|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Mocht Metalcamp toevallig niet doorgaan voor mij dan denk ik dat ik hier zeker bij ben, vette line-up |
|
IMMORTAL is ook bevestigd! nu Carcass nog |
|
Goh ja, Immortal Primordial is ook een leuke toevoeging Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Ja ja ja! |
|
Damn, ook dit programma is er ineens erg op vooruit gegaan. |
|
Zou ook eens tijd worden zeg, altijd dat geklooi bij de ingang daar. |
|
Mooie namen erbij Als mijn loon binnen is ga ik maar eens een kaartje halen. |
|
vette line-up al zin in! |
|
"Vrijdag maken we de headliner voor de festivaldag op zaterdag bekend en zetten we de dagindeling online!" Ben benieuwd |
|
Nou ja, na een jaartje overgeslagen te hebben heb ik toch maar besloten om ook maar weer naar GMM te gaan. Het sfeertje was altijd wel grappig daar en de stofwolk was ook altijd fijn (vooral met astma ). De line-up heeft mij over de streep getrokken. Toen ik hoorde wie er allemaal kwamen... Daar kan ik dan natuurlijk niet omheen FREEZE |
|
quote: Nou ja dat is het probleem niet echt eigenlijk. Het probleem is het controleren van de tassen, ik weet dat het moet en vind het ook goed enzo. Maar zo goed kijken ze niet in de tassen, en het kost verschikkelijk veel tijd. Heb vorig jaar daar 1,5/2 uur voor in de rij gestaan |
|
1,5/2 uur? Zo, dat is sneller dan in 2006 hoor! Toen stond ik daar mooi in de brandende zon een uurtje of 4 te wachten om eindelijk naar binnen te kunnen... Ach ik zie dit jaar wel, wat kan mij het schelen FREEZE |
|
Dit wordt steeds aanlokkelijker. Ik denk wel dat ik er heen ga. dus |
|
quote: ja toch had ik de file vermeden door heel erg vroeg met de auto te gaan. helaas had ik die mogelijkheid vorige keer niet, dood aan met het openbaarvervoer naar graspop |
|
Die bus vanaf Dessel was verschrikkelijk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: dan doe je toch iets fout... ik heb bij geen enkel fstival ooit ( incl 8 x graspop) langer dan een half uur gewacht... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Hmmmmmmmm, vorig jaar vrijdagochtend goed door kunnen lopen, in 2005 4 uur in 40 graden gestaan... Dit jaar maar eens kijken hoe het loopt. Ga jij ook weer heen Aaaaaaaaaaaaaaarcooooooooooooooo? Dan zal ik proberen je te groeten deze keer [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 06-03-2008 9:11] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
is het al duidelijk welke band op welke dag speelt? |
|
quote: Word morgen bekend gemaakt |
|
Leuke line-up ja, maar precies tijdens Tuska Open Air Zenial |
|
quote: Haha ja echt wel, heb mezelf gewoon een bus ingepropt. Doe ik echt nooooooit meer! met openbaar vervoer naar een festivalcamping |
|
Wij hadden geluk dat we als één van de eersten in konden stappen en onze loodzware biertas (=grote zwemtas tot de nok toe vol met halve liter blikken) nog kwijt konden tussen ons in (Dat ik er later op weg naar de camping zowat door gestikt ben doet er even niet toe ) [edit] Maar in principe ook niks te klagen, prijs was al ingebrepen bij je festivalticket toch? [edit2] Maar vanaf het moment dat de tent stond en ik van die biertas af was, heb ik de mooiste dagen van 2007 gehad; écht geweldig [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-03-2008 20:32] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Tsjah, ik moet de keuze nog maken of ik dat weekend naar Graspop, Tuska of BangYourHead ga... Bla |
|
Kiss is de headliner voor de zaterdag. Agent Steel speelt ook. |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |