|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
TMDC zal wraak nemen signature |
|
quote: Ik heb het even terug gekeken, mijn ouwe bandje kreeg voor onze laatste release 81 punten van Gerco. Maar ja, wij hadden dan ook geen keybo..., pardon, synthesizers en samples in onze muziek. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-04-2008 20:31] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat is er mis met keyboards? |
|
Hmmm... zegt dan meer over zijn gebrek aan kennis betreffende keyboards, of het is gewoon stoere praat, dat kan ook. |
|
Misschien was hij vergeten het tussen aanhalingstekens te zetten, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Intertoys" Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
signature |
|
quote: Nee hoor, keyboards koop jij bij de spelgoedwinkel. Je kent ze wel; een klavier met 100 ritmes en 100 geluiden. Daarnaast hebben keyboarda ingebouwde speakers. en een synthesizer |
|
Intertoys is idd dé speelgoedwinkel, ja. Moest ik even van mijn eega zeggen, die werkt daar. Daarnaast heeft Bijv. Staffhorst Utrecht een ruime keuze aan keyboards en midi keyboards. En synthesizers. Das toch wel een muziekwinkel, lijkt me. edit: waar is Illusione (toetsenist) als je 'em nodig hebt... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-04-2008 22:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dat vindt Murdering Monk leuk om te horen. Bruce Banner |
|
slappig ende matig bandje dat Tmdc... Speelt Brani daar in of zo?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
The Mourning Deathcult ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
T.M.M.D Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: lees: quote: Kom op vent! Stoer Finnen die hun eigen eten nog zelf slachten gaan buigend als knipmessen op de knieën omdat de Antifa weer iets verdachts heeft ontdekt. |
|
Jij hapt ook anders lekker weg Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nou nee, ik erger mij stijf aan de Antifa, maar doordat bands huilend op de knieën vallen geef je die gasten wel erg veel macht. Verder vind ik dit overdreven geëxcuseer haaks staan op het imago van een stoere metalband. Net of er hele volksstammen zijn die denken dat de Moonsorrowleden zich afrukken op het portret van Adolf. |
|
quote: Doen ze dat dan niet? En ik wilde ze bij de eerstvolgende gelegenheid nog wel een A.H.-tasje geven (met BONUS opdruk!) 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Geef mij maar hardcore Sorry, moest even The trend is dead. |
|
quote: Ah, keyboards kun je natuurlijk ook wel kopen bij een muziekwinkel.. sommige zijn zelfs vrij prijzig. Waar het om gaat is dat ze een andere rol hebben dan synthesizers. Keyboards komen met een bibliotheek van geluiden, en die geluiden kunnen opzich best gelikt zijn maar zijn niet te veranderen (of hier en daar sustain, reverb.. dat soort dingen), je zit er dus aan vast. Synthesizers hebben een ander principe, en er zijn weer verschillende vormen van, en tegenwoordig zie je vaak verschillende vormen in 1 synth terugkomen. De meest gebruikte vorm is dat de synth gebruik maakt van geluidsgolven die je zelf in de machine met allerlei knoppen en filters kunt bewerken tot een eigen geluid. Je kent die sound vast wel, dat oude jaren 70 synthesizer geluid. Dat betekend niet dat Synths niet met presets komen, integendeel.. maar die zijn zo aan te passen naar eigen smaak zodat ze totaal anders klinken. Die presets zijn er ook alleen maar om de gebruiker op gang te helpen of te laten zien hoe een bepaald geluid in elkaar zit. Sampling wordt ook gebruikt in synths, importeer een stukje audio naar keuze en ga dat helemaal bewerken binnen je machine. Kortom: Keyboards = Vaste geluidsbank.. Vooral gebruikt door bruiloftstoetsenisten. Nog simpelere versies koop je inderdaad bij de speelgoedzaak. Synthesizers = Oneindige mogelijkheden binnen de structuur van de machine. En dat in de tijd van Wikipedia Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Kortom,de esentie vd zaak. Ik had het niet beter kunnen zeggen. Jammer dat Carten op zijn website vermeld dat hij keyboards speelt bij TMDC zucht |
|
Je hebt je nieuwe personeel nog niet perfect onder de duim he? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Pff, Illu zegt altijd gewoon keyboard hoor. Duidelijk ook een ongeinformeerde vlegel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |