|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Of Spectre, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dinsdag 22 april van 22:00 tot 00:00 zijn Robin, Sjoerd Carsten en ik tegast bij Metal Mikes Aardschokprogramma. Stream: http://www.kinkfm.com/kinkaardschok Radio: http://www.kinkfm.com/frequenties |
|
signature |
|
Ik heb in mijn broek geplast |
|
Ik kom er niet in. Maar eens even 50 zinloze posts maken dan. |
|
Even? Zo te zien doe je 2 jaar over 1 post. Goeie usernaam, dat dan weer wel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kinkstream: http://mp3.monolith-deathcult.com/radio.mp3 |
|
geweldig, jullie moeten een talkshow op tv!!! let op niet IN een talkshow maar gewoon hop jensen van de buis en jullie achter dat bureau!!! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Is het weer dolle pret? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-04-2008 22:25] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*nu luisterend* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Geinig. En dat laatste nummer "Den Ensomme.." draai ik nooit weer. Wat een samengeraapt zootje.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat is die presentatort een lul eigenlijk... ppfffff In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hij was waarschijnlijk enórm onder de indruk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, ik snap ook werkelijk niet dat die Mike dat al jaren volhoudt, schoolvoorbeeld van een slechte presentator.... spelfout weggehaald... |
|
Precies wat ik dacht. Laat Michiel maar presenteren, gaat hem tien keer beter en makkelijker af dan die Mike die niet eens een woord Engels fatsoenlijk zijn strot uit kan krijgen. Erger me al langer dood aan zijn uitspraak van bandnamen, let er maar eens op.. Vind ik ook niet |
|
Laat Mike maar lopen.Mike is een ontzettend goede journalist die zijn sporen ruimschoots heeft verdiend. Je wordt niet zomaar hoofdredacteur van de Aardschok. Wij zijn daar te gast dus wij moeten praten. Mike "lokt" ons uit de tent en wij doen ons verhaal. Een goed journalist is zelf amper aan het woord. Mike kent ons natuurlijk allang en weet wat voor vlees hij in de kuip heeft. Daar anticipeert hij op. All Hail Metal Mike |
|
quote: Dat zal allemaal best, maar hij blijft een slechte presentator. spelfout weggehaald... |
|
waardeloos. Zal best een goede journalist zijn, maar daar hebben ze de schrijvende pers voor uitgevonden. En dan moet je niet op radio komen, is nie handig.. Word dan eindredacteur ofzo... Vind ik ook niet |
|
Hoofdredacteur lijkt me dan ook geen probleem. |
|
quote: dikke sjans dat Jenje dit topic nooit leest! signature |
|
Mensen, de nieuwe merch is al bijna weer uitverkocht, Dus als jullie nog wat moeten hebben moeten jullie opschieten. Momenteel zijn we een Wrath of the Ba'ath shirt aan het maken De opvolger van TRIVMVIRATE gaat Parsifal heten. |
|
quote: ? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
|
|
Ik teken ervoor, maar de rest van mijn band heeft iets minder gevoel voor humor dan ik heb |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |