|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
hoogtepunt judas priest... nou ben ik een behoorlijk liefhebber van priest maar snap niet wat er dan oke was aan t optreden laat staan een hoogtepunt. Van mij mag Judas priest vanaf nu een studioband worden en daarbij in t onbekende laten wie de plaat inzingt... tering, dat was dit jaar een even grote teleurstellende prestatie van meneer halford als ozzy vorig jaar.] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
@ Aaaarco Ach, ik ben geen fan, maar ik vond het toch wel zeer oke. Goeie setlist en mooie show. Alleen Rob Halford heeft zowat heel het optreden naar beneden gekeken , maar hij was nog prima bij stem, vond ik. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 30-06-2008 16:40] |
|
Als ik Rob Halford op het podium zie krijg ik haast medelijden met hem. |
|
prima bij stem mn reet... die kerel kan t niet meer.. verre van dat.. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Kunnen ze beter Tim Owens het live werk laten doen. |
|
o en ik vond soilwork tegenvallen.. had een heel gecontroleerde band en geluid verwacht, voor de soilwork liedjes klonk me dit een stuk te grof en geweldig om de opa's van Saxon weer es te zien. en de tai-food tent (die ene) die was ook erg oke In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: En de broodjes gezond dan.. Wat was dat fijn zeg, zo tussen al die frituurlucht in. |
|
Die friet vond ik maar niks, met die zure mayonaise. Wraps for teh win!1!!! En die macaroni mocht er ook wel wezen. |
|
quote: ben op zoek naar zo'n broodje gezwicht voor die netgenoemde tai... erg goed spul. zo goed dat brg achterover van de bank viel nadat hij ook zo'n bordje had gehaald. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hehehe, dat had meer met een LEO LL te maken... Maar wel lekker inderdaad, goeie tip! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ik kon niet echt zien wat je tot je nam maar als jij t zegt zal dat wel dan... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 30-06-2008 17:25] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Cumshot van Ollie gehad.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Zo, de tokkies hebben blijkbaar ook weer hun uitje gehad. |
|
quote: |
|
quote: Zomaar los in het wild. We mochten zonder begeleiding. Yay! |
|
Zo, ik leef ook weer... 't was erg gaaf! + * Obituary, Morbid Angel, Dying Fetus, Rotting Christ en At The Gates * het weer * de douches op de camping * gezelligheid - * Opeth, de band waar ik voor kwam, gecancelled * helemaal achteraan op de camping staan dus heel ver lopen * ziek zijn en daardoor veel bands missen |
|
quote: Ik van Arco |
|
Hehehe, dan kan hij ver spuiten, van het festivalterrein naar de camping! Oh, en een gaaf logo geworden meis! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ben ook weer thuis. + Agent Steel + At the Gates + Symphony X + Iron Maiden + Hacride + goede oogst op de metalmarket Minpunten waren voor mij toch Kiss, In Flames en de irritant lange wachtrij voor de drankmunten op vrijdag. Mensen vielen zelfs flauw en moesten afgevoerd worden, waar ben je als organisatie dan mee bezig? Volgend jaar wordt het dus weer Wacken, waar je je biertje gewoon met geld kunt betalen. |
|
sluiten er echt mensen achteraan de rij aan bij zo'n rij... BEN JE NOU NEDERLANDER OF NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ps wat vond je niet oke aan kiss ( geen aanval of watdanook, gewoon benieuwd omdat ik niet snap wat men dan verwacht als t volgens mij geheel aan de verwachting voldeed) In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Nee joh ik heb die tentjes er gauw achtergeshopt... Ik heb m even te grazen genomen achter de poffertjestent... |
|
Ik vond dat hele muntjessysteem zo stom nog niet... Met losgeld krijg je weer te weinig terug en je loopt met 10 kilo kleingeld in je broekzak/tas... Gewoon 's avonds laat je muntjes halen of achteraan bij het festivalterrein, daar was ook geen ziel te bekennen... |
|
Echt wel weer een gaaf festival gehad dit jaar! Leuke mensen, lekker bier (LEES: KRIEK & Grimbergen, dat gewone bier was niet zo) en gave bands! Hoogtepunten: * KISS (wát een gave show!!!!!) * At The Gates (eindelijk live mogen aanschouwen en het was fucking vet!) * Nile * Soilwork * Hollenthon * Ministry * My Dying Bride!!!!!!!! (wederom gave show, lekker gevarieerde setlist!) + ze tegen het lijf lopen tijdens KISS. * En zoals eerder vermeld Kriek & Grimbergen Dieptepunten: * De file waar we instonden in Eindhoven waardoor ik The Lucifer Principle heb moeten missen.... * Volbeat die gecancelled heeft. * Bring Me The Horizon, wow, nog nooit zo'n kutband gezien!!! En wat een kutgeluid zeg! * De rijen voor de pinautomaten! * Op de eerste dag al een blaar op de hak krijgen waardoor het lopen een stuk lastiger werd. Volgende keer maar zorgen dat ik daarvoor al minstens 2 weken op mn kisten heb gelopen ipv altijd sneakers. * Mijn rechtervoet die helemaal opgezwollen is en aan de binnenkant geen enkel meer te zien is. Heb niks raar gedaan, niet gevallen, er is niet tegenaangeschopt, ik ben niet dronken geweest waardoor ik het me niet meer zou kunnen herinneren. Ik snap der niks van, waarschijnlijk beetje oververmoeid van het staan ofzo + vocht. Als dat maar over is voor Waldrock! * + 1 @ Mayo: Mensen die irritant staan te doen met opblaaspoppen bij At The Gates: GET A FUCKING LIFE GVD! Verder super festival gehad! Met dank aan de mensen die het mede zo leuk hebben gemaakt! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |