IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-06-2008 23:22 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Dat is inderdaad wel een goede, acceptabele uitleg.
Alleen legde dat meisje achter de bar me dat dan weer een stuk minder duidelijk uit....

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-06-2008 23:23 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 23:16 schreef yowannuzz het volgende:

Dat kan ook met een bekertje of een flesje en is dan ook nog eens stukken effectiever.

hoe zie jij er uit?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-06-2008 23:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 23:22 schreef yowannuzz het volgende:
Alleen legde dat meisje achter de bar me dat dan weer een stuk minder duidelijk uit....

Later hadden we wel flesjes met doppen erop..
Geweldig die handhaving van de regeltjes.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-06-2008 23:24 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Ik heb lang zwart haar en heb op GMM drie dagen rond gelopen met een worker en een zwart shirt met daarop een moeilijk leesbaar bandlogo.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-06-2008 23:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 23:22 schreef yowannuzz het volgende:

Ja, daar blijven het toch weer Belgen voor he .. zo verbaasde ik me op den duur ook over dat de voedselbonnen ineens uitverkocht waren op een bepaald moment In de standjes ernaast worden die dingen met honderden per uur ingeleverd maar toch de boel dan niet op orde hebben. Beetje jammer. Evenals dat de rijen bij drink-bonnen vrij absurd waren en bij de voedselbonnen vaak niemand stond, terwijl het om dezelfde bouwkeet ging. Als je dat op dag 1 al constateerd kun je toch ook wel een van die voeselbonnen-cassieres omscholen tot drankbon-miep? Maarja, Belgen he

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-06-2008 23:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

NB: Al met al vond ik het nadeel van eventueel risico op persoonlijk leed n.a.v. mee naar binnen gesmokkelde illegale attributen door anderen niet opwegen tegen het voordeel van gewoon snel en zonder gezeik naar binnen en buiten kunnen lopen. Dus wat mij betreft mogen die regels in de nabije toekomst net zo belabberd blijven worden nagestreefd als dit jaar.

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 30-06-2008 23:56 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 30 juni 2008 23:24 schreef yowannuzz het volgende:
Ik heb lang zwart haar en heb op GMM drie dagen rond gelopen met een worker en een zwart shirt met daarop een moeilijk leesbaar bandlogo.

Ah dan zag ik jouw vanochtend lopen bij de ontbijttent!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 30-06-2008 23:58 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

... hij werd gezocht door die bid-helicopter

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-07-2008 0:01 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

At the gates
Rotting Christ
Ministry
Kiss
en Iron Maiden

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 01-07-2008 0:03]

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-07-2008 0:02 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 23:10 schreef Mutilator het volgende:

Rotting Christ; veeeeel te vroeg geprogrammeerd, maar toch een volle tent; zeer gaaf optreden, alleen geen 'Non serviam' ?

[

Was dat niet het 1e of 2e nummer?

Hatsjikidee!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-07-2008 0:11 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 30 juni 2008 21:01 schreef FRNK het volgende:
Oja van Yngwiedelie + band heb ik stiekum ook nog wel zitten genieten vanaf de bankjes

Ik vond m aardig nonchalant spelen dit keer!! + dat "Ripper" niet tot zn recht komt bij die band..

LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 01-07-2008 0:15 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 1 juli 2008 0:11 schreef ratje het volgende:
Ik vond m aardig nonchalant spelen dit keer!! + dat "Ripper" niet tot zn recht komt bij die band..

Waar was jij dan? Ik heb oehn zangeres, peter en een andere langharige tekkel gezien maar jouw niet.....

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2008 0:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 juni 2008 23:20 schreef MMayo het volgende:
Vrijdag deed alles het nog, daarna niet meer behalve de kranen helemaal achterin bij de toiletten. Die heeft het hele weekend gewerkt.

Yep kranen bij de douches gelukkig wel, maar het zou toch fijn zijn als de kranen bij alle toiletten het deden; gelukkig hadden we babydoekjes

quote:
Ik dacht van wel?

quote:
Op 1 juli 2008 0:02 schreef Unholy Mary het volgende:
Was dat niet het 1e of 2e nummer?

Nopperdepop..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-07-2008 0:48]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2008 0:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Van mij dan toch ook nog even een overzichtje van alle bands die ik gezien heb:

Vrijdag:
- Ministry: erg gaaf, niet zo indrukwekkend als op Wacken 2 jaar geleden maar voor mij wel de band van het festival. Pluspunt was dat ze dit keer ook Thieves en So What hebben gespeeld (nummers van nog voor het legendarische Psalm 69 album uitkwam), welke erg sterk overkwamen live.
- Judas Priest; leuk om een keer gezien te hebben maar meer ook niet. Niet echt mijn band, dus heel objectief kan ik niet oordelen, maar vergeleken met andere oude rockers als Dio en Accept vond ik het allemaal maar matig overkomen.

Zaterdag (iets meer gezien dan vrijdag!)
- Forbidden: gave band, ken het alleen van naam maar wellicht toch maar eens beter gaan luisteren.
- Iced Earth: Zeer de moeite waard. Matthew Barlock is duidelijk alleen zijn wilde haren kwijt, want zijn stem is nog altijd super! Setlist had van mij nog net wat meer naar Something Wicked.. en Horror Show mogen teruggrijpen.
- Kiss: bewonderenswaardig slecht. Alleen laatste 40 minuten waren wel aardig. De reden dat ik er 2 uur gestaan heb kan ik dan ook nog niet helemaal reproduceren, zal wel met bier te maken hebben gehad. Maar de show eromheen was wel weer aardig, en weer een grote naam die ik nooit meer hoef te zien
- My Dying Bride: zoals verwacht gewoon weer erg goed. Heb nog nooit een slecht optreden van MDB meegemaakt eigenlijk. Niet helemaal uitgekeken.

Zondag:
- Primordial: gaaf, maar minder dan ik gehoopt had. Die band zie ik toch liever in een kleine zaal of tent dan op zo'n megapodium. Halverwege maar weer weggegaan.
- Alchemist: nog nooit van gehoord maar op aanraden van BRG toch maar even uitgecheckt (die zelfde BRG was immers ook verantwoordelijk voor het mij laten aanschouwen van een van de voor mij een relatief onbekende topper van Wacken vorig jaar: Sacred Reich!). Gave band. Vrij trippy keyboard stukken in een deathmetal plaatje met absurde screams. Ben benieuwd of de discography op tijd binnen is voor een cd'tje voor in de auto morgenavond

Dat was het wel weer. 8 bands in drie dagen. Topscore.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-07-2008 0:34]

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 01-07-2008 0:39 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 1 juli 2008 0:15 schreef LLphotograph het volgende:
Waar was jij dan? Ik heb oehn zangeres, peter en een andere langharige tekkel gezien maar jouw niet.....

hehe ik ben voor vele onherkenbaar met mn korte hairdo nu!!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-07-2008 2:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het was een heerlijke editie van Graspop, heb me enorm geamuseerd. Enkel jammer dat Opeth en Volbeat hebben moeten cancellen, maar ja.

Vrijdag:

Behemoth: Heel energiek optreden van deze Polen, maar k vond het geluid bij momenten wat te zacht en had ook niet zo'n ideale plaats in de marquee.

Moonspell: Meteen al een hoogtepunt, enorm sfeervol optreden en heel de marquee was ook lekker in dezelfde sfeer als de band.

Obituary: Zal me nooit echt kunnen bekoren. Klonk wel in orde, maar dat soort death metal is me net wat te traag om me te blijven boeien.

Nile: Iedereen ging zowat naar Testament kijken, maar toch zat de marquee goed vol voor Nile. Had een mooie plaats vooraan en kon dus echt wel genieten van het optreden. Heel strak en loeihard gespeeld ook, maar ze stonden er wel weer wat statisch bij en speelden net iets te veel nummers van hun laatste album. Ook jammer dat Ramses Bringer of War niet gespeeld werd.

Morbid Angel: Kutgeluid in het begin van het optreden op de plaats waar ik stond zodat de eerste nummers niet echt goed overkwamen. Voor de rest een heel leuk optreden met voor mij Chapel of Ghouls als hoogtepunt en een goede afsluiter van de vrijdag.

Zaterdag:

Novembers Doom: Viel wat tegen vond ik. Ze hielden nogal lange pauzes tussen hun nummers wat de sfeer en het tempo van het optreden niet ten goede kwam. En het publiek was ook niet bepaald enthousiast te noemen.

Sabaton: Best wel eens leuk om te gaan bekijken, maar ik zie ze liever in een marquee dan op de main stage.

Hollenthon: Geweldig optreden van deze Oostenrijkse band. Mooi meegenomen dat de symphonische gedeeltes mooi door de mix heen kwamen.

Alestorm: Heb ik 3 nummers van gezien en was wel gezellig, maar die piratenmetal is toch niet echt mijn ding.

Dying Fetus: Zeer strak en bruut optreden, goed dus.

Korpiklaani: Was echt een feest, stond helemaal vooraan en het was vooral springen geblazen.

Immortal: Het optreden waar ik het meest naar uitkeek en stond er ook al van voor dat Korpiklaani begon op de eerste rij voor te wachten. Het was zeker niet slecht, maar de band (of het geluid?) was soms nogal rommelig. De opener The Sun No Longer Rises (dacht ik?) was redelijk onherkenbaar en ook de main riff van At The Heart of Winter kwam er helemaal niet door. Maar goed, ben blij dat ik Abbath en kornuiten toch eens aan het werk gezien heb.

My Dying Bride: Schitterend optreden weer, mede dankzij de sublieme podiumprestatie van frontman Aaron. Jammer genoeg nogal kort optreden voor een marquee-headliner.

Zondag:

Rotting Christ: Goed optreden, zonder echt meer. Jammer dat Sanctus Diavolos, Non Serviam en Lex Talionis niet in de setlist voorkwamen.

Primordial: Geweldig optreden, zoals bij My Dying Bride ook vooral dankzij de zanger.

Voor de rest moest ik niets meer zien op de zondag nadat Opeth gecancelled had, dus zijn we maar ik het gras gaan zitten en hebben we In Flames bekeken, waarna ik weer kon concluderen dat ik er niets van moet weten

Faustian Spirit of the Earth

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2008 7:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 0:22 schreef Mutilator het volgende:
Yep kranen bij de douches gelukkig wel, maar het zou toch fijn zijn als de kranen bij alle toiletten het deden; gelukkig hadden we babydoekjes

Euhh huh?
Waren er douches op het festivalterrein?
Aniejweej, soms moet je gewoon eff wat verder kijken.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-07-2008 8:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2008 7:22 schreef MMayo het volgende:
Euhh huh?
Waren er douches op het festivalterrein?
Aniejweej, soms moet je gewoon eff wat verder kijken.

O er waren nog andere kranen die t deden en wel op t festival terrein zelf? Die heb ik niet gezien idd; hoorde alleen van die VIP-dixie.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-07-2008 8:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 8:22 schreef Mutilator het volgende:
O er waren nog andere kranen die t deden en wel op t festival terrein zelf? Die heb ik niet gezien idd; hoorde alleen van die VIP-dixie.

Ja op festival terrein waren kranen die het deden, achterin bij de toiletten. Op de camping werkte het ook allemaal, ondanks dat er door drukte niet zo heel veel waterdruk aanwezig was.. maar toch.

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 01-07-2008 8:46 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 30 juni 2008 23:58 schreef Unholy Mary het volgende:
... hij werd gezocht door die bid-helicopter
"Henk hier. We have a visual!"

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-07-2008 10:00 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2008 8:27 schreef MMayo het volgende:
... kranen ... Op de camping werkte het ook allemaal,

nuuuutus

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 01-07-2008 10:25 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 1 juli 2008 10:00 schreef Aaaarco het volgende:
nuuuutus

+1, erg irritant

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2008 10:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik kwam vrijdag om 21:00 aan en heb vanaf dat moment geen stromend water meer gezien op het festival- of campingterrein.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-07-2008 10:56 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

De organisatie was één grote deceptie, liever een ouderwets primitief festival dan de onlogische maatregelen bij Graspop.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 01-07-2008 11:07 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Weer een geslaagd weekendje!
Prima geregeld dit jaar met geen wachtrijen voor ingang camping/festival! Video schermen naast alle podia. Op vrijdag waren de rijen voor drankbonnen wel veel te lang en werd er niks mee gedaan. Geluid in de tenten was op vrijdag en zaterdag over algemeen kut! Zondag hadden ze het beter voor elkaar. Judas Priest moet gewoon kappen nu. Halford heeft nog geen minuut rechtop gelopen, leek wel of de hele buhne vol stond met autoque's. En vocaal haalt hij ook niks meer. Testament vet. Obituary met een drum en guitaar solo in de set, waar gaat het heen? Morbid A slecht geluid. Forbidden was cool! Iced Earth prima. Cavalera had kutgeluid (gitaar van max leek wel uit te staan), maar de set was gaaf! Ruig zoontje van 14 jaar(met Municiapl Waste shirt en Suicidal petje) op drums bij Troops of Doom! De nummers die Kiss speelde deden ze goed, maar 25 minuten intermezzo is echt dom. Show erom heen weet je van te voren en is cool om eens gezien te hebben. Agent steel goede show. Bring me the Horizon, goed strak gespeeld jong bandje! Alchemist super optreden met heerlijk geluid. Soilwork ok. Primordial vet. At the Gates super strak en knallen! In Flames heb ik het wel mee gehad. Maiden is de enige oude band die nog voor 400% gaat een te gekke show neerzet en een zanger heeft die alles nog kan zingen als op cd!

" When the going gets weird, the weird turn pro!"

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com