|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik pak ook vrijwel altijd een weekend vantevoren in. Doordeweeks heb ik daar geen zin in als ik uit mijn werk kom. En als ik het op de dag ga doen dat ik vertrek, dan vergeet ik altijd de helft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nog 5 dagjes, wiiiiiiiiiiiiiii Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoi iedereen. Dit jaar is de eerste keer dat ik naar grasspop ga. Kunnen de diehards mij wat tips geven over wat wel/ niet mee te nemen? wat wel en wat zeker niet toe doen? Thanx |
|
quote: Bekijk de graspop website bij FAQ over diverse onderwerpen, staat alles in. |
|
quote: geen drugs dus Je moeder. |
|
wel: t programma uitprinten omdat de boekjes nogal es snel op zijn tent en toebehoren eigen eten ivm toch wel hoge kosten van festivalvoer wcpapier niet glazen potjes en flessen drugs (controles langs de weg op weg naar t festival) je moeder huisdieren grasmaaier |
|
quote: Je moet zeker niet je kop in de kut van een struisvogel steken. Dan mis je een hoop. |
|
Bedankt voor de vlugge antwoorden! Is er daar in de buurt een plaats waar je eten/ drinken kunt kopen? Hoe groot is het gevaar dat er iets wordt gestolen? Is het nodig om zo'n locker aan te schaffen? Kan je daar of ergens in de buurt geld afhalen. [Dit bericht is gewijzigd door NWBHM2 op 23-06-2008 10:39] |
|
quote: Op het festivalterrein kun je wel eten en drinken kopen, tegen betrekkelijk hogere prijzen dan in een supermarkt... En lockers doen ze niet aan denk ik zo... Alle spullen in je tent gooien en dichtritsen... That's it... Gewoon niet té dierbare spullen meenemen en dan komt t allemaal wel goed hoor! |
|
quote: Steeksproefgewijs neem ik aan? En dan toch alleen op de harde variant? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik bedoelde of je ergens in de buurt aan normale prijzen in winkeltjes eten enzo kon kopen, niet het dure spul op de grasspop zelf. |
|
volgens mij hebben ze wel lockers en er is een supermarkt op loopafstand (in t dorp dus) |
|
quote: Ga al jaren naar graspop en heb nog nooit drugscontroles gezien en ben zelf ook nooit gecontroleerd. Dus waar die verhalen ineens vandaan komen...? Misschien graspop verward met wacken? don't mistake lack of talent for genius |
|
vorig jaar op de heenweg anderhalf uur staan wachten tot ik verder kon/mocht van de op drugs controlerende politie een paar honderd meter voor dessel |
|
quote: Wij zijn paar jaar geleden op heenreis wel gecontroleerd. De chauffeur moest van de politie zijn zonnebril afzetten en dan konden ze aan zijn ogen zien of hij drugs gebruikt had, verder geen tassencontrole en ze hoefden ook geen rijbewijs te zien ofzo. see you at occultfest! |
|
quote: Wauw, dat zijn effectieve controles zeg. Wat nou als je hooikoorts hebt dan? |
|
wij moesten met 3 man in een potje pissen waarvan er voor eentje een plaatselijke dokter erbij gehaald werd om bloed af te nemen. resultaat: tijdelijke rijbewijsinname maar geen verdere boete |
|
Vreemd zeg, heb hier nooit wat van meegekregen. Dacht dat de belgische politie zo rond graspop nog vrij tolerant was. Laat ze het met de alcoholcontroles ook maar eens zo nauw nemen. Dan valt er echt wat te scoren lijkt me. don't mistake lack of talent for genius |
|
Misschien ga ik ook nog wel een dagje, dat zou dan zaterdag worden denk ik, en dan zondag terug naar huis rijden. Qua line-up vind ik het overigens niet zo heel boeiend maar het is wel altijd erg gezellig daar.. Vorig jaar teruggereden om 03:00, niet echt relaxed, als ik dit jaar ga dan blijf ik ook maar meteen een nachtje slapen. Weet iemand of je een beetje makkelijk de camping op kan sneaken met een dagkaart, of zijn ze daar streng aan het controleren of je wel het juiste kleur bandje om je arm hebt zitten? (Anders wordt het nog 15 euro extra voor een campingkaart, en dan kom je qua kosten al weer dicht in de buurt van de 3-dagen-kaart...) |
|
quote: Je kunt ook kamperen op het parkeerterrein of in het dorp, denk niet dat het lukt om met dagkaart de camping op te komen of iemand moet nog een hele goeie tip hebben. see you at occultfest! |
|
quote: Ja het was dan ook een belgische controle he he see you at occultfest! |
|
quote: +1; vorig jaar werd er volgens mij redelijk gecontroleerd op polsbandjes ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Is de gehele reis gratis met de combinatie studentenOV/weekendticket? Of moet je bij de grensovergang alsnog betalen? dus |
|
quote: |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |