|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi verhaal, hehehe. Ik val alweer buiten de groep, ik las altijd wel de gehele aardschok. Ik lees ook de hele leesmap. De hele? Nou ja, de tina laat ik links liggen maar verder wel, ja. Maar goed dat ik geen abo op de aardschok meer heb, het moet allemaal wel ergens op slaan, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik lees ook de hele Aardschok en met name de hardcore interviews vind ik leuk om te lezen. Die lui werken(schijnbaar in tegenstelling tot andere muzikanten) allemaal keihard 12 uur per dag in de fabriek om hun gezinnen te kunnen onderhouden en hebben allemaal(schijnbaar in ook tegenstelling tot andere muzikanten) ongelooflijk veel shit meegemaakt. Mooi man, stelletje jankerds. Echte vrienden bla bla, scene is verziekt bla bla, hardcore zit in het hart bla bla. Ik ben en blijf van mening dat je goed kunt zien dat de meeste Aardschokredacteuren toch een gedegen journalistiek opleiding hebben genoten. Het is toch allemaal net iets beter geschreven dan een E-zine. Ook heeft een cijfer in de Aardschok toch veel meer inpact dan een cijfer van een Ezine. |
|
quote: Goh, ik dacht dat ik de enige was die het opviel. Wat een zwaar leven hebben die mannen, geen wonder dat ze boze mannen muziek maken. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: en waarom is de opmaak van het blad dan gedaan door een kleuter-in-afwachting-op-een-hersentransplantatie... maar goed als de 3,5 z'n inpact heeft ben ik blij voor jullie... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Herr TMDC Wordfuhrer op de praatstoel Meer dan uitstekende album wat TMDC heeft uitgebracht. Binnen Nederland en Duitsland loopt de propaganda machine weer lekker...zijn er bijv. ook al reacties bekend van over de sloot? http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Wat een oeverloos geouwehoer over die 3,5 zeg... Ik heb een abonnement op de Aardschok en ik heb die hele bladzijde met cijfers eigenlijk nog nóóit bekeken. Ben ik dan de enige die het totaal niet interesseert wat iemand van een cd vindt van wie ik vantevoren al weet dat diegene totaal geen affiniteit met het betreffende (sub)genre heeft? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: "Well, the reason that we aren’t fond on maximum rates isn’t that we think there is room for improvement. We made the perfect extreme metal album with "Trivmvirate". People from the whole musical spectrum like it, from the most obstinate Hate Eternal fan to my 12 year old students." Ik vind de nieuwe erg goed. Produtie is super (drums zijn er echt op vooruit gegaan vind ik), zang is ook weer heerlijk om aan te horen. Ik moest de eerste paar keer echter wel erg wennen aan de toegenomen electronica etc. Achteraf gezien voegt dit echt wat toe aan het geheel. Hulde daarvoor Vette plaat geworden! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die laatste vooral, ja, omdat ze meester zo graag "weer (willen) horen schreeuwen als in dat filmpje". Hehe. quote: Achteraf? Dat was juist vooraf duidelijk, dat het daardoor wel goed zou(/kon) worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wat een lullig verhaal omtrent die Mascot deal, wat een prutsers daar. Ze hadden eindelijk eens een goede band in de stal kunnen hebben Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Terrorizer review is binnen, 7.5/10 (al zie ik eigenlijk nooit een 10, 7.5-9.5 wordt beschouwd als 'excellent'). Voor de geinteresseerden: "Having scrapped a deal with Mascot in favour of Twilight, Dutch outfit The Monolith Deathcult do not give the impression of suffering fools gladly; their lyrical and philosophical approach alone finds them wishing to deviate and to set a higher standard than the norm and musically too, the band have an obvious desire to raise the bar by never letting one style take hold. Yes, they are as brutal and fast as the best of them, but 'Trivmvirate' is not an easy ride as the eight minutes that comprise opener 'Deus ex machina' aptly demonstrates with its Laibach-bookmarked juxtaposition of atmosphere and all out attack. From 'Roots'-style groove to industrial rhythm to razor-sharp brutality, on a base level TMD produce enough in the way of pummeling blasting to satisfy the most primal of death metal urges, yet for those who desire a wider palette of genre dissection, this is one to try out." -- Guy Strachan, Terrorizer [edit]Disclaimer: eventuele typefouten zijn de schuld van mijn kromme vingers, niet van de Terrorizer. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-03-2008 18:44] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hoger komt voor: TERRORIZER MAGAZINE #162 (printed - UK) Both in Riffs and in electronic terms, this is a pioneering effort of post-black metal in line with groups such as Aborym. The cinematic "Transpherium" may sound highly produced, but rather than appear contrive, it's a narcotic, almost psychedelic masterpiece. CHD's effortless ability to interchange dark ambience with stellar riffs and metal vocals has given rise to a Phenomenal debut album that any self-respecting black metal aficionado should hear. rate: 8,5/10 Maargoed, dan praat je ook over een heel ander kaliber band he [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-03-2008 18:48] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij ziet nooit een 10! [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 27-03-2008 18:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: naja ZEG het in ieder geval gewoon. Daarnaast heeft Mascor die Mameliband toch in de gelederen? |
|
Wil je daar mee geassocieerd worden dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
kwa gitaarspel wel |
|
signature |
|
op de cd beurs vorige week die demo op de kop getikt... nu die white circumsatorium nog In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
TMDC maakt geen demo's , ze bereiden zich voor op een platencontract TMDC heeft geen horloge, ze bepalen zelf hoe laat het is signature |
|
straks ga je nog zeggen dat chuck norris een ipod heeft met alleen molonith daethclut en daardoor rondere en huizerige roundhousekicks geeft... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: "Wij weten donders goed dat de mensen in de rij zullen staan om ons bij een misstap te fileren, maar dat houdt ons scherp." "We waren echter vergeten dat onze labelbaas in de CC stond dus even later had ik hem smekend aan de telefoon of we alsjeblieft onze pijlen niet op Rockhard wilden richten." En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Misschien had ik vergeten tussen aanhalingstekens moeten zetten |
|
quote:Jij snapt het, man. ECHT!!! petje af, hoor! Fuck the world and fuck you |
|
scherp @ wordfuhrer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2008 22:41] |
|
quote: Dat lijkt me wel. Labelbaas in de stress, ik die het niet goed begreep. Wat een drama. Hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |