|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Whitesnake komt, Soepkoeltoer komt. :D |
|
quote: Als je een man was, was je echt zooo gay Zenial |
|
Whitesnake for the win! He, ik ben geen kerel, dus ik mag het ook zeggen Verrassend triviaal |
|
Arme Zenial! Verrassend triviaal |
|
Niet zo slijmen jij. |
|
Sorry mooie maisje |
|
Ligt het aan mij of is het sinds een jaar of vijf steeds dezelfde line up ?? Fuck the world and fuck you |
|
Daaaaaag, Mental! Daaag! |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Forbidden wil ik nog wel eens zien en At the gates, cool. Rest is wel heel erg voorspelbaar tot nu toe, maar ja wel ok festival. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
yhmmm ik was van plan om niet meer naar graspop te gaan, maar met Priest op het menu wordt het hem waarschijnlijk toch wel! Tenzij priest natuurlijk ook op wacken komt te staan.. vast wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
van de partij zoals gewoonlijk |
|
Maiden, Priest, Forbidden, Volbeat... Nu al erg interessant. Bareuh... |
|
Ach, het was vorig jaar gezellig dus ik zal ook wel weer gaan denk ik. Ook al komen de meeste bands van Graspop tot nu toe ook op Wacken... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Zin an, echt wel heen! |
|
quote: Dat ligt niet aan jou. Afgezien van Forbidden weinig nieuws onder de zon en ik gok er op dat ik die nog wel op een ander festival kan gaan zien. Lijkt me typisch een bandje voor bijvoorbeeld Wâldrock. Priest met Rob H. hoef ik niet zonodig te zien. Een reunie die me, hoewel ik er jaren naar uit heb gekeken, zwaar tegen viel. Die gast heeft het live gewoon niet meer en valt volledig in het niet bij Ripper. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
whitesnake! converge! yes |
|
De eerste namen bevallen me niet echt. Enkel My Dying Bride wil ik nog wel eens zien, omdat ze op GMM 2006 zo geweldig waren Faustian Spirit of the Earth |
|
Goede of slechte bands... De sfeer doet het hem joenghes! :D GMM 4 life Marii- |
|
My Dying Bride? Ah nee he, moet ik dit jaar dus toch wel naar Graspop. Arme bankrekening. |
|
quote: volgens mij zit dat wel goed |
|
alleen deze specifieke Maiden-set is reden genoeg Maiden het voordeel van de twijfel te geven!!! |
|
Vind ik een goede reden. Iron Maiden live is tof. dus |
|
quote: Als 90% van de bands me niet interesseren, maakt de sfeer me helemaal niets uit hoor Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |