|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo zo, vannamiddag is het al zover Faustian Spirit of the Earth |
|
Het stikt daar momenteel van de processierupsen, dus hopen dat het niet veel waait en regent. dus |
|
Nou, eerst maar es werken en dan die kant op |
|
Zo maar eens de spullen bij elkaar gooien en tegen een uur of 18.00 naar Dessel |
|
fuck! daar heb ik ooit al eens last van gehad. niet te doen |
|
quote: Tsja.. jammer dat vlammenwerpers niet toegestaan zijn op Graspop |
|
quote:Deodorant spuitbussen en aanstekers hebben hetzelfde effect Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Inkopen gedaan... nu nog inpakken en morgen vroeg - vroeg wakker kunnen worden |
|
In de pauze zojuist maar besloten om de rest vrij te pakken om mijn spullen bijelkaar te zoeken, inkopen te doen en dan om 20 uur aanrijden. |
|
Ik ben eigenlijk al een dag te laat maar hierbij nog een streep reclame voor het optreden van mijn band zondag: The Seventh live @ Graspop Metal Meeting Zondag 29/06 - 17h00 - Metaldome Tot in Dessel! http://www.myspace.com/theseventh666 |
|
Ik word om 9:45 opgehaald. See you in Dessel! Bareuh... |
|
Woeiii, wordt zo opgehaald!! @ alle ZM'ers die op Graspop zijn: See you in Dessel en bier drinken zullen we! @ de thuisblijvers: Fijn weekend met wat jullie allemaal gaan doen! |
|
Wij houden het nest wel warm Veel plezier mensen, en niet teveel drinken he |
|
Zo maar eens vertrekken!! |
|
Een uurtje geleden aangekomen. Mijn tent staat focking ver van het terrein! Wel dicht bij de auto, though. Afijn, ff iets gaan eten en dan op naar de eerste band. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:heb je de laptop meegenomen? |
|
quote: Belgacom-stand met gratis internet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik zou zeggen; kom ff langs bij de Iron Age Records stand |
|
Have fun daar iedereen.. Lees net dat Opeth gecancelled heeft Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
VOLBEAT en OPETH zeggen af! 2008-06-27 Volbeat zegt hun optreden op GMM af door de plotse dood van de vader van frontman Michael Poulsen. Ook Opeth bleef niet gespaard. Zanger Mikael Akerfeldt heeft de windpokken en Opeth zegt daarom alle optredens van het weekend af, inclusief hun optreden op GMM. Er wordt druk gezocht naar vervangers maar door de korte termijn wordt dit vrij moeilijk. We doen ons best en houden jullie op de hoogte. http://www.graspop.be/pages/index.php?f=nieuws |
|
ai signature |
|
Gisteren een dagje mee gepikt en wat een geweldig dagje was het! Perfect weer en goede bands gezien, oa Novembers Doom, Hollenthon en Immortal. Maar hoogtepunt van de dag was toch echt My Dying Bride. Ze speelden weer met een viool!!! Alleen maar 'oude' nummers gespeeld ook. Ge-wel-dig!!! |
|
Dat mogen ze volgende week ook wel doen dan! |
|
Ik vond Iced Earth supervet met de muziek van Kiss kan ik niks en Cavelera Conspiracy ging vrij snel vervelen, alleen de Sepultura nummers waren leuk. Forbidden viel ook tegen Hoge zangstukken werden compleet weggelaten. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |