|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een gekke tampeloeris Je moet ervan houden. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Das de jouwe? Erg cool. Sleeves rule On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
nice tattoo aartvijand..moet zelf over een week voor mn tweede gedeelte van mn onderbeen..ik zet een pic als ie af is! Expired,Erased and Forgotten |
|
Ik heb er een op mijn eikel, maar die zal ik hier maar niet plaatsen he. hahahahahahahhaahhaahah |
|
een handleiding?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:nee een vrouwenhand, dus ja een soort handeling misschien. |
|
quote: ja hallo het gat hier over tattoo's dus zien...... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik heb een kleintje, ik waarschuw je! |
|
quote: Ja en? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:niks verde toch? |
|
quote: Ja foto dan. Want als je 18 bent heb je vast geen tattoo daar zitten. Als je uberhaupt al hebt. [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 16-06-2004 22:30] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ik ben eenposer en een spammer. Ik waarschuw je. |
|
En nu ontopic GVD! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-06-2004 22:41] |
|
quote: is jouw icoon/avatar niet uit dat filmpje die staat op monsters en co? ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
Vrijdag om 2 uur ga ik een boom op mijn arm/schouder laten ketsen! |
|
Een boom? Wat voor een boom en hoe groot? |
|
Ik heb wat plaatjes gezocht van bladloze, beteje duister5e bomen en die gast gaat dan daar wat van maken |
|
Hehe klinkt vrij saai maar ik ben benieuwd... |
|
Oh die gast is steengoed (Blitzz Groningen) en idd als ik het beschrijf klinkt het een beetje lam .. |
|
Zoals ik al zei, ik ben benieuwd... Misschien heb je wat aan de volgende foto van mij: http://members.lycos.nl/dzouwe/Boom%20(Large).jpg |
|
quote: hahah wat een bullshit! Zijn toch prachtige herinneringen voor later! beter dan zo'n nietszeggend tribaltje imo. Ik ben zelf van plan de voorkant hoes van Sortilege s/t nog te nemen. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 22-06-2004 23:09] zzz |
|
quote: Zo dacht ik er ook altijd over. Maar nu heeft m'n beste vriendin, die al zo'n 10 jaar ontzettend Metallica-fan is, een tattoeage op haar onderrug laten zetten die bestaat uit een tribal met daarin het logo van Metallica (alleen de 4 M'en) verwerkt. Als je 't niet weet valt het niet eens echt op, maar voor haar betekent het wel wat. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hehe, hij zit niet eens in het midden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |