|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het svpreme grappig allemaal. Well doen, TCMD boys! Ja hoor... |
|
Is gewoon getroll. Duh. Hoog van de toren blazen irriteert ook. En zoals je in dat interview kunt lezen, mag Wordführer blijkbaar graag irriteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Is irritant, en leid af van de in werkelijkheid vrij matige muziek. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Daarom doen ze het toch ook? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als men het erom doet, doe het dan wat minder opvallend. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De overbodigheidsbokaal gaat dit jaar sowieso naar een Nederlandse band. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Waarom? Nu valt het op, het werkt! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Wat werkt? Het geneuzel wat mij lange tijd heeft doen besluiten de band te laten voor wat het is [geneuzel]? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Precies! Maar je lult er wel weer over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Over het geneuzel, en niet de matige muziek. Is dat echt het gewenste effect? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Zeggen ze zelf ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: -Geniale composities -Extreem gelaagd,dus na 100 luisterbeurten nog steeds interessant -Textueel van hoog niveau -Geheel eigen smoel/attitude Spectre? BTW: Orlando de Bock kon helemaal niets met dit interview, dat heeft hij ook al even laten weten. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 14-06-2013 11:41] |
|
Wordfuhrer? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog wat toe te voegen? Jij snapt onze muziek vaak beter dan ikzelf |
|
Het is ook mijn muziek niet. Sowieso ben ik death metal totaal ontgroeid. Neemt niet weg dat de MDC het gewoon netjes doet. • Full length nr. 4 (toch?) • Candlelight records (wie hier nog meer?) • Al een behoorlijk aantal jaren actief of redelijk niveau En in de manier waarop ze het brengen is het in elk geval meer 'eigen' dan mening andere band die in elk interview dezelfde saaie, voorspelbare antwoorden geven. (Wordfuhrer, had je mijn rekeningnummer nog? Mijn tarief is wel wat omhoog gegaan, de afgelopen jaren). Ja hoor... |
|
quote: quote:Thx. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Niet TMDC in elk geval, die zitten op Season of Mist. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Oh ja. Kut. Ja hoor... |
|
Sowieso een irrelevant argument. quote: Ben ik het op zich mee eens, maar in heel wat interviews zeggen ze exact hetzelfde [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-06-2013 13:46] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het begint inderdaad een beetje voorspelbaar te worden en dat is nooit goed, tenzij je Bolt Thrower heet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het zijn ook veelal dezelfde vragen, dan krijg je dat. Meer armoede van de vragenstellers als je het mij vraagt. Ik heb nu bijvoorbeeld al 4 keer moeten uitleggen waarom iets 6 jaar moet duren of waar de teksten over gaan. Geen probleem natuurlijk, de meeste mensen lezen niet 5 interviews van dezelfde band. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-06-2013 14:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik geef je in het algemeen gelijk, maar je kunt niet ontkennen dat het riedeltje dat door TMDC wordt opgehangen toch wel vaak naar hetzelfde neigt, ook ongeacht de vragen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ja, dat ze ontzettend elitaire en supreme muziek maken. Zal vast toch wel een band zijn die dit eerder gedaan heeft? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Jij snapt het nog steeds niet he? Best grappig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |