IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-07-2008 23:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-07-2008 23:16]

Bruce Banner

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-07-2008 23:18 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor een ieder die de het zich afvraagt of de cd heeft en zich en geen flauw idee wat wat is...

- Deuce
- Strutter
- Got To Choose
- Hotter Than Hell
- Nothing To Loose
- C’Mon And Love Me
- Parasite
- She
- 100,000 years
- Cold Gin
- Let Me Go Rock & Roll
- Black Diamond
- Rock & Roll All Nite
- Shout It Out Loud
- Lick It Up
- I Love It Loud
- I Was Made For Loving You
- Love Gun
- Detroit Rock City

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 01-07-2008 23:44 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

De ijsjes van Tomtom waren trouwens ook een zeer goed pluspunt!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-07-2008 0:28 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 23:44 schreef Buried_Alive het volgende:

+1

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 02-07-2008 0:41 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 1 juli 2008 22:00 schreef Aaaarco het volgende:
t staat wel ook op de demo...

Maar je bent het ermee eens dat vanaf het moment dat zo'n nummer op een album is uitgebracht (en niet als "extra'tje") je het niet meer gewoon weg kunt zetten als demonummer? Bands brengen wel vaker nummers op demo uit en dan op c d/album, dan spreek je ook niet meer van "dat demo-nummer" dat ze speelden, toch?

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 0:55 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 13:33 schreef bolderkar het volgende:
Prima Graspop, maar de volgende keer iets meer ballen hebben in de programmering. Niet wéér het hoofdpodium volkletsen met 3 dagen op rij hele oude bands. Dan maar iets minder losse kaartverkoop, maar een beetje durf zou vóór de organisatie spreken. Waarom wéér Priest, wéér Maiden? Zet -pak 'm beet- Volbeat eens neer als headliner, of Opeth.

Daar kan ik me op zich wel in vinden, al lijkt het me voor Volbeat nog wat te vroeg met pas twee cd's uit. Maar die band gaat het absoluut maken. Een beetje vernieuwing zou wel fijn zijn, het is de vraag welk (groot) festival dat als eerste aandurft...

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-07-2008 1:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm goeie line-up ik denmk dat ik wel ga dit jaar.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-07-2008 1:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 0:41 schreef Myth of Fury het volgende:
Maar je bent het ermee eens dat vanaf het moment dat zo'n nummer op een album is uitgebracht (en niet als "extra'tje") je het niet meer gewoon weg kunt zetten als demonummer? Bands brengen wel vaker nummers op demo uit en dan op c d/album, dan spreek je ook niet meer van "dat demo-nummer" dat ze speelden, toch?

ja

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2008 1:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 23:44 schreef Buried_Alive het volgende:

Smurfenijs

Faustian Spirit of the Earth

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-07-2008 3:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 2 juli 2008 1:08 schreef ElitE het volgende:

Wat??

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 02-07-2008 7:42 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

LOL!

Zo dat hebben we ook weer overleefd!!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-07-2008 7:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 1:08 schreef ElitE het volgende:

Nu ben ik van Elite een hooooop onzin gewend, maar dít...

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 02-07-2008 8:40 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 18:27 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik hoop dat dat een grap moet voorstellen.

Noem dan Manowar of Venom, dat zijn tenminste grote bands die er nooit / heel lang niet meer gespeeld hebben.
Opeth en Volbeat zijn twee geweldige bands, maar Volbeat als headliner is iets voor een festival met 'n paar honderd bezoekers i.p.v. tienduizenden.

Ik noemde gewoon vrij willekeurig twee bands, die ik wel cool vind. Het gaat erom dat elke festival ieder jaar dezelfde ouwe headliners heeft. Prima om Maiden of SLayer een dag te laten headlinen, maar als je kijkt naar bijv. Graspop de laatste jaren:
2008: Whitesnake, Priest, Kiss, Maiden
2007: Ozzy, Aerosmith, Maiden
2006: Motörhead, G'n R, Whitesnake

etc. etc. (zie ook:http://en.wikipedia.org/wiki/Graspop_Metal_Meeting)

Gooi eens een keer iets anders, versers er neer, zodat meer bands meer kansen krijgen.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-07-2008 8:48 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

maar dat moet wel een grote band zijn die een groot publiek kan vermaken...

echt veel nieuwe bands zijn er niet die dat kunnen, een slipknot is wel groot maar bijna iedereen die zindelijk is zal eerder terugkeren naar zn tent, misschien is volgend jaar metallica een optie...

ik vind wel dat bands als satyricon, dimmu, cradle ( hoe kut t ook live is, t is wel een publiekstrekkert), behemoth, carcass, napalm death, moonspell en nog wel een aantal van die 'grotere' death en blek bands es een kans moeten krijgen op het hoofdpodium 's avonds.

nu de verveling met de bejaardenmetalbands een beetje toe begint te slaan is t misschien een goed idee om bijv 1 avond af te laten sluiten door een 'modernere' metalband.

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 02-07-2008 10:12 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Ik denk zelfs dat je met deze 2 namen (Manowar/ Venom)nog "te kleine" bands noemt. Volbeat en Opeth slaan (met alle respect) echt nergens op als headliners.
Metallica, ACDC, van Halen (misschien?)...best moeilijk grote namen verzinnen.

quote:
Op 1 juli 2008 18:27 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Ik hoop dat dat een grap moet voorstellen.

Noem dan Manowar of Venom, dat zijn tenminste grote bands die er nooit / heel lang niet meer gespeeld hebben.
Opeth en Volbeat zijn twee geweldige bands, maar Volbeat als headliner is iets voor een festival met 'n paar honderd bezoekers i.p.v. tienduizenden.

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 02-07-2008 10:30 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 10:12 schreef Grafhoer het volgende:
Ik denk zelfs dat je met deze 2 namen (Manowar/ Venom)nog "te kleine" bands noemt. Volbeat en Opeth slaan (met alle respect) echt nergens op als headliners.

Waarom zou je iedere dag zo'n "grote naam" neerzetten, die al 30 jaar speelt. Dan maar wat minder losse verkoop. Een 'nieuwe' band die eens een keer daar kan spelen heeft dan de kans écht nieuwe fans aan te trekken. Het laat bovendien aan de buitenwereld zien dat er echt wel meer in de metal gebeurt dan reruns van Maiden.

Wat besparen op zo'n ouwe geldslurpende band kan ook nog voordelig uitpakken voor het entreeticket.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-07-2008 11:23 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

je vergeet dat er ook mensen op af moeten komen

manowar was al een keer headliner, nederlanders zullen altijd zeggen dat manowar te klein is maar in t buitenland is manowar vele malen groter dan hier.

opeth als hoofdact zou resulteren in een veld vol slapende mensen, dat lijkt me geen goeie zaak.

van halen lijkt me ook niet echt een eeenorme publiekstrekker, dan liever motley crue, skid row, anthrax, megadeth, of natuurlijk monolith deathcult

Pied Piper
Usericon van Pied Piper
Posted 02-07-2008 13:59 by Pied Piper Wijzig reactieProfiel van Pied PiperQuote dit bericht

Tja, een keertje een experimentje kan geen kwaad.

Ik weet nog een keer (1996?) dat Tiamat headliner was op een avondje Dynamo. Reken maar dat dat een succes was. De band moet of groot zijn, of een sfeer neerzetten die iedereen trekt op de late avond (dus geen brute mik).

O, en geen Type O Negative a.u.b.

Overigens is wat mij betreft AC/DC echt wel een band die aan de beurt is

Optimus Prime
Usericon van Optimus Prime
Posted 02-07-2008 14:35 by Optimus Prime Wijzig reactieProfiel van Optimus PrimeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 13:59 schreef Pied Piper het volgende:
Tja, een keertje een experimentje kan geen kwaad.

Ik weet nog een keer (1996?) dat Tiamat headliner was op een avondje Dynamo. Reken maar dat dat een succes was. De band moet of groot zijn, of een sfeer neerzetten die iedereen trekt op de late avond (dus geen brute mik).

O, en geen Type O Negative a.u.b.

Overigens is wat mij betreft AC/DC echt wel een band die aan de beurt is

Denk dat AC/DC eerder op Werchter zal komen dan op Graspop als ze naar België komen. Zou anders wel een geschikte band zijn. Maar het wordt inderdaad wel eens tijd voor andere namen op het hoofdpodium maar denk niet dat 1 van de modernere bands even veel volk zou lokken als een Kiss of een Maiden.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-07-2008 17:38 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 2 juli 2008 10:12 schreef Grafhoer het volgende:

Wat Venom betreft kan dat waarschijnlijk wel kloppen, maar het is wel een grote oude metalband die er nog nooit gestaan heeft. Manowar is wel groot genoeg denk ik. Het is inderdaad lastig om nog met originele headliners te komen (Van Halen zou inderdaad wel een goeie zijn), maar een bandje als Volbeat laten headlinen op zo'n groot festival is echt onzin.
Maar persoonlijk vind ik 't niet zo erg om voor de zoveelste keer Iron Maiden te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 02-07-2008 17:39]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-07-2008 18:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-07-2008 18:57 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

cool

oja waar we ons bij kiss aan stoorden was het feit dat die knipperende letters van het kiss-logo qua tempo iets sneller dan de muziek gingen. argh. Toen ik het tegen Natas zei kon ze niet meer kijken haha

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-07-2008 18:59 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t viel mij juist op dat er ergens halverwege juist een heel; stuk gelijk ging...

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-07-2008 19:14 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Face it, geen enkele relatief jonge metal band zal in de toekomst dezelfde aantrekkingskracht genereren als een Maiden, Priest of Metallica.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-07-2008 19:20 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2008 19:14 schreef Lionheart het volgende:
Face it, geen enkele relatief jonge metal band zal in de toekomst dezelfde aantrekkingskracht genereren als een Maiden, Priest of Metallica.

En dus laten we die oudjes maar keer op keer als headliner optreden, tot ze allemaal helemaal niets meer kunnen. Het lijkt me duidelijk dat bij de meesten het beste er wel af is, maar erg kritisch lijkt er niet naar gekeken te worden.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com