|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dinsdag 22 april zal een Monolith Deathcult delegatie bestaande uit Sjoerd Visch, Robin Kok en Michiel Dekker van 22:00 tot 0:00 te gast zijn bij het Aardschok programma van Kink FM. Het programma is hier te streamen: http://www.kinkfm.com/programma/Aardschok |
|
dank voor de tip,maar de woordgrap woordvoerder gebruik ik alleen op NL fora. In het buitenland gebruikt ik TBFB |
|
hehe, dat verandert wel de spelling niet hé doet dat goed! signature |
|
quote: WAT staat daar? |
|
Bij wrath of the Ba'ath moet ik altijd een beetje denken aan Hollenthon's Reprisal (Malis Avibus), maar dan bruter. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dat is toch wel het hipste nummer op die nieuwe schijf |
|
quote:TMDC wordfuhrer signature |
|
Ja hij klinkt erg vet . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
*pats* quote: en weer met de beide benen op de aarde. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 14-04-2008 18:47] |
|
Recensie: The Monolith Deathcult – Triumvirate (Twilight-Vertrieb) (CD) Gepost door Gerco Zwiers op vrijdag 11 april 2008 The Monolith Deathcult – Triumvirate (Twilight-Vertrieb) (CD) Na zich op diens debuut ‘The Apotheosis’ en het navolgende ‘The White Crematorium’ te hebben geprofileerd als de Nile van de Lage Landen, vonden de heren van The Monolith Deathcult het duidelijk tijd voor iets anders. Op ‘Triumvirate’ is de band een compleet andere weg ingeslagen en heeft het sterk op Nile geënte gebulder plaatsgemaakt voor een orkestraal en atmosferisch (death) metalgeluid, waarin te pas en vooral te onpas allerlei samples de kop opsteken. ‘Triumvirate’ is het eerste album met toetsenist Carsten Altena en dat hoor je dan ook. Ook omdat zijn partijen wel erg dominant aanwezig zijn en meer dan eens de gitaren naar de achtergrond verdrijven. Toegegeven, deze nieuwe aanpak heeft zeker geleid tot een meer eigen geluid, maar of we daar blij mee moeten zijn valt nog te bezien. Voorheen werd er weliswaar wel erg opzichtig gespiekt bij de Egyptofielen van Nile, TMDC wist je als luisteraar altijd wel volledig omver te blazen. Iets waar de Kampenaren op ‘Triumvirate’ allerminst in slagen. 68 Gerco Zwiers [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-04-2008 18:46] Je moeder. |
|
he's dead signature |
|
Mensen die op deze manier recensies afwerken moeten een andere hobby gaan zoeken. En dan doel ik niet op het cijfer maar het schrijfsel an sich [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-04-2008 19:28] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, die is wel errug kort door de bocht ja Welk blad/ welke site is dat? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
TMDC zijn allemaal dikke Nazi's, want Nederland had vroeger een zekere Anton M. in de gelederen. *knikt heftig* (Zie Moonsorrow-thread ) Bruce Banner |
|
Anton Mussert was een door en door fatsoenlijke man die op het verkeerde paard heeft gewed. Pieter Jelle Troelstra wilde het koningshuis omver werpen dmv een proletarische revolutie en naar hem zijn straten vernoemd.... |
|
same difference signature |
|
eens kijken hoelang de antifa erover doet om deze uitspraak uit de context te rukken hehe Je moeder. |
|
context? signature |
|
ja Je moeder. |
|
TMDC haat context signature |
|
quote: Ik kan het niet anders dan eens zijn met deze review. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
waar schrijft deze meneer voor? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
een blad dat nu waarschijnlijk faïlliet zal gaan signature |
|
Omdat? "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |