|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Graspop namen lekken uit Het Belgische Graspop Metal Meeting maakt menig metalliefhebber ongeduldig, maar Festivalinfo houdt alles goed in de gaten voor je. Van Def Leppard was al eerder te zien dat ze zich hadden bevestigd, nu heeft ook Testament bevestigd af te reizen naar Graspop Metal Meeting 2008. Als we het Belgische ashladan.be mogen gelove is ook Cavalera Conspiracy bevestigd. |
|
Nou dat gaat wellicht wel een weekendje Graspop worden weer. |
|
Cavalera Conspiracy is ook bevestigd. Blijkbaar is dat de naam die dit jaar op elk festival staat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jaaahhhh doen! Gezellig!! Hatsjikidee! |
|
ziet er good uut |
|
quote: Dat denk ik niet. Elk jaar gonst het van dat bericht en het is nog nooit gebeurd. Dat komt omdat Metallica veel meer een Werchterband is. Dus als die naar Belgie komen, spelen ze op Werchter. Dat festival vindt een week later plaats dan GMM. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 02-02-2008 12:21] |
|
Klinkt aantrekkelijk, maar wordt sowieso wel gaaf, ongeacht welke bands er komen |
|
Voor de mensen die het nog niet gelezen hebben. De verkoop voor kaarten voor Graspop Begint naar alle warschijnlijkheid 12 februari |
|
Zin in!!!!!! |
|
Via de MySpace van Graspop zijn er weer een nieuwe reeks namen bevestigd. Het gaat om Def Leppard, In Flames, Avenged Sevenfold, Opeth, Yngwie Malmsteen, Morbid Angel, Volbeat, Madball, Dying Fetus, Rotting Christ, Alchemist en Behemoth. Enkele namen waren eerder al bevestigd door de bands zelf. Def Leppard is na Judas Priest en Iron Maiden de derde grote naam op Graspop 2008. |
|
quote: Klopt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zitten toch wel paar leuke namen tussen. Maar Graspop zal toch met een (voor mij) veel betere line-up komen wil ik er nog eens heen gaan. Btw, doe maar rustig met al die smilies hoor. Een tekst leest ook stukken moeilijker met na elke zin drie (overbodige) smilies. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote:Very interesting in sommige gevallen maar ik heb toch liever ook Carcass er nog bij |
|
hey unholyM. zie je dat Rotting Christ Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
+1 Maar dit jaar niet aanwezig dus ik heb er weinig aan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
leuke line up tot nu toe, maar ik denk dat graspop er voor mij niet inzit dit jaar. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: +1 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
+1 |
|
Graspop is voor posers. |
|
quote: Ja, ik zie het. Andreaaaaaaaaaassss!!! Hatsjikidee! |
|
Nog wat nieuwe bands: - Obituary - Nile - Saxon - Testament - Korpiklaani - 36 Crazy Fists - Sabaton - Apocalyptica - Soilwork [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-02-2008 19:06] |
|
zijn dat geen namen van vorig jaar? -Edit- Nee dus, ach bands komen vaak 10x dubbel op graspop [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 07-02-2008 19:57] |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |