|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooie cijfers! |
|
Misschien word het wel de CD van de maand in de Aardschok [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-02-2008 20:00] |
|
daar heben we geen geld voor |
|
quote: 2 maar? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Voor de twijfelaars: HAVEN METAL France 10/10-->Album van de maand Feindesland.de 14/15 |
|
Heb ,t album ff op mp3 geluisterd. En ik vind ,t wederom weer een geslaagd ceedeetje, dus ik zal deze (als de knip het toelaat) zeker aanschaffen. Beetje White Crematorium deeltje 2 vind ik. More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote:Vast wel ! ( houd het topic met de aardschok missers in gedachten ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: die had ik ooit laten liggen, ik hoop niet dat je gelijk hebt en dat t een deel 2 is, dan zou deze cd me met terugwerkende kracht toch tegen kunnen vallen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Was dat geen schijf van Dead Head? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ik heb Triumvirate ook al een aantal luisterbeurten gegeven, vind m behoorlijk ok, alleen blijf ik White crematorium gewoon een stuk gaver vinden. De electronica voegt trouwens behoorlijk wat toe op die nieuwe, goeie shit. |
|
TWC deel 2 bestrijd ik. TWC is wel een soort van blauwdruk geweest. |
|
quote: Wat viel je dr zo tegen aan dan? Ik vind juist de gitaren daar veel gaver dan op die nieuwe. |
|
Trivmvirate is een heel andere plaat geworden dan The White Crematorium. Ik vind persoonlijk The White Crematorium gaver, stukken lompere plaat, en een betere sound dan Trivmvirate vind ik. Die mix van Death Metal met electronica en synths doet het bij mij heel goed, het klinkt vreselijk groots, en de beukgedeeltes zijn als vanouds zoals ik die op TWC ben geweest (maar dan met een andere sound). Als het goed is ligt Trivmvirate binnen een paar dagen in de bus hier, de mp3tjes klinken in ieder geval al hartstikke gaaf. |
|
Uiteraard is Trivmvirate een heel andere plaat geworden. Ik haat het als bands zichzelf gaan herhalen. Dan wordt het een soort kunstje. Bon Jovi is daarvan een mooi voorbeeld. Geen enkele bezieling meer en al nemen ze een scheet op dat verkoopt het nog wel. Het geluid blijft een smaakkwestie. |
|
Klopt, dat is ook de reden waarom ik White crematorium net wat hoger heb zitten dan Triumvirtae. Die nieuwe is echt wel dik ok, zeker dat gebruik van die samples voegt veel toe, en gewoon goed gespeeld, en klinkt gaaf, maar de sound van de plaat vind ik net wat minder tov TWC. Plus dat er niets gaat boven het titelnummer van TWC, teringgaaf. |
|
hmmm... ik weet het niet hij is nog niet te downloaden op soulseek, is hij wel echt goed dan? signature |
|
ha! Dan heb je uitsmijter van deze cd nog niet gehoord;-) Goed zoeken Hypnos, ik haal hem net binnen |
|
Als TMDC zo doorgaat stoten ze God Dethroned iig van de numer 1 in mijn persoonlijke favo deathmetal aus holland lijstje. En idd hoe meer ik em luister hoe meer hij verschilt van TWC (komt waarschijnlijk dat ik die al een tijd niet meer op heb gehad ofzo). Dus wat die TWC dweil zwei opmerking betreft, schrap dat. [Dit bericht is gewijzigd door Rottend-Vleesch op 28-02-2008 17:17] More Evil0r Than Skelet0r |
|
quote: Dat mag niet zo moeilijk zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Neuh, maar ik vond Lair Of The White Worm wel heerschen. More Evil0r Than Skelet0r |
|
God Dethroned en TMDC vergelijken is natuurlijk appels met peren vergelijken. Als ik aan NL deathmetal denk, denk ik eerder aan Prostitute en Severe. God D neigt veel meer naar Arch Enemy en wij...tja.. |
|
quote: .....must...resist...inkopper... |
|
Mystic Circle? signature |
|
Gaaf, TMDC volgende week zondag in Staddijk als vervanging van Houwitser, nu kom ik dus wel. Ik verwacht wel dat ik Trivmvirate kan laten signeren natuurlijk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |