|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sukk0l! Wat Rukkie zegt. |
|
LL is echt saai |
|
quote: Maar ik heb gisteren nog wel gedans op dokter Bernard! |
|
WTF! En dat zelfs zonder mijn hulp! Goed bezig, meissie! |
|
quote: Vriend van mij en z'n vriendin hebben ook zo'n ding en die kregen hem dus niet in de tent in. Zat niks anders op dan hem leeg te laten lopen, en in de tent te leggen en hem dan pas ompompen |
|
quote: Dat controleer je vantevoren toch even?! Maar ja, ik heb een keer meegemaakt dat iemand haar tent wel bij zich had, alleen de tentstokken niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehe, vorig jaar had een vriend een verkeerde (veel te grote) binnentent meegenomen Gelukkig kon ie in de tent van een maat erbij. Paar dagen van te voren controleer ik altijd mn tent of alles er nog bijzit. |
|
De organisatoren van het Desselse metalfestival Graspop plaatsen geen televisieschermen tijdens de finale van het EK voetbal. Ook de omwonenden mogen geen schermen plaatsen. 'De politie heeft ons dat afgeraden, omdat ze geen onrust willen.' De finale van het Europees kampioenschap voetbal valt net samen met de laatste dag van Graspop op zondag 29juni. De festivalgangers kunnen enkel via eigen middelen op de hoogte blijven van hun favoriete voetbalploeg, want op het festival zelf worden geen televisieschermen geplaatst. 'Graspop is geen voetbalevenement, maar een muziekfestival', zegt de organisatie. 'Bovendien heeft de politie ons afgeraden om schermen te plaatsen op of rond het festivalterrein. Ook de buurtbewoners hebben we dus verboden om schermen te plaatsen waarop een voetbalwedstrijd te zien is.' Toch is de organisatie van Graspop er van overtuigd dat rellen zouden uitblijven. 'Ons festival viel in het verleden al verschillende keren samen met het Europees kampioenschap voetbal en er zijn nog nooit problemen geweest.' Volgens commissaris Ludo Meeus van de politiezone Balen, Dessel en Mol heeft de politie een negatief advies gegeven over het plaatsen van de schermen. 'We hebben inderdaad liever niet dat er een voetbalwedstrijd te zien is op en rond Graspop', zegt hij. 'Bij zo'n scherm krijg je meteen samenscholingen en dat willen we vermijden. Toch zijn we er van overtuigd dat er geen voetbalrellen zullen ontstaan, omdat slechts een klein deel van het publiek op Graspop voetbalsupporter is. Bovendien zou het net moeten lukken dat op 29juni Nederland tegen Duitsland voetbalt. Als bijvoorbeeld Portugal in de finale geraakt, zal er al veel minder kans zijn op onrust.' Speciale maatregelen voor de finale van het Europees voetbalkampioenschap worden er niet genomen. 'Er is sowieso politie aanwezig op Graspop', zegt Ludo Meeus. 'Maar we houden wel degelijk rekening met het voetbalevenement en zullen de wedstrijd opvolgen.' |
|
Hehehe, goedzo! Maar typisch bleggies dat de politie aangeeft dat ze "samenscholing willen vermijden".... Vermijden? Het is goddomme een festival waar duizenden mensen samenscholen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
sja quote: |
|
Ik lees dit net op de site van Graspop anders: quote: http://www.graspop.be/pages/index.php?f=nieuws Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
|
|
Wel lache dat ze het gaan uitzenden. Het kan wel iets zijn, wat je als nederlanders misschien nooit weer mee zulot maken www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Mooi! Als veel mensen de wedstrijd gaan kijken sta ik weer dichterbij bij Opeth. |
|
quote: Mooi, zijn we dan even verlost van al die Hollanders Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Nu maar hopen dat Nederland de finale haalt = meer plaats bij Opeth Faustian Spirit of the Earth |
|
En ik maar hopen dat ik EINDELIJk eens een mogelijkheid had om het EK te kunnen ontwijken.... |
|
Een kwestie van Iron Maiden en Opeth / Arch Enemy gaan bekijken, dan krijg je daar niks van mee. Beetje vreemde tegenstrijdige berichten en slappe argumenten... kan me niet voorstellen dat bv. Nederlandse en Duitse metalfans elkaar de koppen in gaan slaan. |
|
quote: *check!!!!* |
|
quote: Huh? Nou, dan weet ik het ook niet meer hoor Zal wel gaaf zijn |
|
Wat een wonder. Ik krijg al mijn gerief voor Graspop in 1 tas Faustian Spirit of the Earth |
|
Dan heb je behoorlijk op tijd je spullen gepakt.... |
|
Is een (slechte) gewoonte van mij. Altijd alles te lang op voorhand doen, terwijl er nog tijd genoeg is. Faustian Spirit of the Earth |
|
Graspop is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |