IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop Metal Meeting 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Meridian
Usericon van Meridian
Posted 29-02-2008 21:36 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Mocht Metalcamp toevallig niet doorgaan voor mij dan denk ik dat ik hier zeker bij ben, vette line-up

mokka
Usericon van mokka
Posted 29-02-2008 21:53 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

IMMORTAL is ook bevestigd!

nu Carcass nog

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-03-2008 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Goh ja, Immortal

Primordial is ook een leuke toevoeging

Faustian Spirit of the Earth

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-03-2008 8:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 februari 2008 21:53 schreef mokka het volgende:
nu Carcass nog
Ja ja ja!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-03-2008 10:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, ook dit programma is er ineens erg op vooruit gegaan.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2008 18:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dit las ik op de Graspop-site:

Om alles aan de ingang van de camping vlotter te laten verlopen, wordt het festivalticket niet meer aan de ingang omgeruild maar op de camping zelf. Op die manier kunnen de bezoekers eerst hun tent opzetten en daarna hun bandje halen. Er staan loketten verspreid over de camping waar je je festivalticket kunt omruilen. !! Opgelet: je kan enkel de camping verlaten met een polsbandje, niet met een festivalticket! Dus eerst uw polsbandje halen is de boodschap.

De camping is OPEN van donderdag 26 juni 18u tot maandag 30 juni 12u. Op maandag 30 juni moet de camping onherroepelijk ontruimd zijn. We aanvaarden geen excuses. De camping is dag en nacht geopend!

Het heeft GEEN zin om op donderdag vroeger dan 18u af te zakken naar Dessel. De camping blijft gesloten.

Wildkamperen is verboden en zal worden beboet.

Wel beter, denk ik.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-03-2008 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zou ook eens tijd worden zeg, altijd dat geklooi bij de ingang daar.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-03-2008 20:05 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Mooie namen erbij Als mijn loon binnen is ga ik maar eens een kaartje halen.

creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-03-2008 21:15 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

vette line-up al
zin in!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-03-2008 20:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

"Vrijdag maken we de headliner voor de festivaldag op zaterdag bekend en zetten we de dagindeling online!"

Ben benieuwd

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-03-2008 20:42 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Nou ja, na een jaartje overgeslagen te hebben heb ik toch maar besloten om ook maar weer naar GMM te gaan. Het sfeertje was altijd wel grappig daar en de stofwolk was ook altijd fijn (vooral met astma ).

De line-up heeft mij over de streep getrokken. Toen ik hoorde wie er allemaal kwamen... Daar kan ik dan natuurlijk niet omheen

FREEZE

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-03-2008 20:56 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2008 18:26 schreef MetalJan het volgende:
Dit las ik op de Graspop-site:

Om alles aan de ingang van de camping vlotter te laten verlopen, wordt het festivalticket niet meer aan de ingang omgeruild maar op de camping zelf. Op die manier kunnen de bezoekers eerst hun tent opzetten en daarna hun bandje halen. Er staan loketten verspreid over de camping waar je je festivalticket kunt omruilen. !! Opgelet: je kan enkel de camping verlaten met een polsbandje, niet met een festivalticket! Dus eerst uw polsbandje halen is de boodschap.

De camping is OPEN van donderdag 26 juni 18u tot maandag 30 juni 12u. Op maandag 30 juni moet de camping onherroepelijk ontruimd zijn. We aanvaarden geen excuses. De camping is dag en nacht geopend!

Het heeft GEEN zin om op donderdag vroeger dan 18u af te zakken naar Dessel. De camping blijft gesloten.

Wildkamperen is verboden en zal worden beboet.

Wel beter, denk ik.

Nou ja dat is het probleem niet echt eigenlijk. Het probleem is het controleren van de tassen, ik weet dat het moet en vind het ook goed enzo. Maar zo goed kijken ze niet in de tassen, en het kost verschikkelijk veel tijd.
Heb vorig jaar daar 1,5/2 uur voor in de rij gestaan

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 05-03-2008 21:07 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

1,5/2 uur? Zo, dat is sneller dan in 2006 hoor! Toen stond ik daar mooi in de brandende zon een uurtje of 4 te wachten om eindelijk naar binnen te kunnen...

Ach ik zie dit jaar wel, wat kan mij het schelen

FREEZE

Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 05-03-2008 21:17 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

Dit wordt steeds aanlokkelijker. Ik denk wel dat ik er heen ga.

dus

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 05-03-2008 21:21 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 21:07 schreef Phantom Lord het volgende:
1,5/2 uur? Zo, dat is sneller dan in 2006 hoor! Toen stond ik daar mooi in de brandende zon een uurtje of 4 te wachten om eindelijk naar binnen te kunnen...

Ach ik zie dit jaar wel, wat kan mij het schelen

ja toch had ik de file vermeden door heel erg vroeg met de auto te gaan. helaas had ik die mogelijkheid vorige keer niet, dood aan met het openbaarvervoer naar graspop

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-03-2008 21:38 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Die bus vanaf Dessel was verschrikkelijk

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-03-2008 8:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 20:56 schreef Dodo het volgende:
Nou ja dat is het probleem niet echt eigenlijk. Het probleem is het controleren van de tassen, ik weet dat het moet en vind het ook goed enzo. Maar zo goed kijken ze niet in de tassen, en het kost verschikkelijk veel tijd.
Heb vorig jaar daar 1,5/2 uur voor in de rij gestaan

dan doe je toch iets fout... ik heb bij geen enkel fstival ooit ( incl 8 x graspop) langer dan een half uur gewacht...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-03-2008 9:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 maart 2008 8:56 schreef Aaaarco het volgende:
dan doe je toch iets fout... ik heb bij geen enkel fstival ooit ( incl 8 x graspop) langer dan een half uur gewacht...

Hmmmmmmmm, vorig jaar vrijdagochtend goed door kunnen lopen, in 2005 4 uur in 40 graden gestaan... Dit jaar maar eens kijken hoe het loopt. Ga jij ook weer heen Aaaaaaaaaaaaaaarcooooooooooooooo? Dan zal ik proberen je te groeten deze keer

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-03-2008 9:11]

sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 06-03-2008 15:38 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

is het al duidelijk welke band op welke dag speelt?

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-03-2008 17:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 15:38 schreef sander@dynamo het volgende:
is het al duidelijk welke band op welke dag speelt?

Word morgen bekend gemaakt

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-03-2008 19:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Leuke line-up ja, maar precies tijdens Tuska Open Air

Zenial

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-03-2008 20:21 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2008 21:38 schreef Metalhead22 het volgende:
Die bus vanaf Dessel was verschrikkelijk

Haha ja echt wel, heb mezelf gewoon een bus ingepropt.
Doe ik echt nooooooit meer! met openbaar vervoer naar een festivalcamping

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2008 20:24 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wij hadden geluk dat we als één van de eersten in konden stappen en onze loodzware biertas (=grote zwemtas tot de nok toe vol met halve liter blikken) nog kwijt konden tussen ons in
(Dat ik er later op weg naar de camping zowat door gestikt ben doet er even niet toe )

[edit] Maar in principe ook niks te klagen, prijs was al ingebrepen bij je festivalticket toch?

[edit2] Maar vanaf het moment dat de tent stond en ik van die biertas af was, heb ik de mooiste dagen van 2007 gehad; écht geweldig

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-03-2008 20:32]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 07-03-2008 11:17 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 19:25 schreef Zenial het volgende:
Leuke line-up ja, maar precies tijdens Tuska Open Air

Tsjah, ik moet de keuze nog maken of ik dat weekend naar Graspop, Tuska of BangYourHead ga...

Bla

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 07-03-2008 11:50 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Kiss is de headliner voor de zaterdag. Agent Steel speelt ook.

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com