij mij vrouwlijk http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: ik ben wel 18... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Hop, vol rammen! |
|
quote: nee en voor ik een besluti heb gemaakt ebn ik allang 18, en ik zal geen tattoo laten zetten waar mijn ouder het mee oneens is(niet dat dat snel gebeurt ) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Toch wel? Nouja, als ik echt wil voel ik het minder. Maar ik wil ook niet mn hele voet bedekken, wil m schuin van mn teen naar de linkerkant van voet. Maar er staat nog niets vast ofzo hoor. Misschien zie ik er over een half jaar nietwel van af. Subtiel kamerolifantje |
|
Aparte plek ... Volgende die ik ga doen is een combinatie van wat voorbeelden bij Blitz, die die gasten freehand door elkaar gaat mikken ... |
|
Als ik (en die komt ooit misschien wel, alleen nog geen haast bij) nog 1 neem, dan komt mijn hele bovenrug vol. Er zijn al verschillende ontwerpen geweest, maar het was het allemaal niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Helemaal vol .... dure geintje ... Wat voor iets ga je erop gooien? |
|
quote: Nee niet duur. Een vriend van me is tattooerder. Ik heb deze die ik nu heb van hem voor mijn verjaardag. Voor de volgende moet ik wel betalen, maar wel goedkoper dan in een andere shop. Ik weet dus niet wat, want al mijn ideeen worden niet zoals ik wil, dus over het onderwerp moet ik weer nadenken Ik wilde iets horrorachtigs, in detail. Veel schaduwwerk, maar ik zit nu te denken aan iets sierlijks. Zolang ik niet enthousiast ben neem ik nog niets. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: heeft je vriend een eigen studio of werkt hij bij een shop? life sucks....sometimes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |