|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
jeeeuj, weer een oude band als headliner . ben wel benieuwd |
|
quote:Zo spannend vond ik die niet op Arrow 2006 |
|
quote: Daar staan ze dit jaar weer. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=88024 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik wil toch eigenlijk wel naar Graspop, al was het alleen al voor At The Gates Nu nog even ongeduldig afwachten tot meer bands bekend gemaakt worden... Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
at the gates, converge en een groep van 40 man zijn voor mij al genoeg reden om te gaan |
|
Veel te weinig redenen om te gaan ... voorlopig Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat word weer een gezellig feesje boyke Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
diep trieste line-up, aantal jaren terug was het nog de moeite om te gaan. |
|
quote: Line-up is bij lange na nog niet compleet, maar jij weet 'em al in z'n geheel? Vertel! |
|
Madball ook op graspop http://www.mad-tourbooking.de/tour.html Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
maiden oke.. ze zijn wel redelijk goe live, priest ga ook nog, en nog een paar maar at the gate's ze kunnen beter ensiferum of children of bodom late kome allee ik denk da er meer volk daar op ga afkome dan sommige andere name da ge tusse die lijst zie staan allee ja ma da is ieder zijne smaak eh |
|
At the Gates is tenminste een beetje verrassend. Ensiferum en CoB kunnen bij wijze van spreken elk jaar op GMM staan. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Leer Nederlandsch!!! Ik heb liever At The Gates dan zowat elk jaar Children of Bodom. |
|
quote: Jezus Christus en ik maar denken dat ik een turk ben. |
|
ga er maar van uit dat MORBID ANGEL ook komt. hetzelfde weekend staan ze nl op een festival in Italie |
|
Kijk, met morbid Angel wordt het nog leuker Hatsjikidee! |
|
quote: Jongen, Ensiferum heeft er al een paar keer gestaan, CoB ook en die twee hoeven er voor mij een paar jaar niet meer te staan. Maiden heeft precies een abonnement op Graspop , nah ja, leuke liveband en het kan geen kwaad als je eens in slaap valt tijden IM op G Ben blij dat Priest er weer zal staan, ook eens feest om die live te zien Dat ik weer van de partij zal zijn staat al vast, jaarlijkse afspraak Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Aap! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
Obituary heeft zichzelf bevestigd Faustian Spirit of the Earth |
|
Morbid Angel zou een reden zijn om te kiezen voor GMM ipv WOA inderdaad. |
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Laat Carcass ook maar komen. Mijn weekend Hellfest staat hier op losse schroeven |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |