|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze hebben Den Ensomme Nordens Dronning en Deus ex Machina omgewisseld in de review |
|
Rocktribune 9,5/10 |
|
Zo zo, netjes hoor! |
|
Meer dan verdiend, heerlijke raasschijf, de combinatie van elektronica met death metal werkt uitstekend. |
|
haha, ik ben eens oude interviews en reviews(2005) aan het doorlezen. Grappig om te zien dat we daar al profetisch aankondigen hoe Trivmvirate gaat klinken. |
|
quote: Ach, jij was sowieso al een tijdje naar zo'n eindresultaat aan het werken toch? |
|
Gaver dan nu wordt het niet denk ik.... Tijd om te kappen en mijn Ministryband op poten te zetten. |
|
Hehe, is op je hoogtepunt stoppen niet iets te voorspelbaar voor TMDC? Of juist heel erg zoals het hoort. |
|
Misschien is een Egyptisch thema wel iets voor de volgende plaat. |
|
Belhamels van Erebus 1. De TMDC carrière is een aanéénschakeling van louter hoogtpunten. Ik heb een soort vloek over mijn persoontje hangen. Wat ik ook doe, het wordt toch wel gaaf. Ik wil altijd al eens een Ministryband hebben, maar momenteel kan ik al mijn muzikale eieren kwijt in TMDC 2. Een Egyptisch thema....nee. Origineler en gaver dan Iron Maiden en Nile wordt het toch niet. Daarnaats is Nile zowel tekstueel als muzikaal sinds Shrines uitgescheten. Annihilation verstoonde nog wat stuipjes, maar die laatste is om te huilen zo saai. |
|
Toch een motivatie dit weer op te pikken en tot een hoger plan te tillen... Het wordt toch wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 09-02-2008 3:54] |
|
quote: die laatste zorgde er voor mij voor dat ik Nile eindelijk ging beluisteren en waarderen, ik had ze allemaal wel in de kast maar tot die stijve pikken cd kon ik er weinig mee... wellicht ook zo met monorail defculd we zullen zien... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Morgen ligt Trivmvirate dus in alle freerecordshops? Wordt Trivmvirate ook verkocht in de State Off Art Metalstore? |
|
nee, eind febr komt die uit pre order is sneller: Pre order TRIVMVIRATE @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm |
|
review @ global domination; http://www.globaldomination.se/reviews/the-monolith-deathcult-trivmvirate |
|
ja gezien ja, die 8 is een smet op onze torenhoge reviews |
|
Ik vind die 8 ook maar een beetje een rare beoordeling na de review gelezen te hebben. Er wordt niets dan lof gesproken, dus waarom daar dan een 8 staat ontgaat mij. |
|
Geniaal, als Behemoth zijn album the apostasy noemt noemen wij een nummer Demigod. Of was het pure toeval? |
|
eeh ja, de titel Demigod slaat op de inhoud van het nummer. |
|
Als je een bestelling van 39,99 of meer hebt bij Dis-order, kun je Trivmvirate er voor 9.99 bij bestellen. Buitenkansje! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zit ie nu al in de afprijsbakken :') Ik wacht wel tot ie 3,99 kost Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nein, gewoon een 'special offer', doen ze wel vaker; best relaxed Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Zag het ja, maar heb Nortt genomen .. |
|
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |