|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt op mijn eerste graspop !! En dat op mijn 32e, maar ik denk dat ik er ben ! Vind ik ook niet |
|
klinkt leuk allemaal... misschien toch maar weer eens kijken! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er dit jaar ook. |
|
quote: Gewoon gaan, gaan we samen Heerschende Orangegripfoto's maken! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Opeth, Testament, Soilwork, Morbid Angel, Apocalyptica, Dying Fetus, Madball, Malmsteen, Def Leppard, In Flames... vette namen :-) |
|
+1 :') Maar ik ga er dit jaar wel zeker zijn. |
|
Na deze nieuwe lading namen denk ik dat ik toch maar zal gaan Opeth, Morbid Angel, Obituary, Korpiklaani, Nile, Dying Fetus, Rotting Christ,Behemoth Faustian Spirit of the Earth |
|
Als Opeth, My Dying Bride en Hollenthon op een dag spelen dan wil ik nog wel een dagje gaan, maar dat zal wel niet gebeuren...... |
|
Al kan ik ze niet op de site terugvinden, deze bands schijnen ook bevestigd te zijn: Iced Earth Helmet Throwdown Novembers Doom Bleeding Through Ohja, gisteren een combi-ticket besteld [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 25-02-2008 11:36] |
|
Iced Earth en Novembers Doom, nice Wel vreemd dat Iced Earth nu lager op de affiche staat dan met Owens, lijkt me dat deze samenstelling veel meer volk trekt. |
|
De kaartjes zijn binnen! Gave line up tot nu toe! Ben benieuwd naar Iced Earth met mr. Barlow er weer bij! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Geen graspop voor mij dit jaar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik wil Iced Earth met Barlow wel weer zien. Met Owens was de band voor mij afgedaan. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Hmm Throwdown en Iced Earth [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-02-2008 23:06] |
|
Nou, Tim de Ripper komt ook.....met Malmsteen mee!! O ja en Rose Tattoo las ik gisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 28-02-2008 9:33] |
|
Combi-ticket is binnen! |
|
Immortal, Arch Enemy en Symphony X erbij Wordt echt een super programma dit jaar |
|
Konden ze niet Emperor of limbonic Art strikken ipv Immortal Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ziet er al goed uit ja dat programma |
|
My Dying Bride Novembers Doom Primordial Apocalyptica Opeth Testament Morbid Angel Obituary Nile Dying Fetus Rotting Christ Alchemist Behemoth Iron Maiden Judas Priest Ministry Volbeat At the gates Forbidden Hollenthon Voor mij toch al een behoorlijke lijst om hier maar weer eens naar toe te gaan na twee jaar afwezigheid. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-02-2008 18:15] |
|
quote:My thoughts exactly! Maar dan na 3 jaar afwezigheid maar dat zijn minor details |
|
quote: Ghehe Hmja had eerst het plan opgevat om Wacken te bezoeken maarrem.. vind Graspop toch een beter plan. Beiden lukt niet, net te druk qua festivals en centjes. |
|
Wacken is sinds afgelopen jaar gedaan voor mij. Er zijn genoeg andere, leukere festivals die aanzienlijk minder druk zijn. En Graspop is maar 20 min rijden vanaf Eindhoven |
|
quote: Heersch, dit jaar zie ik al mijn favorite Ierse metalbands aan het werk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |