IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-06-2008 20:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Vrijdag ff geweest;

Het kan aan mij liggen, maar ik vind t iets te druk worden, Tering lange rijen aan de food/drink kassa's!! pfff

Toppertjes; Saxon, Symphony X, Morbid Angel en Nile. Helaas had Testament een kut geluid..

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 29-06-2008 20:21 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 29 juni 2008 20:18 schreef ratje het volgende:
Vrijdag ff geweest;

Het kan aan mij liggen, maar ik vind t iets te druk worden, Tering lange rijen aan de food/drink kassa's!! pfff

Toppertjes; Saxon, Symphony X, Morbid Angel en Nile. Helaas had Testament een kut geluid..

Je word gewoon te oud

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-06-2008 20:36 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 29 juni 2008 20:21 schreef verlepte theedoek het volgende:
Je word gewoon te oud

LOL!

ps, heb ik jou nie gezien bij Arrow?

Over ouder worden gesproken hehe

[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 29-06-2008 20:38]

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 29-06-2008 20:38 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 29 juni 2008 20:36 schreef ratje het volgende:
LOL!

Ik ben ouder dan jij

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 29-06-2008 20:38]

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 29-06-2008 22:52 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vrijdagavond net op tijd binnen voor Ministry, inmiddels net weer terug in Utrecht. Was weer zeer gezellig, zeker de moeite waard. Hoogtepunten: Ministry en Grimbergen.

pneumothorax
Usericon van pneumothorax
Posted 30-06-2008 10:06 by pneumothorax Wijzig reactieProfiel van pneumothoraxQuote dit bericht

Vrijdag waren die rijen echt niet te doen, inderdaad, maar da's waarschijnlijk gewoon omdat 't de 1e dag is. De andere dagen kostte het amper tijd. Maarja, was weer heul gezellig! En ik heb dat hoofd van BRG volgens mij best vaak voorbij zien komen.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-06-2008 14:06 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zoooooooooo, lekker gescheten en gedouched! De rijen zijn echt debiel op Graspop, men wacht en wacht terwijl je meestal zo door kan lopen bij bijvoorbeeld de wc's.

Hoogtepunten: My Dying Bride, de campingburen van The Lucifer Principle (gaaf dat het zo druk was in de tent!) At the Gates, Grimbergen, gezelligheid!

Oh, en onzinfoto's volgen nog, hahahaha....

blonde rockgod
Posted 30-06-2008 14:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Oh, en een minpunt, de organisatie. Ik had geluk met mijn E ticket, maar dat doe ik dus nooit weer. Mayo en LL moesten dik 5 uur wachten voor ze een polsbandje kregen.

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 30-06-2008 14:14 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

Zoooo net thuis! Was echt een superweekend! Hoogtepunten: TLP, Obituary, Whitesnake, Volbeat die uitviel, My Dying Bride, At The Gates en Iron Maiden! Daarbij de Kriek en Jägermeister, de schotten die ik daar tegenkwam en de hele kliek met wie ik was.

Dieptepunten.. Het grootste dieptepunt was toch wel dat ik 5 uur heb moeten wachten vrijdag om mijn bandje te krijgen... Kut E-tickets! Maar after all was het geregeld en heb ik me kostelijk vermaakt... Iets te dikke meiden in bikinitopjes met te strakke rokjes aan en de stoffige grond.

Damn best jammer dat het al is afgelopen, van mij had het nog wel een weekje mogen duren hoor...
Hoewel... Even fris douchen thuis ben ik wel heel blij mee.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-06-2008 14:34 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo ook vanuit hier word weer enig teken van leven getoond. Was erg gaaf. Ook het weer was heerlijk. Hoogtepunt: At The Gates met deze keer wel goed geluid.Iron Maiden met wederom een gave show.
Dieptepunt: Aparte drank/eet tickets. Hoe lomp was dat.

blonde rockgod
Posted 30-06-2008 14:34 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 30 juni 2008 14:34 schreef 6sic6 het volgende:

Dieptepunt: Aparte drank/eet tickets. Hoe lomp was dat.

Handig is het niet nee, maar het is al jaren zo...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-06-2008 14:50 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

boeeaargh...

thuiz.

hoogtepunten: familiebedrijf cavelera conpsiracy (iedereen die zeurt over de nieuwe nummers moet echt effe de cd halen...), iced earth, maiden, behemaoth (waarom ben ik zo sloom en zie daar dan maar weer maar 2 nummers van). moonspell, kiss, nergens rijen van betekenis, geen controle bij ingang, etcetc

dieptepunten, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, verstopte sodejuuderans toko, rob halford, rob halford, rob halford, rob halford, verrrrbranden, rob halford, rob halford en rob halford

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-06-2008 15:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Nog een hoogtepunt: Bruce die vermeld dat Duitsland verloren had
Obituary en Behemoth waren overigens ook gaaf.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-06-2008 15:08 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

en dan nog een dieptepunt, bands die zeggen dat ze op moeten schieten omdat de tijd die ze hebben beperkt is en vervolgens uitgebreid gaan testen welke helft van het publiek harder kan schreeuwen...

Cees
Usericon van Cees
Posted 30-06-2008 15:18 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Iemand Throwdown gezien? Zo ja, was het vet?

The trend is dead.

blonde rockgod
Posted 30-06-2008 15:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Alvast wat kiekjes:

De rij vrijdag (die was wel aardig lang ja, 1 uur in gestaan om drankmunten te halen)

Mr Klister ook nog even gezien:

Met knuffelbelg Beli

Deze kenden we nog niet....

Na MDB met 7th Fallen Angel

Warm

Met AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRCOOOOOOOOOOOOOO!!

(was gezellig joh! )

Bij ATG!!!!!!!

Onzin

Skatjes bij Iron Maiden

Ik bij Maiden

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-06-2008 15:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 15:18 schreef Cees het volgende:
Iemand Throwdown gezien? Zo ja, was het vet?

Dit weekend niet, wel afgelopen weekend op Hellfest. De show was niet echt super eerlijk gezegd. Zitten wel een aantal gave nummers tussen, maar daar houd het ook mee op. Doe mij maar het oude werk.

Cees
Usericon van Cees
Posted 30-06-2008 15:22 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 15:20 schreef 6sic6 het volgende:
Dit weekend niet, wel afgelopen weekend op Hellfest. De show was niet echt super eerlijk gezegd. Zitten wel een aantal gave nummers tussen, maar daar houd het ook mee op. Doe mij maar het oude werk.

A okay, vind de nieuwe cd juist vet. Maar ik weet niet hoe die live word gebracht...

The trend is dead.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-06-2008 15:22 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

zooo, thuis douchen is weer in waardering gestegen. heerlijk.

graspop was leuk! mijn toppers waren Forbidden (ein_de_lijk ) en At The Gates ().. wat een strakke set, en wat een sound, en wat een strot. Firewind was ook gaaf trouwens!
Whitesnake viel me flink tegen. Coverdale bakt er weinig van, qua zingen. En slappe set. Kiss was ook érg gaaf, donders rocken, en ik wil ook van die schoenen waarmee je kan stampen zodat er vuurwerk komt.
En natuurlijk.. *grijpt Ollie*.. Masters of Metal, Agents of StehEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLL

Was gezellig

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-06-2008 15:37]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 30-06-2008 15:26 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 15:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Foto's

Hmm raar dat ik jullie niet heb gezien, stond volgensmij nog geen 10 meter van jullie af bij Maiden.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-06-2008 15:31 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

en bij maiden nog nagenoeg helemaal vooraan gestaan... wederom geen rijen en kon halverwege de set (runtothehills) zo doorwandelen naar voor

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2008 15:42 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

++++
Ministry
My Dying Bride
At the Gates
Apocalyptica
Whitesnake
Rotting Christ
Primordial
Agent Steel
Moonspell
Kersjesbier
Zonnetje
Graspop clubske
Algemene gezelligheid
Broodje gezond

-
5 uur wachten voor bandje omdat er wat mis was gegaan bij eticket, samen met zo'n 300 schreeuwende, boze, duwende, fucking opgefokte irritante metalheads met een te groot smoelwerk die hetzelfde probleem hadden en een organisatie die geen beslissingen durft te nemen.
Kutkoters die bekers van je afjatten
Aandachtshoeren met opblaaspoppen
Zere voeten
Verbranden
Telefoon leeg
Irritant dronken mensen, beginnende met een M.

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 30-06-2008 15:49 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 15:42 schreef MMayo het volgende:
...
Irritant dronken mensen, beginnende met een M.

Marjolein?

Vrijdag en zaterdag op Wâldrock verwacht ik weinig rijen, zal wel weer soepel doorlopen.

10.10.1942 - 20.11.2011

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2008 16:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 15:49 schreef attematic het volgende:
Marjolein?

Vrijdag en zaterdag op Wâldrock verwacht ik weinig rijen, zal wel weer soepel doorlopen.

Nee nooit natuurlijk.

Waldrock valt altijd mee qua rijen. Bij Graspop waren alleen de rijen op vrijdag voor eet en drinkbonnen lang, maar drinken en eten halen ging heel vlot voor de hoeveelheid mensen die er binnen waren.

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 30-06-2008 16:17 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Graspop is echt weer voorbijgevlogen! Gaafste optredens werden naar mijn mening gegeven door:

Obituary, wel erg veel nieuw materiaal maar dat klinkt zo lekker lomp dat het eigenlijk helemaal niet uitmaakt.
Testament, heb zelf weinig van het slechte geluid gemerkt. Vond het zwaar heersen!
Morbid Angel, in het begin een grote teringherrie later kwam het allemaal veel beter uit de verf, super setlist, maar dat kan ook bijna niet anders met zoveel goede platen.
Iced Earth, heerlijk om Barlow weer bij ze te horen zingen.
Cavalera Conspiracy, klonk meer als Sepultura dan Sepultura zelf. Gewoon goed.
My Dying Bride Geweldige setlist en de viool is weer terug.
Immortal, ze waren erg in vorm, veel beter dan op Wacken vorig jaar.
Kiss Muzikaal gezien niet mijn favoriet maar wist me wel te boeien.
At the Gates Beukte lekker weg. Veel nummers van Slaughter of the soul, wat ik hun beste plaat vind dus dat was mooi.

+; bij aankomst meteen de camping op kunnen lopen, het weer, afterparty's (+ het voetbal) in de metaldome, het festival dat over het algemeen veel beter en losser (vriendelijker) georganiseerd was dan eerdere jaren. Of leek dat maar zo?

-; het zachte geluid bij Maiden. ik kon op een gegeven moment de gesprekken van de mensen rondom me heen beter volgen dan de muziek. Wasbakken bij de wc's waar na 1 dag al geen water meer uit komt. De files vandaag op de parkeerplaats.

En nu op naar Waldrock!

don't mistake lack of talent for genius

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com