|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
nog een weekje of 3 maandag vrijaf vragen voor de vrijdag en de maandag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Lang geleden al vrij gevraagd voor de vrijdag, maandag én dinsdag. Kan ik ff bijkomen Maar ik heb er ook harstikke zin in! |
|
quote: als ik de dinsdag in slaap val achter de pc zal ik wel wakker gemaakt worden door een collega Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
- 6sic6 - collision-tammi - blonde rockgod - meridian - Beli Mawr met aanhang - MetalJan - Yowannuzz - De Ulk - Tricky-Dicky - Sorceress - Mmayo - LL - Rajackar - Shield of Thor - Iron Maiden + Stokbroodwarrior - Buried_alive - Unholy Mary - Ghislain lambert + vrouw en kind - Hagal PARTEHHHHH - Mira - Levithmong - Faolan - Cataclysm Child - Heuy + wederhelft (en daar bedoel ik niet Hub mee ) - Mark Z (zaterdag) - Ratje - 7th Fallen Angel! - FRNK + Oni - Mr.Nobody - Count Usher When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: wij zijn do. avond present!! vrijdag uitslapen, daarna |
|
wij zijn er ook op donderdag Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Tof dat je ook gaat, enige zin om samen te rijden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Godverdegodver, net te horen gekregen dat ik maandag 30 juni moet werken omdat het op het werk plotseling zomervakantie is en ze dat niet zagen aankomen ivm inval regelen. Ondanks dat we het sinds december hebben aangegeven. Nu moet ik dus of zondagnacht terug rijden of maandag heeeeeel vroeg, voor beide ben ik niet voor. |
|
quote: da's mooi kut..... |
|
PWN3D What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Juah.. Heb nog 1 mogelijkheid, zeuren of mijn andere collega dan wil werken. Stomme is dus dat ik met de theorie van onze manager, eigenlijk het liefst helemaal geen vakantie kan opnemen. quote: Neuh. |
|
quote: He meid das balen zeg, als je zondagnacht terug gaat dan kun je niet zuipen dan moet je aan de of en maandag dan mag je wel heel vroeg weggaan anders sta je geheid vast bij Eindhoven. Hoop dat je wel een oplossing kunt vinden! see you at occultfest! |
|
quote: Ghehe zondag zuip ik sowieso niet als ik maandag terug moet rijden, dan liever aan de frisdrank. Maar och, komt vast wel goed, ik ben er nog over in discussie met de manager. Als zijn redenen gelden, dan betekend dat dat ik dus helemaal geen vakantie kan opnemen dit jaar. |
|
zo, verlof geregeld, laat Graspop maar komen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Van de mailinglist: Met z'n allen naar de festivals maar geen zin in het 'sleuren' van tent en toebehoren ... De Festihut biedt hiervoor de oplossing! In een weersbestendig houten huisje met bedden lekker relaxen op de festivalcamping. In het gezellig festidorp zorgeloos genieten van je festivalbezoek. Een Festihut is een gezellig houten huisje met afsluitbare deur, een raampje en voorzien van bedden/stapelbedden en matrassen. Op de festivalcamping wordt een heus 'festidorp' gebouwd waar het gezellig vertouven is! Aan de Festihut-balie kan je de sleutel van uw hut steed afgeven. Zo kan je met een gerust hart de weide op. 1 festihut = max. 4 personen afmetingen: 3 m x 2.5 m (7.5 m²) allen voorzien van een geïsoleerd dak afsluitbare deur min. 1 raam (met afsluitbaar luik) festihutvloer min. 10 cm boven de ondergrond ingericht met bedden / stapelbedden en matrassen De Festihutten worden enkel voor een volledig weekend verhuurd. Kostprijs: 270 euro per hut (max. 4 personen) + 100 euro waarborg. Na goede afloop wordt deze binnen de 5 werkdagen teruggestort op uw persoonlijke rekening of wordt deze teruggegeven na controle van uw festihut. De Festihutten zijn vooraf te betalen en zijn inclusief BTW. Je reservatie is pas in orde wanneer u de betaling hebt ingevoerd en hierna een persoonlijke bevestigingsmail hebt ontvangen. De aangewezen prijs omvat enkel de huur van de Festihut. Zorg er dus voor dat u in bezit bent van een geldig festivalticket én bevestigingsmail voor de groep personen die in een festihut overnacht. Breng de bevestingsmail + identiteitskaart mee naar Graspop Metal Meeting! Vervolledig het reservatieformulier om je festihut te boeken! Er kan enkel via VISA/Mastercard betaald worden! In samenwerking met Festihut.be: www.festihut.be Het moet niet gekker worden. |
|
reservatie... een reservaat vol metaltuig in hokken... vette attractie In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: HEUY!!!! zelfde idee |
|
Hoogstwaarschijnlijk ook al op donderdag-avond aanwezig |
|
Hmm heb donderdagavond diploma uitreiking (mits ik geslaagd ben natuurlijk) en kan daarom pas vrijdagochtend naar de camping. Iemand enig idee of er dan nog goede plekjes over zijn? |
|
Vanaf Hellfest misschien meteen door naar Graspop. Mochten we dit doen, dan zijn we er donderdagavond al. Zoniet dan word het gewoon vrijdag. |
|
quote: HEUY!!!! Gewoon op tijd daar zijn, dan heb je nog plaats zat |
|
vraag me af wat de temperatuur wordt in die "festihutten" Als het in een tent al niet uit te houden na 8 uur smorgens.. wat zou het dan in zo'n houten saunahokje zijn Belachelijke prijs overigens |
|
quote: Ja ik neem vrijdagochtend gewoon de eerste trein die rijdt. Oke moet wel goedkomen dan |
|
ey mensen kan niet meer gaan, echt klote. Heb mijn 2 kaartjes te koop, voor 250 euro samen, of 125 euro alleen, is goedkoper dan bij ticketservice. Afhalen of aangetekend versturen... ik baal er echt ontzettend van stuur een pb als je geinterreseerd bent. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |