IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-07-2008 11:09 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Nou, de enige zanger van de oude garde die alles nog kan zingen is Dio, Bruce zat vooral in het begin van de set er vaak net niet bij.....

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-07-2008 11:15 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

inderdaad

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-07-2008 11:15 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Wachtrijen? Hoe kom je erbij?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-07-2008 11:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 10:56 schreef Naturens Galleri het volgende:
De organisatie was één grote deceptie, liever een ouderwets primitief festival dan de onlogische maatregelen bij Graspop.

Daarom heb ik dus gelukkig al een paar jaar niet meer het gevoel dat ik 'moet' gaan (om er bij te horen).

Het lijkt tegenwoordig wel of je niet echt metal bent als je niet naar -tig grote festivals bent geweest.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-07-2008 11:19 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hahah goedzo

BEN JE NOU NEDERLANDER OF NIET!!!!... zo deden wij t ook!!!

blonde rockgod
Posted 01-07-2008 11:20 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 juli 2008 11:18 schreef XXL het volgende:
Daarom heb ik dus gelukkig al een paar jaar niet meer het gevoel dat ik 'moet' gaan (om er bij te horen).

Het lijkt tegenwoordig wel of je niet echt metal bent als je niet naar -tig grote festivals bent geweest.

Hehehe, wat een onzin man, je gaat toch naar een festival om zelf een leuke tijd te hebben? Als je heengaat voor een ander ben je niet goed wijs....

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-07-2008 11:22 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

tjek je meel frits

blonde rockgod
Posted 01-07-2008 11:23 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 juli 2008 11:22 schreef Aaaarco het volgende:
tjek je meel frits

Checked! Vette shit dude!

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 01-07-2008 11:32 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

Dat weer ff een lekker graspoppie! We hebben weer volop genoten.

+:
-Immortal (Yeahhhhhhh!)
-Morbid Angel (mega vet optreden,Vincent was lekker fucked up!)
-Obituary (100% old school)
-Iced Earth (rete strak)
-Behemoth (altijd goed)
-MAIDEN!!! (het beste maiden dat ik sinds jaren heb gezien, echt overtuigend en met veel passie)
-Kiss (de show dan..)
-Madball
-Nile (saaie frontman, maar goeie band)
-Graspop, perfect geregeld ondanks de vele bezoekers. Parkeren en camperen geen enkel probleem
-legendarisch dronken geweest (again)
-poffertjes (elke fucking dag!)
-Action in DC (hoofdpodium afsluiten, die tent is veel te klein)

-:
-Morbid en Ministy samen (moeilijke keuze)
-Nile en Testament samen (ook kut, geen testament kunnen zien)
-Judas Priest (stoppen nu!)
-Def Leppard (saai)
-waarom gaat iedereen in die rijen staan? loop eens door, haal later bonnen, echt zo dom..ik heb geen 1 keer in een rij gestaan, nergens!
-slaap tekort + dinsdag weer werken
-jaar wachten

Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 01-07-2008 11:37 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

hahaha, wat een dom volk zeg! ik heb ze ook gezien die rijen. Daar ga je toch niet aansluiten. Ik heb echt nergens in de rij gestaan. Gewoon een ander moment of een andere plek zoeken...echt zo fucking stupid dit?!?!? Hoezo schapen?!mweeeeeeeeeeeeee

Al moet ik toegeven dat het dit jaar wel gigantisch druk was.

quote:
Op 1 juli 2008 11:15 schreef 6sic6 het volgende:

Wachtrijen? Hoe kom je erbij?

[Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 01-07-2008 11:39]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-07-2008 11:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 11:37 schreef Grafhoer het volgende:
hahaha, wat een dom volk zeg! ik heb ze ook gezien die rijen. Daar ga je toch niet aansluiten. Ik heb echt nergens in de rij gestaan. Gewoon een ander moment of een andere plek zoeken...echt zo fucking stupid dit?!?!? Hoezo schapen?!mweeeeeeeeeeeeee

Al moet ik toegeven dat het dit jaar wel gigantisch druk was.

Inderdaad, later op de avond kon je gerust aansluiten. 5 Minuten later had je dan je bonnen.
Dan overdag maar iets minder zuipen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2008 12:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 10:27 schreef Valorian het volgende:
Ik kwam vrijdag om 21:00 aan en heb vanaf dat moment geen stromend water meer gezien op het festival- of campingterrein.

Raar.
Douchen kon prima, tanden poetsen en handen wassen bij de wasbakken ook op de camping gedurende elke dag. Soms viel er wat uit, dan kon je gewoon elders aansluiten. Op festivalterrein was er het hele weekend stromend water bij de achterste bakken. Maar misschien had ik gewoon steeds het geluk om stromend water aan te treffen hehe.

En inderdaad @ rijen.. gewoon eff wat anders doen en later terug komen. Ik heb ook haast niet in rijen gestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-07-2008 12:09]

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 01-07-2008 13:33 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

+ Ministry, At the Gates, Ome Bruce, Ome Biff, Bring me the Horizon, MDB, Hacride, ontbrekende ingangscontrole, parkeerplaats dichtbij.

- Ome Rob H., eigen luiheid om me niet in te smeren met zonnebrand, afzeggen Opeth en Volbeat, irritante dealende gast op de camping die blikken naar ons toe gooide omdat we niets van z'n volgedrugsde praatjes moesten hebben. Oja, en het tekort aan draagkartonnetjes, al ben ik dan wel écht aan het zeiken. DIeptepunt: Kiss. Echt heel beroerd en de show viel me ook tegen. Uit verveling gezopen, waardoor we bij de hits ons wel vermaakt hebben, maar dat was dan ook het enige positieve

* lange rijen bij muntjes waren vervelend, maar wij hebben gewoon met een groep in ploegendiensten gestaan. Wel niet zo handig zo weinig muntenkassa's te hebben.
* ik vond vrijdagochtend de camping al behoorlijk vol staan, dat vond ik jammer. Uiteindelijk een prima plek gevonden
* Vrijdagochtend geen enkele controle op wat je mee naar binnen nam. Ik vond het prima zo, was dat donderdagavond ook?
* uit elkaar trekken ingang camping en bandjes werkte prima. Zo voorkom je een hoop rijen. Als mensen eenmaal op de camping zitten, vinden ze het wel best.
* Wanneer vinden ze op Graspop eens uit dat je kan pinnen? Scheelt een hoop gedoe.

Prima Graspop, maar de volgende keer iets meer ballen hebben in de programmering. Niet wéér het hoofdpodium volkletsen met 3 dagen op rij hele oude bands. Dan maar iets minder losse kaartverkoop, maar een beetje durf zou vóór de organisatie spreken. Waarom wéér Priest, wéér Maiden? Zet -pak 'm beet- Volbeat eens neer als headliner, of Opeth.

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-07-2008 13:36 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 juli 2008 13:33 schreef bolderkar het volgende:
* Wanneer vinden ze op Graspop eens uit dat je kan pinnen? Scheelt een hoop gedoe.

Dat heb ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug al eens gedaan op Graspop. Geloof dat we toen nog in het Guldentijdperk zaten.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-07-2008 13:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 13:36 schreef Ralph Plug het volgende:
Dat heb ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug al eens gedaan op Graspop. Geloof dat we toen nog in het Guldentijdperk zaten.

Er zat ongeveer in het midden van het terrein een pinautomaat naast de loketten voor dranktickets daar. Maar de rij voor de pinautomaat was nog langer dan die voor de dranktickets.

Maar ik pin vantevoren gewoon het bedrag dat ik het festival wil uitgeven.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 01-07-2008 13:40 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 13:36 schreef Ralph Plug het volgende:

Bij de muntenkassa's? mmm, dat kan ik me niet herinneren, terwijl ik ruim voor de invoering van de euro al in Dessel te vinden was. Al zal dat misschien de reden zijn dat ik me niet alles kan herinneren

Ik bedoel pinnen bij de muntenkassa', pinnen voor geld kennen ze er al wel (over een koperlijntje met hele oude pinmachines, maar toch)

[Dit bericht is gewijzigd door bolderkar op 01-07-2008 13:41]

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-07-2008 13:41 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 juli 2008 13:40 schreef bolderkar het volgende:
Bij de muntenkassa's? mmm, dat kan ik me niet herinneren, terwijl ik ruim voor de invoering van de euro al in Dessel te vinden was. Al zal dat misschien de reden zijn dat ik me niet alles kan herinneren

Neuh, was niet bij de muntenkassa's direct. Gewoon een los pinhok, dat was het. Dacht dat je dat bedoelde ook.

http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."

Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-07-2008 13:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 1 juli 2008 13:40 schreef altx het volgende:

Maar ik pin vantevoren gewoon het bedrag dat ik het festival wil uitgeven.

Dat vind ik zelf ook altijd wel het prettigst. Je weet nooit wat er eventueel gebeurt en op die manier ben je er in ieder geval zeker van dat je wat geld op zak hebt.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2008 13:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Slayer is healiner geweest en opkomst was merkelijk minder

signature

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2008 14:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 13:40 schreef altx het volgende:
Er zat ongeveer in het midden van het terrein een pinautomaat naast de loketten voor dranktickets daar. Maar de rij voor de pinautomaat was nog langer dan die voor de dranktickets.

Bij de ingang, nog vóór de poort zegmaar, was er ook een pin-automaat.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-07-2008 14:39 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was super! Een paar hoogtepunten waren Iced Earth, Iron Maiden, Testament, Arch Enemy, Soilwork en Morbid Angel. Wel erg jammer van Opeth en Volbeat...

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 01-07-2008 14:47 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Geweldig festival gehad! Goede sfeer, goede bands. Super!

Even commentaar geven op de andere posts:

Je gaat toch idd naar een festival voor een goede line-up en om zelf plezier te hebben en niet voor anderen?!?!? Als er geen goede bands spelen op een 'klein en minder populair' festival dan ga je toch niet naar dat festival toe omdat het een 'cool underground' festval is?! Ben je dan zo true?!

En wat rijen betreft: Ik heb ook amper in de rij gestaan. Max 10 minuten. Ik ging gewoon op het eind van de avond voor de volgende dag alvast bonnen halen.

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt! En At The Gates heerschte gewoon!

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2008 17:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 13:33 schreef bolderkar het volgende:
Zet -pak 'm beet- Volbeat eens neer als headliner, of Opeth.

.....

bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 01-07-2008 18:24 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 17:25 schreef MMayo het volgende:
.....

In ieder geval iemand anders dan Maiden, Slayer of een andere band die al 30 jaar speelt.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-07-2008 18:27 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik hoop dat dat een grap moet voorstellen.

Noem dan Manowar of Venom, dat zijn tenminste grote bands die er nooit / heel lang niet meer gespeeld hebben.
Opeth en Volbeat zijn twee geweldige bands, maar Volbeat als headliner is iets voor een festival met 'n paar honderd bezoekers i.p.v. tienduizenden.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 01-07-2008 18:28]

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com